Henkibojj Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Ja du.. Det dummaste jag någonsin har gjort är att inte ha beställt biljetter till Chili Peppers-konserten i Globen. Once in a life time, fan. Själv kan man ju skryta om att man har en av de två sakerna i din avatar liggandes i sin bokhylla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Eh vadå, tråden syftar ju givetvis på de dummaste personerna man satt på. Vad fan trodde du? Såklart, dum jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 1. Skjuta mig i huvet med Soft air gun!(KWC Sig Sauer P226) för er som är intresserade! 2. Köra Soft air gun krig utan glasögon, kompisen sköt mig i ögat! Tur att jag blinka precis då! 3. Skita i en kompis för en tjej! 4. Tappa bort mitt presentkort på 299:- på EbGames! 5. Skulle köpa nytt GTA: SA, men råka köpa Platinum istället, blev tvungen att klara om det (Kul men ändå)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 5. Skulle köpa nytt GTA: SA, men råka köpa Platinum istället, blev tvungen att klara om det (Kul men ändå)! Vad menas med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Vad menas med det? Jo jag kör ju på PS2 och platinum är en annan sorts spel skiva typ samlings cd, och jag hade nånting som inte var platinum alltså en vanlig skiva. Så mitt minneskort tyckte inte de var lika. Så den startade om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Jo jag kör ju på PS2 och platinum är en annan sorts spel skiva typ samlings cd, och jag hade nånting som inte var platinum alltså en vanlig skiva. Så mitt minneskort tyckte inte de var lika. Så den startade om spelet. Så var det för mig med. Mitt gamla SA gick sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Uhm.. Haft oskyddat sex med någon som jag visste hade en könssjukdom .. fast jag blev inte smittad som tur var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Uhm.. Haft oskyddat sex med någon som jag visste hade en könssjukdom .. fast jag blev inte smittad som tur var. De..... det där lät läskigt :'( Dummaste jag har gjort? Skaffat dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Dummaste jag har gjort? Skaffat dator W0rd på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Uhm.. Haft oskyddat sex med någon som jag visste hade en könssjukdom .. fast jag blev inte smittad som tur var. Du måste ha varit lagom kåt för att ignorera det. Redigerad 5 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Det dummaste jag gjort var att tro att Alliansen var något att ha! Och att ställa upp på en Taekwondo-tävling - fast jag hade feber (hade ju sovit över på stället, så jag tänkte att det var lika bra att få det överstökat då man väl var där... Dumt, dumt dumt!! Jag mådde inte bra efteråt kan jag tillägga...) Redigerad 5 mars, 2007 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Själv kan man ju skryta om att man har en av de två sakerna i din avatar liggandes i sin bokhylla Jag har fyra. Nej, det är jag mäkta avundsjuk på. Känn dig lycklig. Jag har köpt mina, men har ändå fått någon känsla, på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Såg en halvtimme av "Wild Kids" igår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Själv kan man ju skryta om att man har en av de två sakerna i din avatar liggandes i sin bokhylla Vafan äre då? -- Well well, Jag sköt luftgevär på en kille som cyklade förbi,han hade tajta jeans och jag hade ett dåligt luftgevär med rundkulor. Han fick nog ont. (Och med ett dåligt luftgevär menar jag ett som går antingen 110 m/s eller så var det 85 m/s kommer inte ihåg.) EDIT: Haha,var t.om 65 m/s. Redigerad 5 mars, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Du måste ha varit lagom kåt för att ignorera det. Och full Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Vafan äre då? -- Well well, Jag sköt luftgevär på en kille som cyklade förbi,han hade tajta jeans och jag hade ett dåligt luftgevär med rundkulor. vad spelar det för roll att han hade tajta jeans, slog han dig med dom eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 vad spelar det för roll att han hade tajta jeans, slog han dig med dom eller? Hade han haft ett par lite mer pösiga jeans så hade det inte känts lika mycket.. Om det nu var benet han sköt på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 vad spelar det för roll att han hade tajta jeans, slog han dig med dom eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Hoppas att ingen jag känner är inne på det här forumet. När jag var på fest för några veckor sen så belc jag ganska full, jag kom inte ihåg nånting från kl 24 tills att jag kom hem vid kl x men då ska jag tydligen enligt nägra personer ha dragit upp petter niklas på dansgolvet mot en tjej och sen gjorde jag lite andra pinsamma saker, men det var dumt att dricka så mycket iaf men kul va det tills jag fick reda på vad jag hade gjort för nåt, då fick ja lite å fundera på eftersom jag inte kom i håg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Det utan tvekan dummaste jag gjort är att köpa en japansk biljävel. det näst dummaste är att ens tänka på att köpa en japansk biljävel. dom pajar bara. horbilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts