Vice. Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 http://www.flashback.info/showthread.php?t=353474 Välj och vraka bland hemskheterna. Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Du har förmodligen redan börjat kolla, men jag är uppe på sidan 30 och allt är länkat, så inga direktbilder Nej, skulle aldrig våga utan att nån hade bekräftat det Tack, får väl börja läsa nu då. Läste första tre sidorna, sen var det nog.. Fyfan, jag mår illa bara av att läsa om folk som låter som kalle anka när de skär halsen av dem, eller fok som skär sig i kuken och dylikt. Riktigt kryper i hela kroppen, fyfan! Redigerad 27 januari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Stulit en massa trumpinnar och plektrum från skolan (iof i ett gott syfte, man måste ju få rocka) Behandlat en tjej som skit, typ vart arrogant och inte lyssnat på henne, även fast jag gillade henne. Vart otrogen, ok att jag var full men det går inte att skylla på, stod mitt kast och kommer nog aldrig att göra om det. Gjort en massa saker på fyllan som inte var så genomtänkta. Slängde en kon på en ruta inne i stan på nyårsafton för något år sedan, gick dock inte igenom, men det vart en spricka. Jag och polarna ska alltid vara grisiga på nattbussen hem, alltid lika pinsamt dagen efter när man träffar någon som också satt på bussen hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Snackat skit om mina vänner Något av det värsta man kan göra. Fastnat med en hand i slipmaskinen på slöjden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Kastat in en hundskit-påse på någons balkong... Var iofs 8-9 år då Senare på kvällen kom vi tillbaka, då hade ägaren kastat ut den från balkongen. Så vi kastade tillbaka den, in på balkongen. Slagits... räknas det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Slagits... räknas det? Det beror väl på om den du slog förtjänade det. Själv kan jag inte komma på något dumt jag har gjort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Vi tejpade fast stinkbomber på råa ägg och kastade in i öppna fönster när jag var ung och dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Själv kan jag inte komma på något dumt jag har gjort.. Nepp, du är allt en riktig helylle kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Börja spela WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Börja spela WoW? Ri-dingdingdingding. We have a winner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Massa onödig vandalism. Men det har jag slutat med, nu vandaliserar jag bara hos Jehovas Vittnen. En gång när jag och en kompis var och åkte skidor så fick vi låna liftkortplastfickor av en snäll gubbe i biljettluckan om vi lämnade tillbaka dem sen. Det glömde vi. Så det har ja fortfarande skuldkänslor för. Var typ 6 år sen. Gav en full kompis en kniv, för att han skulle gå och slå nån som hade slagit honom dan innan(trodde han skojade typ). Fast jag fick inte reda på att han var full föränn han redan hade gått. Men han somnade i trädgården så det blev inget mord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Sovit över hos en tjej jag gillade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Sovit över hos en tjej jag gillade Antastade du henne när hon sov? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Antastade du henne när hon sov? Det dummaste var nog att jag inte gjorde de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Har jag skrivit här förut? Jag ångrar i alla fall ganska kraftigt allt jag stulit genom åren (vilket kan tilläggas är något jag slutade med för flera år sen). Ångrar jag att jag lämnade en tjej som gav mig deepthroat? Näää. Resten av henne var inget att hurra för ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Kan inte komma på något. Någon mod som kan ändra titeln till "Det dummaste...". Ser fult ut med "De". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Kört rätt ut i en korsning med mopeden på fyllan när det kom en bil i 90km/h. Det är det mest idiotiska jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Kört rätt ut i en korsning med mopeden på fyllan när det kom en bil i 90km/h. Det är det mest idiotiska jag gjort. Ja du.. Det dummaste jag någonsin har gjort är att inte ha beställt biljetter till Chili Peppers-konserten i Globen. Once in a life time, fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Kan inte komma på något. Någon mod som kan ändra titeln till "Det dummaste...". Ser fult ut med "De". Eh vadå, tråden syftar ju givetvis på de dummaste personerna man satt på. Vad fan trodde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Börja spela WoW? Det är så w0rd från min sida iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts