Jump to content

Vilka forumiter har du träffat IRL?

P-C
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 123
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En numera inaktiv medlem gick tydligen på samma skola som mig när jag gick i 9:an, och kände igen mig när jag visade upp mig på kort på forumet... jag lär ju ha "träffat" eller snarare sett honom under 1 år i samma skola som honom utan att veta om att det var han... sen kommer jag inte ihåg hans andvändarnamn. Oh well.

Förresten. P-C. Det finns redan en sån här tråd... och inte bara en. Bäst du lär dig att söka...

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=34647&hl=

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, vad roligt det vore om du var en av de tio grabbarna som slogs om Chad Smiths trumstock på Red Hot Chili Peppers-konserten, och jag gick därifrån med trumstocken ovetandes att jag just snott den från en forumit :P

Hahah ja, men hade jag vart med och slagits om den så hade JAG gått därifrån med den :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte träffat någon, inte vad jag vet. Om vi har träffats så får ni säga till. Dock så har jag och Simpa planerat att ha ett pusskalas nere på Dreamhack i sommar, samt fira varje dag med att gladeligt skrika "God ny dag!" för att sedan skylla ifrån oss på att det faktist ÄR en ny dag, ifall vi är nära på att bli utslängda. Även Lajnux har jag hört ska komma ner till DH i år, så honom kanske man ska ta sig en sväng förbi och peta på'na.

Sedan finns det väl inte så många som VILL träffa mig :lol: Fast det skulle inte vara tråkigt att träffa okka över en kopp varm choklad och diskutera hans studier om bisexualitet, samt skaka hand med Kebab, då våran humor ändå ligger på samma nivå, så borde vi ju kunna komma överens, vi till och med skulle kunna jämnföra färgerna på våran avföring någon gång, eller vad säger du? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sett er alla. Sitter faktiskt med kikare utanför HOWHOWs hus och skriver på en laptop... hade planerat att besöka xPisc sedan. Vi får se hur många jag hinner med idag.
Vänta lite nu.. var det du? :P

Kom inte tillbaka, bössan är laddad..

Pssh, jag är inte dum nog att gömma mig i ditt badrum den här gången!

Föredrar garderoben. Så mysigt med t-shirts och kalsonger.

:lol:

-.-

Ingen, inte en enda. SNÄLLA KRAMA MIG! :'(

post-4777-1170170121_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det måste vara en redig pain in the ass.

Så är det för mig varje morgon, vah, allting förstörs när jag kommer underfund med att jag är Maimstream, vah - Fy fan alltså, tänker jag då, vah.

Det är en ren njutning kan jag säga. Enda problemet är att det verkar finnas massor med dyslektiker som inte kan stava "Cortez". Notera hur det är ett Z på slutet av namnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor