Nord Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Det utan tvekan dummaste jag gjort är att köpa en japansk biljävel. det näst dummaste är att ens tänka på att köpa en japansk biljävel. dom pajar bara. horbilar! Ey, min Nissan Micra klödda ALDRIG... Hade det i nått halvår... kan lova dig att jag PLÅGA den... den vägrade dö.. sen om du nu har gått och köpt dig en japansk bil av nyare modell så kan jag nog bara skratta... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Det utan tvekan dummaste jag gjort är att köpa en japansk biljävel. det näst dummaste är att ens tänka på att köpa en japansk biljävel. dom pajar bara. horbilar! Käften! JDM 4 life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Såg en halvtimme av "Wild Kids" igår.. Shit... :'( , lova mig att det aldrig händer igen :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Kan tyvärr inte lova någonting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 (redigerad) vad spelar det för roll att han hade tajta jeans, slog han dig med dom eller? "Nä han kom och försökte krama mig och hans vinkedink syntes,så vafan jag ladda om bössa med spetskuloroch sköt en åtminstone 322222222 gånger.." Chilli,helt rätt jag sköt på hans ben. Redigerad 6 mars, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jag har fyra. Nej, det är jag mäkta avundsjuk på. Känn dig lycklig. Jag har köpt mina, men har ändå fått någon känsla, på något sätt. Kan man köpa dem? Chads egna? Synd bara att han inte kastade ut den personligen, det vore en minnesvärd upplevelse. Det var en roddare som kastade ut den efter spelningen, och jag + tio andra grabbar ryckte och slet i den tills brorsan kom och ruffade runt = fem kvar. Då kom vakterna och undrade om det var slagsmål = tre kvar. Vakten löste det på ett snyggt sätt genom att genast avfärda två som bara hade ett finger eller två på den = 1 kvar, plus min brorsa. På nåt sätt fick vi den iaf, det var jäkligt roligt att hänga lealös från trumstocken under tiden tio grabbar slet runt Vafan äre då? Ett par trumstockar från Red Hot Chili Peppers trummis Chad Smith Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 (redigerad) Kan man köpa dem? Chads egna? Synd bara att han inte kastade ut den personligen, det vore en minnesvärd upplevelse. Det var en roddare som kastade ut den efter spelningen, och jag + tio andra grabbar ryckte och slet i den tills brorsan kom och ruffade runt = fem kvar. Då kom vakterna och undrade om det var slagsmål = tre kvar. Vakten löste det på ett snyggt sätt genom att genast avfärda två som bara hade ett finger eller två på den = 1 kvar, plus min brorsa. På nåt sätt fick vi den iaf, det var jäkligt roligt att hänga lealös från trumstocken under tiden tio grabbar slet runt Självklart kan man det. Kostar 95:-/stpar. på Jam Trummor, ljud och ljus på Surbrunnsgatan. Rena paradiset för en slagverkare, förresten. EDIT: inte styck, par menar jag. Redigerad 7 mars, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 regat mig på gtasajten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 regat mig på gtasajten!! Ja, men det går att ordna serru. Och eftersom dina senaste inlägg bara har vart spam, och du onekligen inte vill vara här så ska du få en liten "semester". HEDDAAAAH! *vinka* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Ja, men det går att ordna serru. Och eftersom dina senaste inlägg bara har vart spam, och du onekligen inte vill vara här så ska du få en liten "semester". HEDDAAAAH! *vinka* 10 Points Det dummaste.. Varit tillsammans med en allmänt störd tjej för ett år sen, och nu kan hon inte låta mig vara ifred. Så fort det är nåt nytt med mig så ska hon lägga sig i och jävlas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 10 Points Det dummaste.. Varit tillsammans med en allmänt störd tjej för ett år sen, och nu kan hon inte låta mig vara ifred. Så fort det är nåt nytt med mig så ska hon lägga sig i och jävlas. Låter skoj, berätta mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Låter skoj, berätta mer. Jag gav henne hela mitt förtroende och hon hela sitt, så var vi tillsammans i 1 år och 2 månader. Sen blev det en total vändning och hon gör slut å tycker vi ska ta paus en vecka, och då hittade hon en ny kille åt sig, nämnligen en av mina kompisar.. Så skulle hon sova över hos en annan kill kompis, och det sade hon till mig och att jag inte fick säga det till hennes nya kille. Men jag blandade ihop det lite så att det blev som att det var en annan sak jag inte fick säga. Så sa jag det där att hon skulle sova över. Och när hon fick reda på att jag hade sagt det så gjorde hon slut me den andre :S 1 timme senare var hon med en annan. Som är väldigt hatisk på mig utan orsak. Säkert något skit hon hade sagt om mig. Och nu följer hon efter mig som en ond ande som bara vill mig illa Sådanna horor borde egentligen slås ihjäl eller spärras in Typ fan det värsta som har hänt mig, bra att det iaf finns alkohol Annars skulle jag må väldigt dåligt psykiskt sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Ja, men det går att ordna serru. Och eftersom dina senaste inlägg bara har vart spam, och du onekligen inte vill vara här så ska du få en liten "semester". HEDDAAAAH! *vinka* nejplz han var ju rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 De dummaste jag gjort...humm blivigt medlem på denna sida :'( ...ja eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 De dummaste jag gjort...humm blivigt medlem på denna sida :'( ...ja eller nått Where have you been our noble felstavare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 De dummaste jag gjort...humm blivigt medlem på denna sida :'( ...ja eller nått Well, Stellan fixar det nog.. Ett tips är att du tar editerar bort det där,han har ju redan bannat en i den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Jag gav henne hela mitt förtroende och hon hela sitt, så var vi tillsammans i 1 år och 2 månader. Sen blev det en total vändning och hon gör slut å tycker vi ska ta paus en vecka, och då hittade hon en ny kille åt sig, nämnligen en av mina kompisar.. Så skulle hon sova över hos en annan kill kompis, och det sade hon till mig och att jag inte fick säga det till hennes nya kille. Men jag blandade ihop det lite så att det blev som att det var en annan sak jag inte fick säga. Så sa jag det där att hon skulle sova över. Och när hon fick reda på att jag hade sagt det så gjorde hon slut me den andre :S 1 timme senare var hon med en annan. Som är väldigt hatisk på mig utan orsak. Säkert något skit hon hade sagt om mig. Och nu följer hon efter mig som en ond ande som bara vill mig illa Sådanna horor borde egentligen slås ihjäl eller spärras in Typ fan det värsta som har hänt mig, bra att det iaf finns alkohol Annars skulle jag må väldigt dåligt psykiskt sätt.. Alltså följer hon efter dig på så sätt att hon går efter dig eller? Har en polare som vars ex följer efter honom ibland och kollar vad han pysslar med- Psst ja kan fixa henne för 20 kr eller en cola lime Redigerad 8 mars, 2007 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Typ fan det värsta som har hänt mig, bra att det iaf finns alkohol Annars skulle jag må väldigt dåligt psykiskt sätt.. Tuffing där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Tuffing där vafan har du pms eller Nej jag får jättemkt fitta av alla mina systrar Tuffing där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Alltså följer hon efter dig på så sätt att hon går efter dig eller? Har en polare som vars ex följer efter honom ibland och kollar vad han pysslar med- Psst ja kan fixa henne för 20 kr eller en cola lime Följer inte efter mig men men.. Hon tar reda på allt möjligt skit om mig, och sen för det vidare, och skäller ut mig över msn och sånt där och i skolan Hon låter mig inte göra vad jag vill med vem jag vill, då skäller hon ut mig. Tuffing där Tuffing där. Tuffingar här. Redigerad 8 mars, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts