DrStupid Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Hehe... Bara dom som jag "träffade" på DH... Blev inte mycket till hälsning. Dels mådde jag dåligt som fan (En blandning av feber, diarée och det som händer när man överkonsumerar jolt) och dels hade jag ingenting att komma med. Kanske någon annan gång... Sen har jag träffat XaaR (Inte direkt aktiv.) IRL också, kanske för att vi var klasskamrater från 1an till 3an, och gick sedan på samma skola tills 4an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Tharex och Wmaster är dom enda jag kan komma på så här på rak arm, men det finns säkerligen många fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Tharex och Wmaster är dom enda jag kan komma på så här på rak arm, men det finns säkerligen många fler... Therex har 1 post och Wmaster finns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Har bara sett The Dude, har dock inte talat med honom eller någon annan forumit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Ingen. Hoppas dock på att träffa Eudoros snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Är nästan säker på att jag såg The Dude i en vit bil på gotland. Han var klädd i solbrillor och vit skjorta och satt i baksätet. EDIT: I'm the no. 1 forumbitch. :] Redigerad 30 januari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Tydligen _Emil_ när jag var liten, gick tydligen på samma skola. Snackat med Siana och Tija live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Jag ska upp till Övik nästa år och kolla på MoDo Vi kanske träffas då Annars har jag inte träffat någon, tror jag. Nästa år? 2008? Jag vet inte om jag ska dit då ^^ Ska dit några veckor i Juli(tror jag) i sommar =) Någon som vill säga hej? *tittar på antepanteboy och VickeX* Redigerad 30 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Har bara sett The Dude, har dock inte talat med honom eller någon annan forumit. Vi borde väl stöta på varandra snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Fint, borde gå att ordna. Tänkte mest på din ålder ifall vi skulle ta en öl, men då går inte det Jepp, ligger bredvid knutpunkten, typ "centralen"... Japp, där har jag varit varje år sen jag var typ 1 Nästa år? 2008? Jag vet inte om jag ska dit då ^^ Ska dit några veckor i Juli(tror jag) i sommar =) Någon som vill säga hej? *tittar på antepanteboy och VickeX* Jaha, jag trodde du bodde där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Vet inte om jag pratar i nattmössan nu, men känner inte du Tija? Eller hittar jag på nu? Skratta gärna åt mig om jag har fel. Du har rätt, jag glömde henne bara. Ebeeto med. Sedan går hyfer, med sina noll posts, i min klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Sedan går hyfer, med sina noll posts, i min klass. När du nämner klasskamrater, xpens går i min klass, han skrev en post och drog. Jag hade glömt bort att han var registrerad här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Vi borde väl stöta på varandra snart Jag vill minnas att du ska börja på Stagnelius efter sommaren , fast jag hänger ju mest på Tullen men är på Stagg då och då. KalleR har jag inte heller stött på ännu, men han sitter bara inne och super hela dagarna, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Jag har träffat VickeX som är en fd klasskamrat As Cold as ice Som är en mycket god vän till mig Lord Phoenix Går i min klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Nästa år? 2008? Jag vet inte om jag ska dit då ^^ Ska dit några veckor i Juli(tror jag) i sommar =) Någon som vill säga hej? *tittar på antepanteboy och VickeX* Jodå .....kul om du kommer då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Ingen som bor i närheten av Tyresö? och gillar långa skogspromenader isåfall....kan vi ju träffas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Ingen som bor i närheten av Tyresö? och gillar långa skogspromenader isåfall....kan vi ju träffas. Det där lät som en Exakt kopia av "Snuskgubbe snack" för att lure med barn ut i skogen Redigerad 30 januari, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Nästa år? 2008? Jag vet inte om jag ska dit då ^^ Ska dit några veckor i Juli(tror jag) i sommar =) Någon som vill säga hej? *tittar på antepanteboy och VickeX* Glöm inte Merkky. Han bor också här. Har bestämt möte med honom, dock inte var när eller hur. Men vi ska träffas nån gång. Han ska få min *host host* GTA: SA skiva *host host* och jag ska få hans *host host* PSP-USB-Sladd *host host* Det där lät som en Exakt kopia av "Snuskgubbe snack" för att lure med barn ut i skogen Men Antepantebojj. Snuskgubbesnack är ju underbart! Vill du verkligen inte ut i skogen med mig? Merkky? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 (redigerad) Nästa år? 2008? Jag vet inte om jag ska dit då ^^ Ska dit några veckor i Juli(tror jag) i sommar =) Någon som vill säga hej? *tittar på antepanteboy och VickeX* Jag kan säga hej! Glöm inte Merkky. Han bor också här. Har bestämt möte med honom, dock inte var när eller hur. Men vi ska träffas nån gång. Han ska få min *host host* GTA: SA skiva *host host* och jag ska få hans *host host* PSP-USB-Sladd *host host* Jo, vi får bestämma nån gång. Xtras är en klasskamrat med kraftiga 14 posts. Redigerad 31 januari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Kom på att min kompis har ett konto här med 0 posts. Lalisterienlada tror ja han heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts