iweX Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Jag ska säga en sak, våran katt är en inne-katt och han blir helt wacko när han kommer ut och han hade smitit ut så vi måste fånga in honom. För att han är dessutom en dyr katt kostade oss 2000 kr om det är nån som bryr sig, ren rasig burma . Det var en kille som blev riven en dag efter mig han smet ut igen (jävlar) Killen blev blodig i hela ansiktet och hans brorsa och pappa ville sparka ihjäl katten . Men I alla fall så förlät jag mig själv för att va så dum att ta upp katten i famnen, end of story. Men jag gjorde en ny dum sak idag, käkade en Chocklad kaka och glömde att läsa backpå paketet, den innehöll alltså nötter. Jag fick ett anfall . Du verkar ju ljuga relativft mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Du verkar ju ljuga relativft mycket. Tro att jag ljuger eller inte...Jag bryr mig inte. Redigerad 11 mars, 2007 av hell_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Jag ska säga en sak, våran katt är en inne-katt och han blir helt wacko när han kommer ut och han hade smitit ut så vi måste fånga in honom. För att han är dessutom en dyr katt kostade oss 2000 kr om det är nån som bryr sig, ren rasig burma . Det var en kille som blev riven en dag efter mig han smet ut igen (jävlar) Killen blev blodig i hela ansiktet och hans brorsa och pappa ville sparka ihjäl katten . Men I alla fall så förlät jag mig själv för att va så dum att ta upp katten i famnen, end of story. Vad är det dummaste som du någonsin har gjort i din lilla hitte-på-historia? Och du behöver inte posthunta, så det räcker att du editerar ditt första inlägg.. -------- Sann berättelse från när jag var 5 år. Whatever, Det dummaste som jag har gjort är att jag lyssnade på mina lärare en gång, Dom sa att jag skulle stå nära slag-mannen (Brännboll, starkaste personen i klassen) och vips, han slog och jag stod still förvånad. Jag blödde ner från pannan och lärarna stod och glodde på mig chockerande. Jag var tvungen att göra någon så jag började böla så dom sprang till mig och bar mig till vårdcentralen (~30meter bort). Fick sy 5 stygn på pannan, vänster sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Jag ska säga en sak, våran katt är en inne-katt och han blir helt wacko när han kommer ut och han hade smitit ut så vi måste fånga in honom. För att han är dessutom en dyr katt kostade oss 2000 kr om det är nån som bryr sig, ren rasig burma . Det var en kille som blev riven en dag efter mig han smet ut igen (jävlar) Killen blev blodig i hela ansiktet och hans brorsa och pappa ville sparka ihjäl katten . Men I alla fall så förlät jag mig själv för att va så dum att ta upp katten i famnen, end of story. Men jag gjorde en ny dum sak idag, käkade en Chocklad kaka och glömde att läsa backpå paketet, den innehöll alltså nötter. Jag fick ett anfall . Vart han riven av dig eller katten? Jag förstod ingenting tills du skrev att dom ville sparka ihjäl katten. Dummaste jag har gjort...börjat spela generals? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Varför måste alla tracka mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Varför måste alla tracka mig! Du posthuntar ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Du posthuntar ... Och du gör vad? du gör ju exakt samma som han, posthuntar. Redigerad 11 mars, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Ni är idioter hela högen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Och du gör vad? du gör ju exakt samma som han, posthuntar. Nej, det gör jag inte alls? Länka? ---- @Kebab: Meh, du också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Nej, det gör jag inte alls? Länka? Du posthuntar ... ------------------------- Helt klart att jag började stunta i GTA. "this addictiv social-life killing thing called stunting" ~ Liviu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Orka bry sig om vem som har posts? Spam är en sak. Men när man anklagar folk för att "posthunta", liksom.. Vem bryr sig, det är ett forum. Du får inte längre penis utav att ha fler posts så ingen anledning att bli förbannade på varandra. Tycker vi går on-topic för annars blir Stell lite vrong. ;o En av de dummaste sakerna jag har gjort är att hälla vatten på rektorns cykel mitt i vintern. Han blir lite måttligt förbannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) En av de dummaste sakerna jag har gjort är att hälla vatten på rektorns cykel mitt i vintern. Han blir lite måttligt förbannad. Haha, det är kul att jävlas med lärararna. Hackade in en stor tjock nit (eller heter det det? det är iaf som en spik som är böjd 360 grader? och vass på båda ändorna) i varje hjul (men bara på gummit) på rektorns bil, och ni kan ju gissa hur det blev sen när han började köra. Han frågade dagen efter i högtalarna vem som hade gjord det där. Och bilen har ingen vidare övervakning heller, eftersom det inte finns ett fönster där han har bilen, och eftersom jag höll det för mig själv sa jag inget åt mina kamrater heller att det var jag Det där var tyvärr inte det dummaste jag har gjort men kanske det elakaste och roligaste. Redigerad 11 mars, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Orka bry sig om vem som har posts? Spam är en sak. Men när man anklagar folk för att "posthunta", liksom.. Vem bryr sig, det är ett forum. Du får inte längre penis utav att ha fler posts så ingen anledning att bli förbannade på varandra. Tycker vi går on-topic för annars blir Stell lite vrong. ;o En av de dummaste sakerna jag har gjort är att hälla vatten på rektorns cykel mitt i vintern. Han blir lite måttligt förbannad. Kanske inte en så dum sak du gjorde, men kommer du ihåg då du photoshoppade Brus? -Vi får se hur kul du tycker att det är på redovisningen. -- Något dumt jag har gjort. Hmm. Cyklade medans jag kollade på en buss. Jag var liten och helt tokig i bussar. Jag och mamma cyklade hem från nån park, och jag skulle absolut kolla på bussen som stog på en backe. Det slutade på akuten med ett antal stygn i tungan. Redigerad 11 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Kanske inte en så dum sak du gjorde, men kommer du ihåg då du photoshoppade Brus? -Vi får se hur kul du tycker att det är på redovisningen. Muskel-Brus blev arg. Men definitivt inte en av de dummaste sakerna jag gjort. SÅ HAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Tre dumma saker en polare gjort, visserligen kollade jag på, så jag var väl inte helt oskyldig. tände eld på en container nere vid småbarns skolan. skjöt raketer på ett sädesfält mitt i torra stekheta sommaren. brandkåren fick iallafall visa vad scanian gick för. kastat en "dank" (som det kallas) mellan två svindyra bilar, Mercedes och BMW. stackars merca ägaren.... aja, det första fick polisen nys om att det var hans fel ( ) det andra stog i tidningen, och han sa till sin farsa "vem fan är så där dum?" när han själv gjort det, lite småroligt. och det tredje kom ingen på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Vafan är en "dank"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 När jag bodde i Orsa så, under en Orsayra - för er som inte vet det är det en relativt känd yra under sommarlovet - så fick jag och 4 andra tag på en hammare och så gick vi runt och hammrade på lite saker. Sedan såg vi en bil och stod och tittade och det var ju mörkt så vi såg ingenting i bilen. Så då tog jag till hammarn och drog till en smäll på huven och ett fönster. Men tydligen var det vi såg som svart tydligen sånt där man har för fönstret när man ska sova i bilen och inte vill att solljuset ska komma in så dörren öppnade sig och den mest arga och muskulösa skåningen jag har sett kom ut stigandes och vrålade. Jag sprang den snabbaste kilometern på fot någonsin då. Satte personligt rekord i hur långt jag sprang med långa steg. xD Sånt där är så jäkla onödigt bara.. Kul för den som äger bilen liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Vafan är en "dank"? En stor metallkula, kullagerskulor ser dom ut som, men större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 En stor metallkula, kullagerskulor ser dom ut som, men större. En "järndank" behöver ju inte va stor, det där labyrintspelet som man "vinklar" åt olika håll så den inte ska ramla ner i hålen eller nåt sånt är ju inte alls stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 En "järndank" behöver ju inte va stor, det där labyrintspelet som man "vinklar" åt olika håll så den inte ska ramla ner i hålen eller nåt sånt är ju inte alls stor Jaja, skit samma ^^ den han kastade var rätt biffig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts