the predator Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 för mycket plats R* borde göra den mindre och mer hus ps ha en bra alla hjärtans dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Är det inte Ocean Beach? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Är det inte Ocean Beach? tror den heter olika på olika ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 handen på hjärtat.. Jag gillade miljön i GTA3 bättre! Det var riktigt kul att cruisa omkring där vid bostadshusen, eller klättra upp i bergen med nån bil.. Vice city är riktigt tråkigt att bara köra omkring i nu, när man klarat allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Vice city ar mycket bettre...jag kan inte skriva med dom tre sista bokstaverna i alfabetet pa grund av att mitt tangetbord ar inte ratt instelt... :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 (redigerad) för mycket plats R* borde göra den mindre och mer hus ps ha en bra alla hjärtans dag Håller med till 100% stranden kunde vara betydligt mindre och det borde vara mer hus o.s.v. och alla onödiga buggar i VC går mig på NÄRVÄRNA!!!! R* kunde ha utvecklat VC under betydligt längre tid för att fixa det och inte bara tänka på att bli klar så snabbt som möjligt!!! en av de buggar jag stör på mig mest är att det inte går att komma åt "Havana outfitt" för lite clipp spärrar av butiken som det är i!!!! vi får hoppas att R* förbättrar det här till PC verisionen!!!! Redigerad 15 februari, 2003 av CrAcKeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts