Jump to content

Vilka forumiter har du träffat IRL?

P-C
 Share

Recommended Posts

Hehe... Bara dom som jag "träffade" på DH... Blev inte mycket till hälsning. Dels mådde jag dåligt som fan (En blandning av feber, diarée och det som händer när man överkonsumerar jolt) och dels hade jag ingenting att komma med. Kanske någon annan gång... :P

Sen har jag träffat XaaR (Inte direkt aktiv.) IRL också, kanske för att vi var klasskamrater från 1an till 3an, och gick sedan på samma skola tills 4an.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 123
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag ska upp till Övik nästa år och kolla på MoDo :) Vi kanske träffas då :(

Annars har jag inte träffat någon, tror jag.

Nästa år? 2008? Jag vet inte om jag ska dit då ^^

Ska dit några veckor i Juli(tror jag) i sommar =) Någon som vill säga hej? *tittar på antepanteboy och VickeX* :)

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fint, borde gå att ordna. Tänkte mest på din ålder ifall vi skulle ta en öl, men då går inte det :(

Jepp, ligger bredvid knutpunkten, typ "centralen"...

Japp, där har jag varit varje år sen jag var typ 1 :)

Ska dit några veckor i Juli(tror jag) i sommar =) Någon som vill säga hej? *tittar på antepanteboy och VickeX* :)

Jaha, jag trodde du bodde där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Glöm inte Merkky. Han bor också här. Har bestämt möte med honom, dock inte var när eller hur. Men vi ska träffas nån gång. Han ska få min *host host* GTA: SA skiva *host host* och jag ska få hans *host host* PSP-USB-Sladd *host host*

Det där lät som en Exakt kopia av "Snuskgubbe snack" för att lure med barn ut i skogen :)

Men Antepantebojj. Snuskgubbesnack är ju underbart! :( Vill du verkligen inte ut i skogen med mig?

Merkky?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska dit några veckor i Juli(tror jag) i sommar =) Någon som vill säga hej? *tittar på antepanteboy och VickeX* :huh:

Jag kan säga hej! :lol:

Glöm inte Merkky. Han bor också här. Har bestämt möte med honom, dock inte var när eller hur. Men vi ska träffas nån gång. Han ska få min *host host* GTA: SA skiva *host host* och jag ska få hans *host host* PSP-USB-Sladd *host host*

Jo, vi får bestämma nån gång. ;)

Xtras är en klasskamrat med kraftiga 14 posts.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor