eminem33 Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Andra uppdraget hos zero e ju möligt de går ju inte manfår slut på bensin hela tiden på vägen hem finns de inge annat sätt man kan göra på måste man hem?? harklara hela speletutom de där jävl* uppdraget så jag kan inte få afären eller vade e? hur klara ni de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Andra uppdraget hos zero e ju möligt de går ju inte manfår slut på bensin hela tiden på vägen hem finns de inge annat sätt man kan göra på måste man hem?? harklara hela speletutom de där jävl* uppdraget så jag kan inte få afären eller vade e? hur klara ni de? Genom att antingen klara det från början, eller träna sina flygarskills tillräckligt för att klara uppdraget utan problem. Att flyga är skitlätt, jag begriper inte varför alla har problem med i princip samtliga uppdrag som innehåller flygplan eller helikoptrar. Om det är PC-spelare som har problem är det rätt så säkert att kontrollerna är dåligt inställda. Sök kontroll* med username Henkibojj så kommer ni säkert få listor jag skrivit vid flera tillfällen. Att flyga är busenkelt, men det lär bli svårt utan intuitiva kontroller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Genom att antingen klara det från början, eller träna sina flygarskills tillräckligt för att klara uppdraget utan problem. Att flyga är skitlätt, jag begriper inte varför alla har problem med i princip samtliga uppdrag som innehåller flygplan eller helikoptrar. Om det är PC-spelare som har problem är det rätt så säkert att kontrollerna är dåligt inställda. Sök kontroll* med username Henkibojj så kommer ni säkert få listor jag skrivit vid flera tillfällen. Att flyga är busenkelt, men det lär bli svårt utan intuitiva kontroller. alla flyg plan e lätta utom dom små... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 alla flyg plan e lätta utom dom små... Sant, de är lite knepigare. Se till att ha bra fart när du svänger, de dimper lättare ner i backen är stora plan. Men bensinen räcker om du skyndar dig på och inte åker fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Glidflyg så mycket som möjligt... håll inte in gasen hela tiden... går att klara uppdraget med mer än hälften kvar av bensinen. ^^ http://stuckgamer.com/video_pages/gta_san_...as/vid303.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Har dock inte klarat det uppdraget, men igentligen inte så svårt. Första uppdraget man får av Zero är svårast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Genom att antingen klara det från början, eller träna sina flygarskills tillräckligt för att klara uppdraget utan problem. Att flyga är skitlätt, jag begriper inte varför alla har problem med i princip samtliga uppdrag som innehåller flygplan eller helikoptrar. Om det är PC-spelare som har problem är det rätt så säkert att kontrollerna är dåligt inställda. Sök kontroll* med username Henkibojj så kommer ni säkert få listor jag skrivit vid flera tillfällen. Att flyga är busenkelt, men det lär bli svårt utan intuitiva kontroller. Det enda svåra uppdraget på hela spelet är ju Zero´s första uppdrag. Förstår inte vad som är så svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Jag tycker att ända svåra uppdraget på spelet var zeros andra, det första var ju aslätt... Men det andra var ju sketsvårt innan man kom på tekniken. Det gäller som sagt att glidflyga mycket utan att gasa. Redigerad 28 januari, 2007 av sebbe_coolman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Andra uppdraget hos zero e ju möligt de går ju inte manfår slut på bensin hela tiden på vägen hem finns de inge annat sätt man kan göra på måste man hem?? harklara hela speletutom de där jävl* uppdraget så jag kan inte få afären eller vade e? hur klara ni de? Lär dig skriva och öva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) För att komma vidare i storyn behöver man väl inte ens göra hans uppdrag? men för att få 100% behöver man ha gjort dom...tror jag. Vet ju inte om du vill ha 100% eller bara komma vidare. Redigerad 29 januari, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 För att komma vidare i storyn behöver man väl inte ens göra hans uppdrag? men för att få 100% behöver man ha gjort dom...tror jag. Vet ju inte om du vill ha 100% eller bara komma vidare. Nej det är valfritt om du vill göra dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Nej det är valfritt om du vill göra dom. Märkligt, men de lär ju behövas för att göra Caligulas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Märkligt, men de lär ju behövas för att göra Caligulas. Nej dumt nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Har dock inte klarat det uppdraget, men igentligen inte så svårt. Första uppdraget man får av Zero är svårast. Vilket var det? Jag tycker då sista uppdraget man får av Zero är det svåraste... Ni vet, det där "kriget" mot Berkley... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Vilket var det? Jag tycker då sista uppdraget man får av Zero är det svåraste... Ni vet, det där "kriget" mot Berkley... Fast det är nog det roligast RC (+ alla radiostyrda uppdrag) i Gta någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Vilket var det? Om jag inte minns fel så är det den när man ska skjuta ner flygplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Om jag inte minns fel så är det den när man ska skjuta ner flygplan. Det uppdraget, ja... Väcker minnen till liv... :'( :'( Det uppdraget var busenkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts