Jump to content

Pier 69

johanht
 Share

Recommended Posts

För att göra drive-by:s så måste du ha ett submachine vapen d v s Tec-9, Micro smg eller SMG. Jag skulle rekomendera att andvända något av de sistnämda och framför allt SMG som ger bättre skada.

Hur mycket amunition som krävs beror helt och hållet på hur bra du är på att sikta. Vad jag kommer ihåg var det inte allt för svårt att köra upp jämsides och sjuta sönder båten. Men annars får du helt enkelt inhanndla en massa amunition och bara fortsätta försöka.

Ett annat sätt är att skaffa en minigun och när du är nära den andra båten trycka på "stiga ur" knappen (f,eller enter på PC) så ställer sig CJ på båten och det är bara att andvända minigunen så är båten snart ett vrak fyllt med bly.

Lycka till :lol:

Edit: Välkommen till forumet :)

Redigerad av gta_player
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har problem med uppdraget Pier 69. Det verkar krävas mycket ammo att spränga hans båt, och min ammo tar slut hela tiden!

Vilka vapen kan man använda för drive bys, och hur mycket ammo krävs det egentligen?

Äsch fixa ett raketgevär sen åker du ifatt han hoppar ut båten (så du står uppe på den) och drar några skott på han :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor