SiXxe Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Mest LOL @ SiXxe.. "...det var gamla goda tider det" säger du om en sak som hände slutet av 2006. Det är verkligen inte gamla goda tider. Det är presens. Du har aldrig hört talas om skoj va? Jag satte dessutom citationstecken på gamla med. Det är ju gammalt för mig som inte varit medlem så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Känns helt sjukt att man var 15bast när man reggade sig på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Känns helt sjukt att man var 15bast när man reggade sig på forumet. Absurd kurd. Fjortisfittor är vi allihopa, allihopa, allihopa! Fjortisfittor är vi allihopa, allihop. Tur att man inte orkar läsa all skit man skrevunder den tidsepoken. Stava som en kratta, och mytta om allt känns det som. Müüüsigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Har ju inte varit här så länge. Vart medlem -05, men vart inte aktiv förrns förra sommaren... En av dom första trådarna jag skrev i var väl "Vem kan dra det SÄMSTA skämtet?", som jag fortfarande nu tycker är grymt rolig att kolla i. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=669396 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Har ju inte varit här så länge. Vart medlem -05, men vart inte aktiv förrns förra sommaren... En av dom första trådarna jag skrev i var väl "Vem kan dra det SÄMSTA skämtet?", som jag fortfarande nu tycker är grymt rolig att kolla i. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=669396 Haha... lol... komedi på hög nivå i den där tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Dagens roliga citat: DU HAR EN STOR KOMPOST INUTI DITT HEM Något jag minns ganska väl är en topic av Funnylin som kallades "The mafia comes to town" och var en av de sista rollspelen forumet såg till. Liten, dum och trettonårig som jag var fick jag storhetsvansinne och tog över hela rollspelet (trodde jag) ända tills Funnylin (eller om det var Stell) tvingade mig att editera bort dem så att det inte blev något missförstånd. Jag fick även PM från Arvid och Stell (daterade Jun 26 2003, 15:02) om att jag skulle ta det försiktigt i svängarna. Här är topicen, mina fräsiga inlägg är dock long gone och ersatta med griniga "Skitsamma. " Ordentligt gräslig biografi lyckades jag åstadkomma till karaktären min också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Dagens roliga citat: Något jag minns ganska väl är en topic av Funnylin som kallades "The mafia comes to town" och var en av de sista rollspelen forumet såg till. Liten, dum och trettonårig som jag var fick jag storhetsvansinne och tog över hela rollspelet (trodde jag) ända tills Funnylin (eller om det var Stell) tvingade mig att editera bort dem så att det inte blev något missförstånd. Jag fick även PM från Arvid och Stell (daterade Jun 26 2003, 15:02) om att jag skulle ta det försiktigt i svängarna. Här är topicen, mina fräsiga inlägg är dock long gone och ersatta med griniga "Skitsamma. " Ordentligt gräslig biografi lyckades jag åstadkomma till karaktären min också. Hahaha, fan vad torr! Minns den dock så jävla väl, min galna professor som bodde i en ubåt. Kunde ju artat sig, om man inte var en sån snorunge på den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Fan, kan någon hitta tråden där en kille skriver ett utförligt och användbart tips på hur man spelar GTA? Att man bland annat kan ta bilar istället för att gå, och att man faktiskt kan spara spelet så man slipper spela om allting varje gång - han avslutar även med att berätta att moderatorerna var onda på något sätt. ... Minns även att Topp3 skrev något i stil med "Fan. Du kom på oss. Vänta dig 30 kostymklädda negrer utanför din dör inom en halvtimme." YOSH! Victoly is mine. Kollade igenom mina gamla inlägg och hittade tråden. Vad mycket gladare man var förut. Meh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Hahaha! Fan vilka sköna trådar folk länkar till, men särskilt Stells länkar var kul att se igen. Har gått igenom ganska mycket gammalt då och då, men det är mycket man inte minns... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1091 - Mitt misslyckade försök att lämna forumet. Det var allvar. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1989 - Min renskrivning av leken "Tre ord i taget". Minns att jag hade jävligt ont i fingrarna efteråt, skrev allt i ett svep. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1434 - Skönt trådnamn och urskön urspårning http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=3023 - Glassbilen fyller 15 Old school ftw Citat från mig "WHOOPEE STANNA" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Uppdaterade min post lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Dreamhackträffarna DHW05: Första forumträffen med Ärrtvå och Jacker, den pinsamma tystnaden, de stela konversationerna..underbart DHS06: Stora forumträffen, Siana, meatspin, mina kompisar som sticker och käkar lunch med Jacker utan mig.. också underbart. DHW06: GTAsajten-turneringen i activity, en chockad StellHell, SWATlajvet, mitt vredesutbrott mot Siana, Guitar Hero mot ärrtvå, Sikorka&Icecandy ... helt underbart. Redigerad 30 januari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 DHW07: GTAsajten-turneringen i activity, en chockad StellHell, SWATlajvet, mitt vredesutbrott mot Siana, Guitar Hero mot ärrtvå, Sikorka&Icecandy ... helt underbart. Ja, nu har du förstört allt då jag vet vad som kommer hända i vinter, INGA överaskningar alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Det här måste vara min värsta topic... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=37406&hl= Jag var arg på alla som skickade en massa oläsliga topicer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Det här måste vara min värsta topic... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=37406&hl= Jag var arg på alla som skickade en massa oläsliga topicer... Det mest underbara är ju KalleR's post: Kommer ihåg när jag gick på lågstadiet och var stålt över att kunna rabbla alfabetet, så jag förstår precis hur du känner nu. Men att skryta om det på internet är väl lite overkill. Gjorde han det med flit? Redigerad 30 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Sikorka&Icecandy ... helt underbart. I can sooo agree with that.. <3 Längtar till vecka 6-7. Åker till henne den 9:onde (fredag) och kommer vara där till den 18:onde. (söndag) Så om någon undrar om jag är lite oaktiv så är jag förmodligen i gbg/småland med Ice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 I can sooo agree with that.. <3 Längtar till vecka 6-7. Åker till henne den 9:onde (fredag) och kommer vara där till den 18:onde. (söndag) Så om någon undrar om jag är lite oaktiv så är jag förmodligen i gbg/småland med Ice. Ni var mer kända som IceKorka eller SikCandy .. ni var ju helt oskiljaktiga under hela DH. Fast sen mot slutet så gick jag på världens största rant mot ice utan anledning.. någonting om att hon tyckte det var dummt att jag rökte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Gjorde han det med flit? Har aldrig varit bra på att stava. Dyslexi light eller nåt kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Har aldrig varit bra på att stava. Dyslexi light eller nåt kanske. Som när det tog ett år för dig att använda stor bokstav när bokstavsfiltret kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Som när det tog ett år för dig att använda stor bokstav när bokstavsfiltret kom. Haha, det handlar nog mer om lathet. shift är en trög tangent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Kommer ihåg när jag reggade mig här, hade spanat in sajten ett tag och tyckte den var schysst. Eller schysst, snarare den mest häftiga och kompletta sidan jag då sett. Gemenskapen på forumet var nice och alla etablerade gamla medlemmar som tryckte ner de nya.... Dem flesta vet nog inte vem jag är, eller känner igen mig, eftersom jag mest har hängt i moddingforumet och att jag inte postat så mycket heller, men jag såg det mesta som hände på forumet. Det jag kommer ihåg mest är bl.a Topp3's depressioner och skribbs lilla utbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts