Jump to content

De dummaste du någonsin har gjort..

Helpiswhatiwant
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 210
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

1. Skjuta mig i huvet med Soft air gun!(KWC Sig Sauer P226) för er som är intresserade!

2. Köra Soft air gun krig utan glasögon, kompisen sköt mig i ögat! Tur att jag blinka precis då!

3. Skita i en kompis för en tjej!

4. Tappa bort mitt presentkort på 299:- på EbGames!

5. Skulle köpa nytt GTA: SA, men råka köpa Platinum istället, blev tvungen att klara om det (Kul men ändå)!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag kör ju på PS2 och platinum är en annan sorts spel skiva typ samlings cd, och jag hade nånting som inte var platinum alltså en vanlig skiva. Så mitt minneskort tyckte inte de var lika. Så den startade om spelet.

Så var det för mig med. Mitt gamla SA gick sönder :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det dummaste jag gjort var att tro att Alliansen var något att ha! :rolleyes::):angry:

Och att ställa upp på en Taekwondo-tävling - fast jag hade feber (hade ju sovit över på stället, så jag tänkte att det var lika bra att få det överstökat då man väl var där... Dumt, dumt dumt!! Jag mådde inte bra efteråt kan jag tillägga...)

Redigerad av Officer Hernandez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:lol: Själv kan man ju skryta om att man har en av de två sakerna i din avatar liggandes i sin bokhylla :lol:

Vafan äre då?

--

Well well,

Jag sköt luftgevär på en kille som cyklade förbi,han hade tajta jeans och jag hade ett dåligt luftgevär med rundkulor.

Han fick nog ont.

(Och med ett dåligt luftgevär menar jag ett som går antingen 110 m/s eller så var det 85 m/s kommer inte ihåg.)

EDIT: Haha,var t.om 65 m/s.

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas att ingen jag känner är inne på det här forumet.

När jag var på fest för några veckor sen så belc jag ganska full, jag kom inte ihåg nånting från kl 24 tills att jag kom hem vid kl x men då ska jag tydligen enligt nägra personer ha dragit upp petter niklas på dansgolvet mot en tjej och sen gjorde jag lite andra pinsamma saker, men det var dumt att dricka så mycket iaf :lol: men kul va det tills jag fick reda på vad jag hade gjort för nåt, då fick ja lite å fundera på eftersom jag inte kom i håg det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor