hubbert Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Tuffing där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Det där kan ha varit det dummaste ni någonsin gjort. Dela ut varningar plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Absolut, Absolit, Absolot, Absilut, Absilit, Absilot! Grattis Hubbert till din första varning för spam! *applåder* Grattis till Siana som får en kompensationsvarning för han är en kärring som rapporterar folk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Följer inte efter mig men men.. Hon tar reda på allt möjligt skit om mig, och sen för det vidare, och skäller ut mig över msn och sånt där och i skolan Hon låter mig inte göra vad jag vill med vem jag vill, då skäller hon ut mig. Tuffingar här. Du vet att du kan polisanmäla sånt, men troligen bryr de sig inte. I egenskap av polis skulle jag nog inte göra det, och det går nog rätt snabbt att få henne att sluta självmant. Absolut, Absolit, Absolot, Absilut, Absilit, Absilot! Grattis Hubbert till din första varning för spam! *applåder* Grattis till Siana som får en kompensationsvarning för han är en kärring som rapporterar folk.. Kompensationsvarning? Du menar förhoppningsvis att han fick en varning borttagen? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Du vet att du kan polisanmäla sånt, men troligen bryr de sig inte. I egenskap av polis skulle jag nog inte göra det, och det går nog rätt snabbt att få henne att sluta självmant. Kompensationsvarning? Du menar förhoppningsvis att han fick en varning borttagen? ( ) Nope, han fick en varning för han är en kärring som varnar folk.. Men eftersom folk inte fattar detta, så var det på skämt såklart. Siana själva fattar detta. Han vet hur jag är som person. Jag tyckte det var mucho grande kul, för jag visste att nån skulle missuppfatta hela skiten, och skapa rabalder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Råkade tända eld på sopptunnan hemma igår! Lyckades släcka ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Grattis Hell Boy! Hur lyckades du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Grattis Hell Boy! Hur lyckades du med det? Man tar fram sin tändare och börjar elda? Har jag med gjort, men tyckte det var mer roligt än dumt. Och jag släckte inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Har jag med gjort, men tyckte det var mer roligt än dumt. Och jag släckte inte heller. Me three.^^ Det dummaste jag har gjort? Förmodligen att raka av mitt hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Me three.^^ Det dummaste jag har gjort? Förmodligen att raka av mitt hår. Just ja, när får vi se bild på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Just ja, när får vi se bild på det? Jag har skrivit i Bild på dig själv-topicen varför det dröjer med bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Me three.^^ Det dummaste jag har gjort? Förmodligen att raka av mitt hår. WHOA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Me three.^^ Det dummaste jag har gjort? Förmodligen att raka av mitt hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Grattis Hell Boy! Hur lyckades du med det? Lekte med stearinljusen , Sen när jag skulle slänga dom glömde jag att ett fortfarande var tänt och fick panik . Annan dum sak jag har gjort är att bli medlem på lunarstorm . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Annan dum sak jag har gjort är att bli medlem på lunarstorm . Kan glatt hålla med om det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Lunarstorm är en trevlig community ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Lunarstorm är en trevlig community ju Ja precis det är För trevligt och dessutom fullt med fjortisar. och för att inte falla till spam så lägger jag upp en massa saker: Ätit nötter medvetet fast jag inte tål och fått kvävnings anfall. Snattat på ica för 2000 kr. Slängt min katt :'( . Snott ett gameboy från en kompis, jag var 9 och dum i huvet men han fick tillbaka det 10 min senare. Haft sönder en lampa för morsan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Slängt din katt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Slängt min katt :'( . Hur i helvete? Slängde du den i sopkorgen hemma och lät den ligga där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Vi säger såhär, vad skulle ni göra om en katt hoppade upp och rev hål i era ögonlock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts