johanht Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Hur låser man upp CV:s uppdrag i San Fierro? Jag menar uppdragen som berör Wang cars. Jag har klarat alla andra uppdrag (förutom Zeros) i San Fierro, och låst upp öknen. Men jag kan ändå inte köpa Wang cars (trots att jag har över 50000 spänn). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Klara bilskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Still_Dre Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Man måste ha mycket car skills + guld på alla bil sakerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 (redigerad) Man måste ha mycket car skills + guld på alla bil sakerna. Ser att du är ny här. Trevligt trevligt Men du, snälla. Dra inte upp så gamla trådar. Läs igenom reglerna innan du postar ännu mer. Redigerad 5 juli, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts