Renard Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Finns det fler här som också älskar den här serien? Inte för att jag är skitbra på datorer, men jag fattar ju vad avsnitten handlar om och vad de säger. Vissa avsnitt kan vara tråkiga medans vissa sitter man och gapskrattar åt. Klicka här för att se på härligheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Finns det fler här som också älskar den här serien? Inte för att jag är skitbra på datorer, men jag fattar ju vad avsnitten handlar om och vad de säger. Vissa avsnitt kan vara tråkiga medans vissa sitter man och gapskrattar åt. Klicka här för att se på härligheten Kanske Humortråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Kanske Humortråden? Han kanske vill att vi ska diskutera serien mer ingående. Då fungerar inte humortråden eftersom man inte får diskutera samma sak hur mycket som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Han kanske vill att vi ska diskutera serien mer ingående. Då fungerar inte humortråden eftersom man inte får diskutera samma sak hur mycket som helst. Film, Musik & Grafik då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Film, Musik & Grafik då? Jepp, den gör sig bättre där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Jo det stämmer. Ok, vad tycker ni om serien då? Jag pratar inte leetspeek men det är ju det som gör hela grejen så förbannat rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Episode 5 hade jag sett tidigare och den är bäst! "Everybody knows you run faster with a knife!" "BOOM HEADSHOT!" "So this is my PC here, and it OWNS!" HAHAHA! Och den bästa! "Sometimes I think maby I wanna join the army. Its basicly like FPS exept better graphics. But what happends if I get lag out there? Im dead man, IM DEAD! I mean, I even heard there are no respawnpoints IRL!" Redigerad 29 januari, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Haha! "Open the controll panel.... You dont know the controll panel?........................Yes im still here, im just thinking of how big n00b you are" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Episode 5 hade jag sett tidigare och den är bäst! "Everybody knows you run faster with a knife!" "BOOM HEADSHOT!" "So this is my PC here, and it OWNS!" HAHAHA! Och den bästa! "Sometimes I think maby I wanna join the army. Its basicly like FPS exept better graphics. But what happends if I get lag out there? Im dead man, IM DEAD! I mean I even heard there are no respawnpoints IRL!" Det är så jävla roligt! Han kallar Sej FPS Doug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Episode 5 hade jag sett tidigare och den är bäst! "Everybody knows you run faster with a knife!" "BOOM HEADSHOT!" "So this is my PC here, and it OWNS!" HAHAHA! Och den bästa! "Sometimes I think maby I wanna join the army. Its basicly like FPS exept better graphics. But what happends if I get lag out there? Im dead man, IM DEAD! I mean, I even heard there are no respawnpoints IRL!" Lika när han dör, och får typ dampa på sitt tangentbord* som "laggar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts