Jump to content

Forumhistoria

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Skönaste var ju ändå den där idioten som på "öfre öfverklass-medeltids-svenska" utryckte sitt missnöje över språket som användes på GTAsajten, troligtvis ett skämt, men likaså förbannat roligt.

HAHAHAHAHAHA! Ja, han skrev med slang i hans inlägg tidigare på forumet och sen började han skriva med ord han sett i en ordbok och kallade alla som inte gjorde det för outbildade. ^^

Fuckin' classic.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, mycket fin skit du hittat Stellhell, speciellt forumfamilj. :rolleyes:

Man kan även se hurpass populär jag var på den tiden. :D

Fan, är det någon som minns färgkriget? När alla började skriva sina inlägg med olika färg och sedan försökte få monopol på sin hexadecimala kod? :(

Till slut gick det så långt att alla flippade och de flesta slutade skriva i färger - bestämdes i någon tråd, någon som kan hitta den? :D

Jag var långt mer populär då än vad jag är nu :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var långt mer populär då än vad jag är nu :rolleyes:

Du är känd, kanske inte lika poppis. :D

Angående munkar, LoneWolfs inlägg är ju bäst. :(

Jag döda gunnern uppe på pansarvagnen istället. Sedan gick jag och köpte nunnor.

Fin stavning av Stellhell förresten... "hyperatade". :D

Fan, kan någon hitta tråden där en kille skriver ett utförligt och användbart tips på hur man spelar GTA? Att man bland annat kan ta bilar istället för att gå, och att man faktiskt kan spara spelet så man slipper spela om allting varje gång - han avslutar även med att berätta att moderatorerna var onda på något sätt. :D

... Minns även att Topp3 skrev något i stil med "Fan. Du kom på oss. Vänta dig 30 kostymklädda negrer utanför din dör inom en halvtimme."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är känd, kanske inte lika poppis. :D

Angående munkar, LoneWolfs inlägg är ju bäst. :rolleyes:

Fin stavning av Stellhell förresten... "hyperatade". :D

Fan, kan någon hitta tråden där en kille skriver ett utförligt och användbart tips på hur man spelar GTA? Att man bland annat kan ta bilar istället för att gå, och att man faktiskt kan spara spelet så man slipper spela om allting varje gång - han avslutar även med att berätta att moderatorerna var onda på något sätt. :D

... Minns även att Topp3 skrev något i stil med "Fan. Du kom på oss. Vänta dig 30 kostymklädda negrer utanför din dör inom en halvtimme."

Åh, jag vill se allt igen :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHAHAHA! Ja, han skrev med slang i hans inlägg tidigare på forumet och sen började han skriva med ord han sett i en ordbok och kallade alla som inte gjorde det för outbildade. ^^

YES! Efter lite 1337-sökning här på forumet hittade jag den.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=26818&hl=

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=26818 :rolleyes:

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=32817 :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor