Jump to content

Bloggar?

Burner
 Share

Recommended Posts

Tjenare mongoler. Tänkte vi kunde snacka bloggar lite, typ posta sånna man gillar eller ogillar eller något sådant.

Själv har jag hittat *** (Vad tycker ni om den? Själv tänker jag inte utala mig om den då ni kan anklaga mig för hets mot folkgrupp eller något sådant)

Någon som har någon egen sweet blogg eller så? Tipsar även om www.feber.se bloggarna där det finns massa kul joks

Tack för mig, nu ska jag nog göra läxor eller något annat normalt vid denna tid på dygnet

(hoppas ni inte stänger denna då jag inte kan se något oseriöst i den, om ni gör det så kontakta mig så ändrar jag det)

Länken kan du precis bara glömma att få ha kvar, men tråden i övrigt är OK. /A.A

Redigerad av Burner
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om någon vet vilken länk han postade, så postar ni inte den.

För övrigt ska vi diskutera bloggar alternativt tipsa om bloggar, länken är färdig diskuterad.

Joho! i pm =) Jepp, gör ni helt rätt i! Men icke i tråden :) /A.A

...vi har börjat skriva blogg i skolan, för att "alla ska få ta del av allt". Jag har dock inte fått mitt lösenord än. Verkar inge vidare kul tycker jag.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta forumet står ej för rasistiska åsikter, då skall det ej heller förekomma länkar med rasistisk innehåll.

Detta är min bedömning och jag fattade beslutet efter det.

Och för övrigt bor jag i Helsingborg där alla sortens människor finns.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bloggar är bland det värsta jag vet. Bloggar och svamp. Om det finns ett helvete är det en plats där de fördömda sitter och skriver bloggar och äter svampstuvning.

Bloggning har blivit så mainstream att det inte är klokt. Små snorvalpar och gamla klimakteriekärringar, white-trash-fjortisar och fula farbröder i en salig blandning. Människorna sitter och skriver om sina tråkiga jävla svenssonliv och tror att nån annan än deras närmaste är intresserade. Det är ingenting annat än ett tafatt, dumt, lönlöst och sorgligt försök till att leka Z-kändis.

Tvi och urk!

Okej, det finns kanske nåt enstaka guldkorn men överlag är det bara skit.

Ett vanligt citat i bloggvärlden:

Comments (0)

---

@A.A: Så du hittar på egna regler nu, eh?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh what?

Syftar du på: "Detta forumet står ej för rasistiska åsikter, då skall det ej heller förekomma länkar med rasistisk innehåll."?

För isåfall så skriver jag ej någonstans att det skulle vara ett regelbrott, men sen när skulle isåfall gtasajten stå för rasistiska åsikter?

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh what?

Syftar du på: "Detta forumet står ej för rasistiska åsikter, då skall det ej heller förekomma länkar med rasistisk innehåll."?

För isåfall så skriver jag ej någonstans att det skulle vara ett regelbrott, men sen när skulle isåfall gtasajten stå för rasistiska åsikter?

En person med rasistiska värderingar ska få vistas här, och han ska till viss mån få uttrycka sig om det också, men vi ska såklart inte stå för det.

Nu vet jag inte vad länken var och bryr mig inte så avskyvärt heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En person med rasistiska värderingar ska få vistas här, och han ska till viss mån få uttrycka sig om det också, men vi ska såklart inte stå för det.

Ungefär vad jag skrev ja. "Vi ska inte stå för det".

Visst ska alla få uttrycka sig, men man kan ju se över vad man länkar till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läken inehöll en skämt blogg som handlade om att skicka hem "nysvenskar". Det är vell inget rasistigt med det eftersom ordet rasism betyder att man delar in olika människor i olika raser. Ser inte att länken gjorde det eller att jag gör det. Sedan så stödjer jag kanske eller kanske inte det som fanns i länken, det är skit samma. Det enda var att länken hade ett syfte eftersom det mesta var roliga kommentarer och bloginläggen skämt och tänkte starta lite debatt i tråden, men samtidigt låta den handla om bloggar..

Men som jag sagt förut så är detta forum stelt som fan och det roliga finns inte kvar här och kommer aldrig finnas..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läken inehöll en skämt blogg som handlade om att skicka hem "nysvenskar". Det är vell inget rasistigt med det eftersom ordet rasism betyder att man delar in olika människor i olika raser. Ser inte att länken gjorde det eller att jag gör det. Sedan så stödjer jag kanske eller kanske inte det som fanns i länken, det är skit samma. Det enda var att länken hade ett syfte eftersom det mesta var roliga kommentarer och bloginläggen skämt och tänkte starta lite debatt i tråden, men samtidigt låta den handla om bloggar..

Men som jag sagt förut så är detta forum stelt som fan och det roliga finns inte kvar här och kommer aldrig finnas..

Men nu var det ju så att dessa "Nysvenskar" skulle skickas till Bagdad, alltså var det folk med utlänskt påbrå som var bovarna, och alltså rasistiskt och inte humoristiskt.

Om du ville skapa debatt om bloggar så ska du inte länka till en blogg med 2 inlägg på 2 rader, som bara handlar om löjliga, fördomsfulla rasistiska utlåtanden.

Vill du skapa debatt så ska du länka till en informativ, och framförallt stor blogg så det finns något att debattera. Vad hade du tänkt vi skulle prata om med bloggen du länkade till? Vad som fick bloggskaparen att bli så jävla pantad i huvudet, eller om det faktist går att lära en syrian prata svenska.. Nedu, lite mer påhittig får du allt vara om du ska göra smygreklam för din egna blogg, och samtidigt värva medlemmar till Sverige Demokraterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh what?

Så vad står det här forumet för/inte för? Vilka åsikter är tillåtna? Kommunism? Satanism? Drogfrihet? Militarism? Ekologism?

Det står ingenting i forumreglerna iaf. om vilka åsikter som är "förbjudna".

JAG är inte rasist men jag gillar inte att man tystar ner eller censurerar avvikande åsikter.

(jag såg inte länken btw.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bloggar är bland det värsta jag vet. Bloggar och svamp. Om det finns ett helvete är det en plats där de fördömda sitter och skriver bloggar och äter svampstuvning.

Bloggning har blivit så mainstream att det inte är klokt. Små snorvalpar och gamla klimakteriekärringar, white-trash-fjortisar och fula farbröder i en salig blandning. Människorna sitter och skriver om sina tråkiga jävla svenssonliv och tror att nån annan än deras närmaste är intresserade. Det är ingenting annat än ett tafatt, dumt, lönlöst och sorgligt försök till att leka Z-kändis.

Tvi och urk!

Okej, det finns kanske nåt enstaka guldkorn men överlag är det bara skit.

Ett vanligt citat i bloggvärlden:

---

Så sant :huh:

Fast det finns en hel del bra, hyfsat stora bloggar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor