Hultenius Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Då var dumparna färdiga! Sidorna (speciellt GTAMods) behövdes byggas om lite vilket gjorde att det tog lite längre tid än väntat. Dumparna har sina nackdelar, men med tanke på att dynamiska sidor gjorts till statiska måste jag ändå säga att det blev ganska bra. Kom ihåg att formulären inte fungerar i den statiska miljön (helt omöjligt att konvertera tyvärr), så använd inte dessa. Adresser: http://www.gtasajten.com/dump http://www.gtamods.com/dump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Ser väl fint ut. Bra att man kan ha tillgång till allt material fortfarande iaf. -------------- Och jag måste få fråga, Hur blir det egentligen. Ska Kalle, Stell och Arvid få bli Root? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Ladda ner, säger du... kan man tanka sidorna som filer och bränna på skiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Får man fråga vad som händer om man köper ett spel från webshoppen? Tänkte bara fråga. Passar även på att fråga om du har Vice City Film Festival's vinnare från tävlingen 2003 kvar. Hittade lite från google's cache. http://www.gtasajten.se/temp/vcfilm2.zip Funkar inte att skriva http://www.gtasajten.com/dump/www.gtasajte...emp/vcfilm2.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Får man fråga vad som händer om man köper ett spel från webshoppen? Tänkte bara fråga. Passar även på att fråga om du har Vice City Film Festival's vinnare från tävlingen 2003 kvar. Hittade lite från google's cache. http://www.gtasajten.se/temp/vcfilm2.zip Funkar inte att skriva http://www.gtasajten.com/dump/www.gtasajte...emp/vcfilm2.zip Japp, vi är flera som är intresserade av den. Skulle göra mig otroligt glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 @VickeX: Länkarna i webshopen fungerar fortfarande, är dock osäker om de ger någon provision eftersom sidan "är på fel plats". En massa filmer raderades för att få ner GTAsajten från ca 1100 MB till ca 400 MB. Majoriteten av dessa var trailers, men även VCFF-filmerna slank med. Ska se om jag kan få upp VCFF-filmerna senare under dagen (läs: sent ikväll). @Godfather: Inte alla, kanske någon. Dock inget som diskuteras öppet. @Henkibojj: Jao, är tänkt så. Har allt packat och klart (ca 400 MB per sida), funderar bara hur det ska distribueras... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Ser fint ut! Vill också passa på att säga att det känns skönt att fortfarande ha tillgång till allt det matrial som finns på Gtasajten. Det hade varit synd om det hade gått till spillo. Tack igen för allt det jobb du gjort Hultenius. Redigerad 28 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 @VickeX: Länkarna i webshopen fungerar fortfarande, är dock osäker om de ger någon provision eftersom sidan "är på fel plats". En massa filmer raderades för att få ner GTAsajten från ca 1100 MB till ca 400 MB. Majoriteten av dessa var trailers, men även VCFF-filmerna slank med. Ska se om jag kan få upp VCFF-filmerna senare under dagen (läs: sent ikväll). @Godfather: Inte alla, kanske någon. Dock inget som diskuteras öppet. @Henkibojj: Jao, är tänkt så. Har allt packat och klart (ca 400 MB per sida), funderar bara hur det ska distribueras... Härligt. Jo jag undrade vad som hände just eftersom att jag såg att länkarna funkade. Tack ändå om du kan lägga upp VCFF-filmerna. Som du ser är det inte bara jag som vill ha dem. Hultenius - We adore you, respect is everything and you got it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Många och många vet jag inte ----------------------- Har ingen aning om vad det är för film alla snackar om men nu blev jag också sugen på att se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Snyft, saknar redan gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Snyft, saknar redan gtasajten. Hehe samma här. Känns fortfarande ovant med en helt vit sida istället för blå... och ingen GTA-sajten banner heller. Om man inte vill sitta och titta på dumparna då EDIT: Nostalgi! Hittade gamla GTA-sajtens logga på en diskett i skrivbordslådan! Redigerad 29 januari, 2007 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Hehe samma här. Känns fortfarande ovant med en helt vit sida istället för blå... och ingen GTA-sajten banner heller. Om man inte vill sitta och titta på dumparna då EDIT: Nostalgi! Hittade gamla GTA-sajtens logga på en diskett i skrivbordslådan! KTX, KTX, KTX, w0000t, w0000t!!! Den var fan inte igår man såg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Hehe samma här. Känns fortfarande ovant med en helt vit sida istället för blå... och ingen GTA-sajten banner heller. Om man inte vill sitta och titta på dumparna då EDIT: Nostalgi! Hittade gamla GTA-sajtens logga på en diskett i skrivbordslådan! När ungefär var den uppe då? det var innan min tid så långt vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 KTX, KTX, KTX, w0000t, w0000t!!! Den var fan inte igår man såg. Ojoj. kommer ihåg unika besökare räknaren. det var tider det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 När ungefär var den uppe då? det var innan min tid så långt vet jag Innan VC släpptes till PS2 iaf, och när var det? 2004? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Innan VC släpptes till PS2 iaf, och när var det? 2004? 2002. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Nu kände jag mig själv ganska senil när alla dessa årtal kom på tal. Gjorde därför lite research och hittade topicen där Hultenius lanserade loggan! Den kom tydligen upp 2 september 2002! Fan vad länge sedan... Här finns topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Nu kände jag mig själv ganska senil när alla dessa årtal kom på tal. Gjorde därför lite research och hittade topicen där Hultenius lanserade loggan! Den kom tydligen upp 2 september 2002! Fan vad länge sedan... Här finns topicen. LOL! Gamle Dajm hade skrivigt där. Så kul när han blev bannad! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Får man fråga vad som händer om man köper ett spel från webshoppen? Tänkte bara fråga. Passar även på att fråga om du har Vice City Film Festival's vinnare från tävlingen 2003 kvar. Hittade lite från google's cache. http://www.gtasajten.se/temp/vcfilm2.zip Funkar inte att skriva http://www.gtasajten.com/dump/www.gtasajte...emp/vcfilm2.zip Filmerna finns nu uppe i en Extended Edition! (de fem bästa + sju filmer som var bra men som på ett eller annat vis inte klarade sig till toppen) Adress: ftp://www.gtasajten.com/pub/vcff_extended_edition.zip (370 MB) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Filmerna finns nu uppe i en Extended Edition! (de fem bästa + sju filmer som var bra men som på ett eller annat vis inte klarade sig till toppen) Adress: ftp://www.gtasajten.com/pub/vcff_extended_edition.zip (370 MB) Tankar!! Tack som bara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts