Vice. Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Besökt "Vidrigaste du har sett?"-tråden på Flashback. Har du en länk till den? Det dummaste jag gjort var när jag försökte köpa 6 par jeans på ett stuletVisa kort. Det gick åt pipsvängen när jag skulle betala. Det var en fd. klasskamrat som stod i kassan, som kände igen mig. Blev lite pinsamt när jag legitimerade mig med någon annans legitimation och hon utbrister: Men du heter ju inte X du heter ju Victor, vi gick ju i samma klass i lågstadiet! Visste inte riktigt vad jag skulle säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Det dummaste jag har gjort var att sabba mitt åttonde och nionde år i grundskolan. No doubt. Redigerad 27 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Jag och några killar på mellanstadiet mobbade en tjej, som tillslut bytte skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Vet inte om detta är det dummaste, men: ... åka snowboard med 40 graders feber, var inte så lyckat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Supit å fått en blackout Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Skrev ut 200 sidor (fast jag bara skulle ha 2) skit i skolan, jag var först på morgonen och satte mig vid en dator i skolan, jag skulle skriva ut nåt som jag trodde var 2 sidor, men i själva verket var 200 sidor, skrivaren funkade inte (cation blinkade på den), och det såg jag inte förän jag tryckt på print-knappen 10+ ggr, sen började min lektion. efter en halvtimme på lektionen kommer 3 it-tekniker+en arg dataskötare (som också var min gamla lärare) in i klassrummet, läser högt för hela klassen: "VALLE STÅR DET HÄR I HÖRNET! SAN ANDRES CHEAT AND VIDEOS, SIDA 1 AV 40 OCH DET HAR STÅR OCÄH MATAS UT PÅ SKRIVAREN!!!" det skulle komma 200 sidor till egentligen och så ville dom ha 300kr för bläckkostnaden En månad senare har dom inte fått ett skit men historien går het på rasterna, dessutom fick jag inga papper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Skrev ut 200 sidor (fast jag bara skulle ha 2) skit i skolan, jag var först på morgonen och satte mig vid en dator i skolan, jag skulle skriva ut nåt som jag trodde var 2 sidor, men i själva verket var 200 sidor, skrivaren funkade inte (cation blinkade på den), och det såg jag inte förän jag tryckt på print-knappen 10+ ggr, sen började min lektion. efter en halvtimme på lektionen kommer 3 it-tekniker+en arg dataskötare (som också var min gamla lärare) in i klassrummet, läser högt för hela klassen: "VALLE STÅR DET HÄR I HÖRNET! SAN ANDRES CHEAT AND VIDEOS, SIDA 1 AV 40 OCH DET HAR STÅR OCÄH MATAS UT PÅ SKRIVAREN!!!" det skulle komma 200 sidor till egentligen och så ville dom ha 300kr för bläckkostnaden En månad senare har dom inte fått ett skit men historien går het på rasterna, dessutom fick jag inga papper. En dum grej jag gjorde i onsdags var att åka snowracer längst upp i barnbacken. Det gick riktigt fort, säkert 30km/h. Sen vurpade jag och stukade foten. Det dumma var ju att backen öppnar idag och jag kan inte åka skidor pga foten! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Har du en länk till den? http://www.flashback.info/showthread.php?t=353474 Välj och vraka bland hemskheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 http://www.flashback.info/showthread.php?t=353474 Välj och vraka bland hemskheterna. Fy fanken. Jag har en kompis som är helt besatt av sådana där bilder. Själv är jag egentligen inte så känslig men denna gången pallar jag fan inte kolla längre än exemplerna. Får en skitäcklig känsla i armhålan, som om nån kittlar med en vass pinne där, så fort jag blir äcklad av något sådant. Det där med armhålan började från när jag hörde historian om killen som trillade i sitt trädgårdsland och fick en blompinne diagonalt in i kroppen; in i armhålan, ut genom halsen. Om ni undrar träffade den inget vitalt och killen överlevde. Men det är jävligt ruggigt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Haha, jag ska bara läsa i tråden utan att trycka på några länkar, för folk har inte lagt ut bilder och sånt som syns direkt hoppas jag? Jag kan inte se ett skit, har kompisar som sitter på exet men jag måste gå ut ur rummet direkt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Skrev ut 200 sidor (fast jag bara skulle ha 2) skit i skolan, jag var först på morgonen och satte mig vid en dator i skolan, jag skulle skriva ut nåt som jag trodde var 2 sidor, men i själva verket var 200 sidor, skrivaren funkade inte (cation blinkade på den), och det såg jag inte förän jag tryckt på print-knappen 10+ ggr, sen började min lektion. efter en halvtimme på lektionen kommer 3 it-tekniker+en arg dataskötare (som också var min gamla lärare) in i klassrummet, läser högt för hela klassen: "VALLE STÅR DET HÄR I HÖRNET! SAN ANDRES CHEAT AND VIDEOS, SIDA 1 AV 40 OCH DET HAR STÅR OCÄH MATAS UT PÅ SKRIVAREN!!!" det skulle komma 200 sidor till egentligen och så ville dom ha 300kr för bläckkostnaden En månad senare har dom inte fått ett skit men historien går het på rasterna, dessutom fick jag inga papper. Du hade ju kunnat tagit bort utskriverna från skrivarkön annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Skrev ut 200 sidor (fast jag bara skulle ha 2) skit i skolan, jag var först på morgonen och satte mig vid en dator i skolan, jag skulle skriva ut nåt som jag trodde var 2 sidor, men i själva verket var 200 sidor, skrivaren funkade inte (cation blinkade på den), och det såg jag inte förän jag tryckt på print-knappen 10+ ggr, sen började min lektion. efter en halvtimme på lektionen kommer 3 it-tekniker+en arg dataskötare (som också var min gamla lärare) in i klassrummet, läser högt för hela klassen: "VALLE STÅR DET HÄR I HÖRNET! SAN ANDRES CHEAT AND VIDEOS, SIDA 1 AV 40 OCH DET HAR STÅR OCÄH MATAS UT PÅ SKRIVAREN!!!" det skulle komma 200 sidor till egentligen och så ville dom ha 300kr för bläckkostnaden En månad senare har dom inte fått ett skit men historien går het på rasterna, dessutom fick jag inga papper. Jösses, vad pinsamt. Jössssesss, vad pinsamt!! Kan bara tänka mig hela klassen stirra ner dig tillsammans med fyra gubbar som är dataansvariga, och så är det så många sidor... "San Andreas Cheats and Videos", 200 sidor, det nödvändigaste man kan tänka sig. Herregud, jag skulle ha svettats ihjäl och försökt backa mot väggen eller nåt, förutsatt att det var så illa som jag föreställer mig situationen. En liknande situation, men inget hände: Vi hade just avslutat vårt projektarbete i trean på gymnasiet, och alla (åtminstone jag, väldigt mycket) var lättade över att hela bördan och prestationsångesten var över, så jag kände en sån där, hmm, "stanna kvar en timme på skolan och snacka skit är det roligaste som finns just nu"-känsla, om nån här nånsin fått den känslan så vet ni vad jag menar. Det händer oftast när man klarat av nåt stort eller viktigt. Hsh, min kompis och jag gick in på lärarrummet för att nita ihop våra arbeten, han var lite sprallig och vände sig om när han var klar med nitapparaten. När jag som bäst måttar var niten ska sitta, hör jag ett frenetiskt knappande och pipande. Trodde väl att det var nån i rummet bredvid, men när det började brumma och susa vände jag mig om. Där stod min kompis och spelade piano på kontrollpanelen till kopiatorn, och så får han lite panik och säger: "Nej! Hjälp! Stäng av den!", varefter jag kollar vad han gjort. 2315 kopior av ingenting hade börjat skrivas ut och det verkade inte gå att få stopp på det. Efter ett tag lyckades jag stänga av den, och han sa "nu fdan sticker vi!", jag kunde inte annat än hålla med.... när vi sen var ute i korridoren skrattade jag så jag ramlade ner på golvet, situationen var så dråplig om man såg hans panikslagna ansiktsuttryck! Fy fanken. Jag har en kompis som är helt besatt av sådana där bilder. Själv är jag egentligen inte så känslig men denna gången pallar jag fan inte kolla längre än exemplerna. Får en skitäcklig känsla i armhålan, som om nån kittlar med en vass pinne där, så fort jag blir äcklad av något sådant. Det där med armhålan började från när jag hörde historian om killen som trillade i sitt trädgårdsland och fick en blompinne diagonalt in i kroppen; in i armhålan, ut genom halsen. Om ni undrar träffade den inget vitalt och killen överlevde. Men det är jävligt ruggigt ändå. Kände egentligen inte att det lät så farligt, men när jag föreställde mig det lite mer i bilder var det rätt ruggigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Haha, jag ska bara läsa i tråden utan att trycka på några länkar, för folk har inte lagt ut bilder och sånt som syns direkt hoppas jag? Jag kan inte se ett skit, har kompisar som sitter på exet men jag måste gå ut ur rummet direkt då Ja fyfan, exet är det värsta som finns Har en kompis som typ är beroende av exet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Lyssnat på Tupac edit: ah kom på en annan sak, dumpade min tjej för att lira wow Redigerad 27 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Du hade ju kunnat tagit bort utskriverna från skrivarkön annars Det gick inte, eftersom utskrifterna först skickas till en server i Norrtälje, och det kan bara stoppas via den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Haha, jag ska bara läsa i tråden utan att trycka på några länkar, för folk har inte lagt ut bilder och sånt som syns direkt hoppas jag? Bara länkar vad jag såg, inte upplagda bilder. ---------- Och den där filmen med kinsesen som stampar ihjäl en katt med högklackat, som finns i den där tråden, är bara... buh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Snackade inte ens med en superläcker tjej som faktiskt var störtkär i mig... så jävla korkat för min del, och elakt mot henne. Ja, det och att jag hoppade av skolan i 8:an... vet inte om jag skulle kalla det hoppa av... men för att sen hoppa in igen. Redigerad 27 januari, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Det dummaste jag har gjort var att sabba mitt åttonde och nionde år i grundskolan. No doubt. Det är lätt att vara vis med facit i hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Haha, jag ska bara läsa i tråden utan att trycka på några länkar, för folk har inte lagt ut bilder och sånt som syns direkt hoppas jag? Jag kan inte se ett skit, har kompisar som sitter på exet men jag måste gå ut ur rummet direkt då Du har förmodligen redan börjat kolla, men jag är uppe på sidan 30 och allt är länkat, så inga direktbilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Ätit för mycket alvedon på en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts