SlewME Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Ja det är konstigt. Första gången jag ser att man börjar från höger, bortsett från på RosengårdsskolanHahaha . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Sikorka och Spajdermän träffar jag varenda dag. Har även mött Darkfejs bra många gånger. Och... kanske har jag även sett Tackleberry någongång då jag gått runt i Bollnäs, även om jag inte har en aning om hur han ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Tack! Ohja j*vlar! Är det Hultenius där med halsduken!? Återigen krossas min perfekta idealbild. Hade snarare gissat på han nere till höger... Haha, stackars Aron Knifström, varje gång bilden varit uppe har han mobbats I Linköping är dem knäppa Quickie: Henkibojj: Jag känner TonyGustavsson's klasskomis . Bor Jacker i Norrköping? Köper vad? En dildo? Smileys tar över. Va? Oj, nej, inte Jacker. Jocken menade jag. Jasså? Humm, vilken skola gick de på? Ifall jag skulle känna en.. ehm, internetkompis kompis (ev. klasskompis) kompis vore ju det häftigt. Hängde ni med? Simpa -> kompis -> klasskompisen Tony -> hans kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Inte så speciellt många. R2D2 Siana PC ZamCo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Ingen vad jag vet iaf. Skulle vilja träffa den där rabarben och säga honom ett par sanningens ord. Inte så svårt egentligen då vi bor inom samma kommun. Skulle ju träffat Kalle uppe i Kalmar på nyårsafton, sket sig rätt rejält då min polares morsa dog.. Sen erbjöd jag Vice. att komma upp till HBG i helgen, men han skulle ju ut med sin brosa... toffel Någon som vill träffa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Dom som jag komme ihåg nu som jag har träffat atm är Siana, R2D2, StellHell, Jacker, thotim, PC, Sir.Per, Spajdermän, Darkfejs, Eudoros samt IceCandy.. sry om jag glömde ngn. Redigerad 30 januari, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 -.- Ingen, inte en enda. SNÄLLA KRAMA MIG! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Ingen vad jag vet iaf. Skulle vilja träffa den där rabarben och säga honom ett par sanningens ord. Inte så svårt egentligen då vi bor inom samma kommun. Skulle ju träffat Kalle uppe i Kalmar på nyårsafton, sket sig rätt rejält då min polares morsa dog.. Sen erbjöd jag Vice. att komma upp till HBG i helgen, men han skulle ju ut med sin brosa... toffel Någon som vill träffa mig? Jaaag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 -.- Ingen, inte en enda. SNÄLLA KRAMA MIG! :'( Så går det när man bor mitt i ingenstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Ingen vad jag vet iaf. Skulle vilja träffa den där rabarben och säga honom ett par sanningens ord. Inte så svårt egentligen då vi bor inom samma kommun. Skulle ju träffat Kalle uppe i Kalmar på nyårsafton, sket sig rätt rejält då min polares morsa dog.. Sen erbjöd jag Vice. att komma upp till HBG i helgen, men han skulle ju ut med sin brosa... toffel Någon som vill träffa mig? Desperat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Har träffat Spam Snuten och Archemra Redigerad 30 januari, 2007 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Jaaag! Var bor du?, ålder? Desperat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Träffat och träffat, såg Griim (han heter så va?) på liseberg i somras. Annars är det väl ingen. Kanske söker upp någon av de som bor uppe i ö-vik i sommar Jag ska upp till Övik nästa år och kolla på MoDo Vi kanske träffas då Annars har jag inte träffat någon, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Jacker bor också i stan, men jag har inte träffat honom. Jag bor i Hallsberg (Sydnärke), inte i Norrköping. Nu blev jag förvirrad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Jag bor i Hallsberg (Sydnärke), inte i Norrköping. Nu blev jag förvirrad... Va? Oj, nej, inte Jacker. Jocken menade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Har inte träffat någon vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Har inte träffat någon Kanske för jag bor i en liten byhåla kallad Eskilstuna :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Har inte träffat nån på forumet Och ingen vill nog träffa mig heller! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Mohaha, jag har cyklat förbi The Dude samt sett på KalleR på Stagg (en skola), när min syster tog studenten. Men ingen av dom har sett mig Redigerad 30 januari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Har inte träffat någon forumit, men kanske man har sett någon någon gång på Malmöfestivalen eller i stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts