P-C Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Ja, det har ju varit många forumträffar under årens gång och jag vill bara lägga klart pusslet, vilka har träffat vilka? Min lista: Siana R2D2 StellHell Jacker Spokplumpen HemuleN Wallemart Pottzork DrStupid Donkeey JCHC Sikorka IceCandy Mr. White Linkez FoxtroT Zack the-copy Fredrico thotim YooSho kommer säkert på fler sen.. Redigerad 30 januari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Träffat och träffat, såg Griim (han heter så va?) på liseberg i somras. Annars är det väl ingen. Kanske söker upp någon av de som bor uppe i ö-vik i sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Jag var högst upp på P-Cs lista! Då får väl du vara högst upp på min. P-C R2D2 Stellhell Jacker Sikorka IceCandy Stora_tomtefar Zack Donkeey darkfejs DrStupid thotim YooShoo FoxtroT the-copy(tordes aldrig hälsa, men jag såg honom i alla fall) Mr.Dumbom Linkez Kanske har glömt någon. P-C, moget att ha HemuleN och Wallemart på listan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) P-C, moget att ha HemuleN och Wallemart på listan... Mäh, de är två forumiter men en person. Wubbling <-- click! Redigerad 30 januari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 None. Fast när jag såg bilden på Hultenius alltså.. Är säker på att jag har sett honom någon gång, någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Har träffat Siana R2 och han som satt brevid Sikorka på DH, han som vann guldbiljetten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Ingen vad jag vet. Fast jag tror att jag har sett Magnus-Uggla snubben. Vad hette han nu igen? Fast det var nog inte han endå. Fast jag tror han ser ut så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 None. Fast när jag såg bilden på Hultenius alltså.. Är säker på att jag har sett honom någon gång, någonstans. Du borde dra ner på forumet. Du ser mig i Linköping och nu hultenius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Ingen vad jag vet. Fast jag tror att jag har sett Magnus-Uggla snubben. Vad hette han nu igen? Fast det var nog inte han endå. Fast jag tror han ser ut så. Bobbo Viking Du borde dra ner på forumet. Du ser mig i Linköping och nu hultenius. Haha, ja. Men Hultenius bor faktiskt i Linköping, så omöjligt är det ju inte. Jag kanske såg han när jag somamrjobbade på universitetet? hmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Ingen Har aldrig sett Rabarben i stan. Måste träffa den lille fulingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 None. Fast när jag såg bilden på Hultenius alltså.. Är säker på att jag har sett honom någon gång, någonstans. Va?! Vilken bild? Lägg upp, jag har aldrig sett honom. Har inte träffat någon. Men i sommar kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Va?! Vilken bild? Lägg upp, jag har aldrig sett honom. Har inte träffat någon. Men i sommar kanske... Här. Nedersta raden, näst längst till höger. Nyfikna, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Tack! Ohja j*vlar! Är det Hultenius där med halsduken!? Återigen krossas min perfekta idealbild. Hade snarare gissat på han nere till höger... Redigerad 30 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Tack! Ohja j*vlar! Är det Hultenius där med halsduken!? Återigen krossas min perfekta idealbild. Hade snarare gissat på han nere till höger... Har du lässvårigheter? Han näst till HÖGER längst ned!! Ska jag klippa ut honom kanske? Redigerad 30 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Har du lässvårigheter? Han näst till HÖGER längst ned!! Ska jag klippa ut honom kanske? Hahaha! Nej tack. Det är jag som är snurrig. Man börjar alltid från vänster ffs! Jag letade bara upp hans namn och läste inte höger, utan antog att det var från vänster som vanligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Bobbo Viking Haha, ja. Men Hultenius bor faktiskt i Linköping, så omöjligt är det ju inte. Jag kanske såg han när jag somamrjobbade på universitetet? hmm. Bor du i Linköping? Jag går på universitetet där, men pendlar från Norrköping. Vi kanske träffa(t)s? TonyGustavsson bodde tydligen några hundra meter från mig förr, nu har han flyttat till andra sidan stan. Har inte träffat honom. Jacker bor också i stan, men jag har inte träffat honom. x_simpa_x och jag kanske ska träffas nån gång, det beror på om han köper en viss grej. Forumiter (medvetet) träffade: 0/8687. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Hahaha! Nej tack. Det är jag som är snurrig. Man börjar alltid från vänster ffs! Jag letade bara upp hans namn och läste inte höger, utan antog att det var från vänster som vanligt! I Linköping är dem knäppa Quickie: Henkibojj: Jag känner TonyGustavsson's klasskomis . Bor Jacker i Norrköping? Köper vad? En dildo? Smileys tar över. Redigerad 30 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Bor du i Linköping? Jag går på universitetet där, men pendlar från Norrköping. Vi kanske träffa(t)s? Går i skolan i Linköping.. Bor en sisådär tre mil utanför. (Just nu iallafall ) Mjo, kanske det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) I Linköping är dem knäppa Quickie: Henkibojj: Jag känner TonyGustavsson's klasskomis . Bor Jacker i Norrköping? Köper vad? En dildo? Smileys tar över. Ja det är konstigt. Första gången jag ser att man börjar från höger, bortsett från på Rosengårdsskolan Redigerad 30 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts