Jump to content

The Getaway 3

Cyper
 Share

Recommended Posts

Tråkigt om Team Soho satsar på grafiken ännu en gång. Den må vara vacker, men fan det är rätt tröttsamt om man än en gång får köra på samma gator med nästan samma bilar. Jag vill ha en längre story, en större karta och mer att göra.

Sedan går det ju att diskutera om de där bilderna stämmer. Jag har själv aldrig sätt sådär mycket folk ute på gatorna i The Getaway.

Tycker inte alls att grafiken var speciellt snygg. Bilderna är från 2005 också. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte alls att grafiken var speciellt snygg. Bilderna är från 2005 också. -_-

Tittar man på dom bilderna för att sedan titta på London så är det ju så äckligt snarlikt. På det sättet som solen lyser på Regent Street och skuggorna över Piccadillys södra sida är ju bara så äckligt snygg, och likt. Vad spelar det för roll om bilderna är från -05 förresten? Det är ju fortfarande bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 months later...
  • 10 months later...
Sedan går det ju att diskutera om de där bilderna stämmer. Jag har själv aldrig sätt sådär mycket folk ute på gatorna i The Getaway.

Ja, för du har ju spelat så många versioner av spelet till PS3?

Och som du säkert vet är det en del skillnad på PS2 och 3.

Annars håller jag med. Fler bilar, fler vapen och lite mer rörlighet tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, för du har ju spelat så många versioner av spelet till PS3?

Och som du säkert vet är det en del skillnad på PS2 och 3.

Annars håller jag med. Fler bilar, fler vapen och lite mer rörlighet tack.

Att man orkar svara på ett inlägg som är 1 år gammalt genom att vara allmänt dryg är ju bara idiotiskt. Både du och jag vet att det har skett utveckling mellan PS2 och PS3-versionen, men det där skrev jag för ett år sedan, innan jag ens fått det och innan det flesta på den här sidan visste vad den konsollen klarar av. Nej, jag har inte spelat det på PS3, trodde du ens det själv eller ville du dryga runt? Men däremot kommer jag ihåg screenshots innan Black Monday kom ut och hur mycket folk det var på gatorna då. Var det mycket folk på gatorna när spelet kom ut? Jag är fortfarande tveksam på om de där bilderna stämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Mon förtroende för Sony fortsätter minska. The Getaway var en stor anledning till att man köpte en PS3:a för 6000, så ska man inte lansera skiten. Man blev inte särskilt förvånad med tanke på att det knappt kommit några nyheter. Men det är ändå fruktansvärt tragiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad i helvete? Jag som trodde att jag skulle få lägga vantarna på ett av de bästa spelen. Hur helvete kan man lägga ned det, och varför?!

The Getaway-serien är lyckad, och det skulle bli ännu mer om TG3 släpptes. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor