VickeX Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Kommer ni ihåg Vice City Film Festival-tävlingen år tvåtusentre, där mufflon och hans gäng vann? Här är filmen igen, i ett nyutsläpp. Har personligen kontaktat honom (Mufflon) och tycker det är värt att göra en topic om detta. Hej Viktor, Du kan dra hem filmen på följande länk: http://download.speltv.se/spelfilm/vicecit...s.rerelease.zip MVH Magnus "mufflon" Gunnarsson------------ Tack så oerhört mycket! Kommer uppskattas av inte bara mig, många GTASajtare också. Om jag får posta den där på forumet? ------------ Självklart får du det! /m Alternativ nerladdningslänk! Varsågod peoples. Tanka och njut! Redigerad 20 februari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Servern hittades inte Firefox kan inte hitta servern på www.downloadspeltv.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Jättetrevligt. Kanske la han upp den bara för mig. Ska ladda upp den personligen på... Något annat ställe, var god vänta. Edit: Daz upload is complitä. Now download! Redigerad 30 januari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Jämför man med dagens filmer var den ju inget att hänga i granen men den är väldigt gammal så det ska man ju inte göra =). Det är ju dock inte denna film som vann enligt readme filen, detta är bara en remake? Anyway...kul film =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Jämför man med dagens filmer var den ju inget att hänga i granen men den är väldigt gammal så det ska man ju inte göra =). Det är ju dock inte denna film som vann enligt readme filen, detta är bara en remake? Anyway...kul film =) Jo, detta är vinnarfilmen. Står även det i readme'n. Men det är en re-realease och dem har ändrat lite, gjort kvaliten bättre osv. Läs hela readme'n så ser du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 I sann GTAS-anda säger jag Dling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Aah, fyfan. Minns när jag såg den här filmen hemma hos en kompis i sjuan. Det var innan jag skaffade mig Vice City. Sån jävla gó känsla. Vet inte riktigt varför, men.. Mysig som bara den! Faktum är att det är den här filmen som fick mig att hitta till gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 När det ändå finns en tråd om detta... så vill jag meddela att 13 av bidragen till tävlingen VCFF finns att tanka! ftp://www.gtasajten.com/pub/vcff_extended_edition.zip Kanske inte är så mycket att hänga i granen idag, men tänk på att filmerna är från 2003, 2-3 månader efter VC-releasen till PC och att alla filmer är 100% svenska. Vill nog till och med påstå att de var relativt bra på den tiden. Ni får ju inte missa vinnarenfilmen i originalförpackning, eller Swamp & Ormiss film - stuntfilmen skapad av 16h video fån VHS-band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 När det ändå finns en tråd om detta... så vill jag meddela att 13 av bidragen till tävlingen VCFF finns att tanka! ftp://www.gtasajten.com/pub/vcff_extended_edition.zip Kanske inte är så mycket att hänga i granen idag, men tänk på att filmerna är från 2003, 2-3 månader efter VC-releasen till PC och att alla filmer är 100% svenska. Vill nog till och med påstå att de var relativt bra på den tiden. Ni får ju inte missa vinnarenfilmen i originalförpackning, eller Swamp & Ormiss film - stuntfilmen skapad av 16h video fån VHS-band Det ska vi inte glömma, och det tackar vi för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 (redigerad) Har nu även laddat upp filmen på YouTube. Kanske onödig bump, men njah. Stuntingforumet behöver väl all stunting det kan få. [youtube-old]Ge0J22OMwAA&fmt=18[/youtube-old] Edit: För bättre ljud och bildkvallitet följ länken nedan: http://www.youtube.com/watch?v=Ge0J22OMwAA&fmt=18 Redigerad 17 mars, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts