Dallas_swe Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Hej alla Gta spelare Jag har kollat runt lite men hittar inte Blinkersljus till Gta SA vet du eller din kompis var man kan hitta Blinkersljus skicka ett pm till mig då! PS. Tack i förhand! ------------------------------------------------------------------------------------------- Jag har ett annat problem också jga laddade ner Samp men när jag klickar på den så cpar det sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 För det första kan du skriva så man förstår vad du menar. För det andra så ska den här vara i moddingforumet. För det tredje så har jag rapporterat topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 För det tredje så har jag rapporterat topicen. Kunde inte sagt det bättre själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Hej alla Gta spelare Jag har kollat runt lite men hittar inte Blinkersljus till Gta SA vet du eller din kompis var man kan hitta Blinkersljus skicka ett pm till mig då! PS. Tack i förhand! ------------------------------------------------------------------------------------------- Jag har ett annat problem också jga laddade ner Samp men när jag klickar på den så cpar det sig 1. Visste inte att det fanns. 2. Nej jag vet inte vars det finns. 3. Google är din vän! 4. Varför göra en topic sen be dom skicka svaret via PM? Whaaaaat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Hej alla Gta spelare Jag har kollat runt lite men hittar inte Blinkersljus till Gta SA vet du eller din kompis var man kan hitta Blinkersljus skicka ett pm till mig då! PS. Tack i förhand! ------------------------------------------------------------------------------------------- Jag har ett annat problem också jga laddade ner Samp men när jag klickar på den så cpar det sig SA-MP problemet är en vanligt bugg och hjälps genom att hålla inne ENTER tills alla varningsboxar är borta, om det funkar så kommer clienten aldrig att bugga sig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts