Lajnux Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Riktigt kul att se alla gamla trådar. Men jag har varit med längre än ni tror. Började vara inne på GTASajten i början av 2005, men registrerade mig inte förrän sommaren 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Riktigt kul att se alla gamla trådar. Men jag har varit med längre än ni tror. Började vara inne på GTASajten i början av 2005, men registrerade mig inte förrän sommaren 2006. Är väl inte fortfarande så jättelänge men... GiZmo: Ofc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Mest LOL @ SiXxe.. "...det var gamla goda tider det" säger du om en sak som hände slutet av 2006. Det är verkligen inte gamla goda tider. Det är presens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Mest LOL @ SiXxe.. "...det var gamla goda tider det" säger du om en sak som hände slutet av 2006. Det är verkligen inte gamla goda tider. Det är presens. Han är inte allmänbildad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Mest LOL @ SiXxe.. "...det var gamla goda tider det" säger du om en sak som hände slutet av 2006. Det är verkligen inte gamla goda tider. Det är presens. Du missade hans " " tecken va? Redigerad 29 januari, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Riktigt kul att se alla gamla trådar. Men jag har varit med längre än ni tror. Började vara inne på GTASajten i början av 2005, men registrerade mig inte förrän sommaren 2006. Den har vi inte hört förr Själv hängde jag här hela tre dagar innan jag blev medlem. Önskar att jag också hade skrivit roliga saker i början, men om man läser min första post (och topic) så är den jättefin. Bra trådnamn, och jag avslutar med ett "Tack på förhand". Suck Redigerad 29 januari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Mest LOL @ SiXxe.. "...det var gamla goda tider det" säger du om en sak som hände slutet av 2006. Det är verkligen inte gamla goda tider. Det är presens. "Öh, jag har varit medlem längre än alla er, allt bra hände på min tid, höhöhöhö skuffa skuffa!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Jag är själv inte allt för stålt för min första topic, som återfinnes här. Jag vet inte anledningen till att den inte blev låst. Kanske pga att övriga medlemmar lyckades göra den till en någorlunda seriös diskussion. En liten rolig sak var att jag sedan inte postade på ca 3 månader... Vafan, gå in på ett forum, registrera sig, göra en helt värdelös topic och sedan inte titta in på flera månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 "Öh, jag har varit medlem längre än alla er, allt bra hände på min tid, höhöhöhö skuffa skuffa!" Han menade nog mer att SixXe var en idiotisk snorvalp då, och kanske att han är det nu också. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) "Öh, jag har varit medlem längre än alla er, allt bra hände på min tid, höhöhöhö skuffa skuffa!" öm? Nej På min tid.... hade jag inte bredband Redigerad 29 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 öm? Nej På min tid.... hade jag inte bredband Han "imiterade" Stellhell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Hahaha! Fan vilka sköna trådar folk länkar till, men särskilt Stells länkar var kul att se igen. Har gått igenom ganska mycket gammalt då och då, men det är mycket man inte minns... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1091 - Mitt misslyckade försök att lämna forumet. Det var allvar. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1989 - Min renskrivning av leken "Tre ord i taget". Minns att jag hade jävligt ont i fingrarna efteråt, skrev allt i ett svep. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1434 - Skönt trådnamn och urskön urspårning http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=3023 - Glassbilen fyller 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Han "imiterade" Stellhell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Han "imiterade" Stellhell. Jag vet att han inte var seriös Säger bara Postcount + 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 AceError made me do it. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...35727&st=20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Det jobbigaste är att när en sånhär tråd dyker upp glömmer man tillfälligt bort alla minnen som skulle passa här. Sen kommer man att tänka på dem igen några månander senare, men då är det bara nåt som dyker upp i huvudet och inget man tänker på att posta här. Aja, ska leta på lite mer myspys- minnen nu. EDIT: Shit, nu kom jag och tänka på att jag hängt på det här forumet i 4 år. Redigerad 29 januari, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Jag vet att han inte var seriös Säger bara Postcount + 1 Hmpf, försök inte prata bort dig. Du syftade på att du var en nyare medlem än P-C. Postcount +2 för min del. Over and out. Edit: Taget från Emil_s tråd: Wiie jag skriver i en framtida låst tråd *Häftigt gitarriff i bakgrunden* Redigerad 29 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Hmpf, försök inte prata bort dig. Du syftade på att du var en nyare medlem än P-C. Postcount +2 för min del. Over and out. Men svårt och förstå att han var "seriös" Är ju rätt många som är äldre medlem än P-C så jag trodde ju att han var "Jätte seriös" Kebab, kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 "Öh, jag har varit medlem längre än alla er, allt bra hände på min tid, höhöhöhö skuffa skuffa!" Tyvärr är det sant, och du fick aldrig uppleva det. Muhahaha. Tönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Minns ni inte TöllsjöJügge då? Hahahah! Han med historien om indian byn http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...22696&st=40 och yetin som röker på med big smoke! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...yetin&st=26 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts