Roxxy Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Var bor du?, ålder? HBG (duh!). 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Har inte träffat någon Kanske för jag bor i en liten byhåla kallad Eskilstuna :'( Jag bor också i Eskilstuna ^^ Lägg upp en bild på dig så får jag se om jag känner igen dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Har inte träffat någon vad jag vet Haha, vad roligt det vore om du var en av de tio grabbarna som slogs om Chad Smiths trumstock på Red Hot Chili Peppers-konserten, och jag gick därifrån med trumstocken ovetandes att jag just snott den från en forumit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Jag ska ner till HBG i sommar. Brukar bo på ett hotel som heter Marina Plaza, om ni vet va de ligger? Vi kanske kan träffas då haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 En numera inaktiv medlem gick tydligen på samma skola som mig när jag gick i 9:an, och kände igen mig när jag visade upp mig på kort på forumet... jag lär ju ha "träffat" eller snarare sett honom under 1 år i samma skola som honom utan att veta om att det var han... sen kommer jag inte ihåg hans andvändarnamn. Oh well. Förresten. P-C. Det finns redan en sån här tråd... och inte bara en. Bäst du lär dig att söka... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=34647&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Går i samma klass som Everest och Zingo, så träffar dem nästan dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Så går det när man bor mitt i ingenstans... Och jag vet hur avundsjuk du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Få se här nu, tror jag har kommit ihåg rätt. J3ns (kompis) Jacker Siana R2D2 P-C (men han glömde ju mig på hans lista.) Darkfejs Donkeey JSHC (såg han ett antal gånger men vågade aldrig prata med han på DH) Redigerad 30 januari, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Har gått i samma skola som Topp3, har dock inte haft stake nog att tjingelinga på han. Annars får jag counta in jaeger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Haha, vad roligt det vore om du var en av de tio grabbarna som slogs om Chad Smiths trumstock på Red Hot Chili Peppers-konserten, och jag gick därifrån med trumstocken ovetandes att jag just snott den från en forumit Hahah ja, men hade jag vart med och slagits om den så hade JAG gått därifrån med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Marky! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Jag har inte träffat någon, inte vad jag vet. Om vi har träffats så får ni säga till. Dock så har jag och Simpa planerat att ha ett pusskalas nere på Dreamhack i sommar, samt fira varje dag med att gladeligt skrika "God ny dag!" för att sedan skylla ifrån oss på att det faktist ÄR en ny dag, ifall vi är nära på att bli utslängda. Även Lajnux har jag hört ska komma ner till DH i år, så honom kanske man ska ta sig en sväng förbi och peta på'na. Sedan finns det väl inte så många som VILL träffa mig Fast det skulle inte vara tråkigt att träffa okka över en kopp varm choklad och diskutera hans studier om bisexualitet, samt skaka hand med Kebab, då våran humor ändå ligger på samma nivå, så borde vi ju kunna komma överens, vi till och med skulle kunna jämnföra färgerna på våran avföring någon gång, eller vad säger du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Jag bor också i Eskilstuna ^^ Lägg upp en bild på dig så får jag se om jag känner igen dig. Dig ska ju jag träffa i sommar. Om du inte ändrat några planer? Och jag vet hur avundsjuk du är. *Mummel*... Jo, det är jag faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Jag har sett er alla. Sitter faktiskt med kikare utanför HOWHOWs hus och skriver på en laptop... hade planerat att besöka xPisc sedan. Vi får se hur många jag hinner med idag. Vänta lite nu.. var det du? Kom inte tillbaka, bössan är laddad.. Pssh, jag är inte dum nog att gömma mig i ditt badrum den här gången! Föredrar garderoben. Så mysigt med t-shirts och kalsonger. -.- Ingen, inte en enda. SNÄLLA KRAMA MIG! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Dig ska ju jag träffa i sommar. Om du inte ändrat några planer? *Mummel*... Jo, det är jag faktiskt. Japp, det ska vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Naj, jag har aldrig träffat någon forumit. Men jag är ganska glad ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Mr. DumBom varända dag . Sen så hoppas jag ser dom flesta DHW -07!! Edit* Om inte t.o.m. DHS Redigerad 30 januari, 2007 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Jaa. Jag känner ju en forumit. Mig själv. Woohoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Jaa. Jag känner ju en forumit. Mig själv. Woohoo.Det måste vara en redig pain in the ass. Så är det för mig varje morgon, vah, allting förstörs när jag kommer underfund med att jag är Maimstream, vah - Fy fan alltså, tänker jag då, vah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Det måste vara en redig pain in the ass. Så är det för mig varje morgon, vah, allting förstörs när jag kommer underfund med att jag är Maimstream, vah - Fy fan alltså, tänker jag då, vah. Det är en ren njutning kan jag säga. Enda problemet är att det verkar finnas massor med dyslektiker som inte kan stava "Cortez". Notera hur det är ett Z på slutet av namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts