the-copy Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Den dagen microsoft förlorar sitt monopol på operativsystem och fler företag än blizzard släpper storspel till Mac, ja, då är det första jag gör att byta dator. Jag ogillar Windows på många sätt och vis men kan inte släppa det pga mitt spelintresse. Macintosh är alltid trevligt, särskilt bärbara sådana. Särskilt trevliga är dom för bildredigering och liknande. Unreal Tournament? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 En fråga, vem fan bryr sig om Windows har snott grejjer? Windows är så jävla mycket stabilare än Bugg-intosh. Mitt Mac OS 9 har inte behövts formaterats om på sisådär 5 år=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Ja alla windows program fungerar ju inte i osx. Men man kan genom att installera windows genom ett programm som heter paralells köra windows program direkt i osx, eller köra windows på sin apple dator via boot camp då man väljer om man vill starta datorn i osx eller windows. Låter Windows ripoff i mina öron. De försökar fixa så de kan använda windows funktioner. Jag skiter i vem som rippar av varandra, det ända ja bryr mig i är att windows är mycket bekvämare, kan köra fler program och spel, och man behöver iaf inte använda en hårddisk liknande ting uppe i högra hörnet för att hitta nåt. Och om någon nämner nåt om mindre virus på Mac. så är det antagligen för att Haxors, crackers och leet's kör med Windows Och dessutom har Mac. OS 10 rippat av smeknamnet från Mac-10 Redigerad 1 februari, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Låter Windows ripoff i mina öron. De försökar fixa så de kan använda windows funktioner. Jag skiter i vem som rippar av varandra, det ända ja bryr mig i är att windows är mycket bekvämare, kan köra fler program och spel, och man behöver iaf inte använda en hårddisk liknande ting uppe i högra hörnet för att hitta nåt. Och om någon nämner nåt om mindre virus på Mac. så är det antagligen för att Haxors, crackers och leet's kör med Windows Och dessutom har Mac. rippat av smeknamnet från Mac-9 1. Bekvämare för att du suttit med det livet ut. Testa att byta hand och skriv något. Menar du nu då att det är dig det är fel på, eller är det bara din hand det är fel på? Hade du börjat skriva med den handen hade det funkat bra, men inte med den andra isf. Handlar om vad man börjar med, då man fastnar i skiten. 2. Den här datorn, typ.. Bara att dom inte vill vara som windows. 3. Ingen utav haxors, crackers eller leets sitter med windows, plz.. -.- 4. Mac, Macintosh? 'nuff said. Äckliga windows hora. T: Är själv windows hora, då jag är lat. Fet sugen på att köra en imac, polaren har en och den är skön som fan. Skaffar jag en laptop så är det en imac som gäller. Jobbar ju på Siba just nu, och vi har haft ett par Vista datorer uppe, innan den 30;e för att tjuvkika lite (fick inte komma ut i butik innan den 30:e, då det släpptes). Vista är helt ok, men som sagt. Mycket är rippat från mac, inte för jag bryr mig. Helt ok operativsystem, gillar dock inte gadgetsen, så det tar man bort. Mysigt med semi-trans fönster, sökfunktionen är toppen, men saknar "Den här datorn", då det är ett helvete att komma åt den skiten. Togmig lång tid att leta upp den, då den inte syns nån stans. Kom till nått "Datorn" tillslut iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 T: Är själv windows hora, då jag är lat. Fet sugen på att köra en imac, polaren har en och den är skön som fan. Skaffar jag en laptop så är det en imac som gäller. MEN. imac är fan ingen laptop kan folk inte lära sig nånting nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) Låter Windows ripoff i mina öron. De försökar fixa så de kan använda windows funktioner. Jag skiter i vem som rippar av varandra, det ända ja bryr mig i är att windows är mycket bekvämare, kan köra fler program och spel, och man behöver iaf inte använda en hårddisk liknande ting uppe i högra hörnet för att hitta nåt. Och om någon nämner nåt om mindre virus på Mac. så är det antagligen för att Haxors, crackers och leet's kör med Windows Och dessutom har Mac. OS 10 rippat av smeknamnet från Mac-10 Fyfan vad du snackar helt jävla otroligt mycket skitsnack. En Mac (Ja, datorerna Mac, inte operativsystemet)=OSX+Win+Annat "Windowsdator" aka PC=Win+Annat, What's the good god damn problem? Redigerad 16 mars, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) T: Är själv windows hora, då jag är lat. Fet sugen på att köra en imac, polaren har en och den är skön som fan. Skaffar jag en laptop så är det en imac som gäller. MEN. imac är fan ingen laptop kan folk inte lära sig nånting nuförtiden. Nu får du väl ändå lugna ner dig. Men när du ändå håller på så: iMac: Den gamla iMacen, "globen": Laptop(Macbook pro): Redigerad 16 mars, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Macs suger för spel, det fanns en mac för 26000kr som man kunde prova, doom 3 laggade extremt på den... Inget borde lagga på en dator för 26000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Macs suger för spel, det fanns en mac för 26000kr som man kunde prova, doom 3 laggade extremt på den... Inget borde lagga på en dator för 26000kr Förmodligen för att det inte var en speldator? Testa Doom på en CAD-dator du. Förresten klarar Macbook Pro Doom3 alldeles utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Macs suger för spel, det fanns en mac för 26000kr som man kunde prova, doom 3 laggade extremt på den... Inget borde lagga på en dator för 26000kr Priset har inte så stor betydelse för hur bra en dator är. En dator för 15000 kan vara lika bra som en för 25000. Personligen skulle jag aldrig lägga ut sådana summor på en dator. Laptopen jag köpte för 4990 fungerar alldeles utmärkt för det jag håller på med; surfar, spelar, tankar. Standardsaker helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Macs suger för spel, det fanns en mac för 26000kr som man kunde prova, doom 3 laggade extremt på den... Inget borde lagga på en dator för 26000kr Shit, det ända argumentet som finns mot att köpa mac är att den inte funkar så bra för spel. Och det är ganska uttjatat vid det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Laptop(Macbook pro): sluta leka smartass. den sista är inte ens en macbook pro. enda skillnaden mellan dom två du visade är att den svarta har större hårddisk (det är den macen jag har). macbook pro är silvrig större och har ett riktigt grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Happ, jag tycker bara att om man lägger ut så mycket på en dator så ska inte ett 2 år gammalt spel lagga, men det är ju min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Happ, jag tycker bara att om man lägger ut så mycket på en dator så ska inte ett 2 år gammalt spel lagga, men det är ju min åsikt. Ja, och du är ju en gaymer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 MEN jag kör fan doom 3 på min macbook. inget lagg överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 sluta leka smartass. den sista är inte ens en macbook pro. enda skillnaden mellan dom två du visade är att den svarta har större hårddisk (det är den macen jag har). macbook pro är silvrig större och har ett riktigt grafikkortDu är ju pinsam. Jag tycker denna topic har hållit sig på en bra nivå. Men så är det ju alltid någon som ska förstöra stämningen. Vad har du emot att jag visar en bild på en laptop? Ursäkta om det inte råkade vara just en Macbook pro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 För att avrunda på ett trevligt sätt hade jag tänkt att länka en sida. http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=macs_cant varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts