Tweak Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Jag vill minnas att du ska börja på Stagnelius efter sommaren , fast jag hänger ju mest på Tullen men är på Stagg då och då. KalleR har jag inte heller stött på ännu, men han sitter bara inne och super hela dagarna, Vad är det för något på Tullen? Ja, jag valde samhälle-internationell på Stagnelius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Jag kan säga hej! Vi får väl se Anledningen till att jag åker upp är inte direkt att springa och hälsa på forumiter, även om det skulle va trevligt att säga hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Vi får väl se Anledningen till att jag åker upp är inte direkt att springa och hälsa på forumiter, även om det skulle va trevligt att säga hej Nähä? Och vad sjutton skulle det annars vara!? ------------ Åh, just det. Jag kanske har sett okka en gång. Eller nä, vi redde ut att det inte var han ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Kom på att min kompis har ett konto här med 0 posts. Lalisterienlada tror ja han heter. Skönt att han har 0 posts, för det där namnet skulle jag aldrig orka se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 (redigerad) Vi får väl se Anledningen till att jag åker upp är inte direkt att springa och hälsa på forumiter, även om det skulle va trevligt att säga hej I see! Men ändå. Btw, vore kul om folk kunde säga vilka dom VILL träffa. Kanske borde göras en tråd om det. Redigerad 31 januari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Vad är det för något på Tullen? Ja, jag valde samhälle-internationell på Stagnelius Ojdå, då får vi hoppas att du gillar att plugga På Tullen har vi Handel & Administrationsprogrammet och Omvårdnadsprogrammet. Vissa klasser på Stagg brukar också ha mattelektioner där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Ojdå, då får vi hoppas att du gillar att plugga På Tullen har vi Handel & Administrationsprogrammet och Omvårdnadsprogrammet. Vissa klasser på Stagg brukar också ha mattelektioner där. Haha jadå, kan inte påstå att jag gillar det men det är inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 (redigerad) Min lista blir grymt kort, haha... Mafia_King - gick i min klass förr Madhick - Gammal polare sen första dagen i skolan typ edit: @Pixignome: men vi har ju träffats som småglin, synd att jag inte kommer ihåg det bara.. Ooh va glad jag blev Fast de stavas Pixiegnom Men iallafall, jag har inte träffat nån forumit, förutom Xemtoth då . Redigerad 31 januari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 I see! Men ändå. Btw, vore kul om folk kunde säga vilka dom VILL träffa. Kanske borde göras en tråd om det. Bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 P-C R2D2 Mr.Dumbom Siana StellHell Sikorka IceCandy Zack Donkeey thotim YooShoo Diezel Pimpen (IRL polare) Har jag glömt nån nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 P-C R2D2 Mr.Dumbom Siana StellHell Sikorka IceCandy Zack Donkeey thotim YooShoo Diezel Pimpen (IRL polare) Har jag glömt nån nu? Mwaha! I'm still the number one forumbitch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Bara träffat Tiger - trevlig liten pojk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Bara träffat Arvid som var min klasskamrat och vän större delen av grundskolan (och fortfarande ). Jag visade honom sidan, han blev medlem på forumet. Jag såg att han var medlem på forumet och blev därför medlem på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 R2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) Currrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrly. Det var de tio mest romantiska minutrarna jag någonsin varit med om Tjugo? Redigerad 2 februari, 2007 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Har inte träffat nån. Fan, måste till DHS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 (redigerad) Jag bumpar nog nästan denna. Uppdatera era listor, ni som var på DH eller i andra sammanhang! Siana R2D2 StellHell Jacker Spokplumpen HemuleN Wallemart Pottzork DrStupid Donkeey JCHC Sikorka IceCandy Mr. White Linkez FoxtroT Zack the-copy Fredrico thotim YooSho AngryAxel Lajnux Henkijbojj xtreem öhh.. sen säkert någon mer. Redigerad 4 mars, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 jag har träffat en grabb härifrån! kanske 2 vet inte iaf, Spam Snuten går i min klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Jag bumpar nog nästan denna. Uppdatera era listor, ni som var på DH eller i andra sammanhang! Siana R2D2 StellHell Jacker Spokplumpen HemuleN Wallemart Pottzork DrStupid Donkeey JCHC Sikorka IceCandy Mr. White Linkez FoxtroT Zack the-copy Fredrico thotim YooSho AngryAxel Lajnux Henkijbojj xtreem öhh.. sen säkert någon mer. Jag startade en nyare tråd för ett par månader sen, och jag är rätt säker på att du skrev i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 NONE! tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts