Jump to content

De dummaste du någonsin har gjort..

Helpiswhatiwant
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 210
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En i släkten hadde den skiten... blev blind på ena ögat...

Jag ser typ grymt dåligt. Men jag hade tur. Plus att jag inte får ut några försäkringspengar på det för att dom ansåg att det var en "medfödd nervskada". Så det klassas som sjukdom och det täckte inte min försäkring. Så här sitter jag och ser nästan ingenting men kan ändå inte betala för glasögon så att jag kan leva normalt. Hatar denna värld.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelat in "barnporr"..

Ni har hört det flera gånger säkert, och ni som inte har det, så är det inte så farligt som det låter..

Jao det har du skrytat med förr :huh:

Nu när ja varvat ner och ättit upp min värmda pizzabit med sega kanter kan jag avancera lite i dumhet...

... Har inte talat helt sanning i rätten för att polaren skulle få ut mer skadestånd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var en pirrig upplevelse va?

Var så nervös i övrigt, så det kunde inte bli mer pirrigt än det redan var :) , första gången (och ända än så länge) jag satt i rätten, var även målsägande, alltså inte vittne, och alltså även jag som råkade ut för det som hände även om inte jag blev "offret" i händelsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jao det har du skrytat med förr :)

Nu när ja varvat ner och ättit upp min värmda pizzabit med sega kanter kan jag avancera lite i dumhet...

... Har inte talat helt sanning i rätten för att polaren skulle få ut mer skadestånd.

Ursäkta mig Mr.Cool guy.

Det är inge jag skryter om. Jag är djupt ångerfull att jag gjorde det.

Och, eftersom tråden är till för "det dummaste du någonsin har gjort" så var passar bättre in här?

Just det, fitta.

cut the crap, ge mig varning. inte fan bryr jag mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta mig Mr.Cool guy.

Det är inge jag skryter om. Jag är djupt ångerfull att jag gjorde det.

Och, eftersom tråden är till för "det dummaste du någonsin har gjort" så var passar bättre in här?

Just det, fitta.

cut the crap, ge mig varning. inte fan bryr jag mig.

Trodde inte du skulle ta min kommentar så hårt :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg du filmen om BME-idioterna?

Det gjorde jag. Jag HOPPAS att det är det dummaste jag gjort. :)

Nej, så långt vågade jag inte gå. Den där bisarra Bunny Goddess-videon gjorde allt för mig. Jag ska försöka leta upp hela nittiominutersversionen och titta på en mörk natt.

Tilläggas kan det att jag skickade trådlänken till en vän som gick in på BME-sidan och han hasplade ur sig både svordomar och berättelser om folk med avhuggna ben som onanerar.

Lägger man ut en video där man låter någon annan krossa ens pung med en hammare har man förlorat sitt mänskliga värde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hårda känslor här också.

Har några andra grejer också. Har under åren avsiktligt gjort illa min lillebror på olika sätt.

- När vi spelade fotboll, han hade retat upp mig tidigare, så tog han bollen av mig. Jag reagerade med att bryta av hans arm.

- Annat tillfälle när vi spelade fotboll blev han arg på mig och kastade en pinne på mig. Jag svarade med att hugga honom i tinningen med samma pinne. Knäckte en pulsåder och han förlorade mycket blod.

- Jag knuffade ner han från en säng och den hära gången inte avsikligt träffade han ett sånt dära gammalt element, som han fick tre jack i bakhuvudet av. Mycket blod gick åt där också.

Säkert nåt mera dumt jag har gjort. Åh ja, det hära skäms jag riktigt för. Utan att minnas det försökte jag ha sex med en tjej i fyllan. Hon minns det svagt, men jag hade gett upp och hjälpt henne hem istället. Jag minns inte ett skvatt.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hårda känslor här också.

Har några andra grejer också. Har under åren avsiktligt gjort illa min lillebror på olika sätt.

- När vi spelade fotboll, han hade retat upp mig tidigare, så tog han bollen av mig. Jag reagerade med att bryta av hans arm.

- Annat tillfälle när vi spelade fotboll blev han arg på mig och kastade en pinne på mig. Jag svarade med att hugga honom i tinningen med samma pinne. Knäckte en halspulsåder och han förlorade mycket blod.

- Jag knuffade ner han från en säng och den hära gången inte avsikligt träffade han ett sånt dära gammalt element, som han fick tre jack i bakhuvudet av. Mycket blod gick åt där också.

Du borde allvarligt talat spärras in. Alternativt skickas till Irak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hårda känslor här också.

- Annat tillfälle när vi spelade fotboll blev han arg på mig och kastade en pinne på mig. Jag svarade med att hugga honom i tinningen med samma pinne. Knäckte en pulsåder och han förlorade mycket blod.

Säkert nåt mera dumt jag har gjort. Åh ja, det hära skäms jag riktigt för. Utan att minnas det försökte jag ha sex med en tjej i fyllan. Hon minns det svagt, men jag hade gett upp och hjälpt henne hem istället. Jag minns inte ett skvatt.

:):lol: Du måste hata din lillebror väldigt mycket...

De dummaste jag gjort, hmm?.

Många jävla dumma saker men de jag kommer ihåg mest är att jag sprang naken runt en fotbollsplan när ett tjejlag skulle börja sin träning.

Varför jag gjorde det ? Jag förlorade ett vad.... :lol:

De hör väl till en av de dummaste och pinsammaste saker jag gjort...

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Besökt "Vidrigaste du har sett?"-tråden på Flashback.

Länk?

Spelat in "barnporr"..

Ni har hört det flera gånger säkert, och ni som inte har det, så är det inte så farligt som det låter..

Mm, det var kul läsning (på din bekostnad, ursäkta :lol: ). Hur slutade hela historien?

Var så nervös i övrigt, så det kunde inte bli mer pirrigt än det redan var :lol: , första gången (och ända än så länge) jag satt i rätten, var även målsägande, alltså inte vittne, och alltså även jag som råkade ut för det som hände även om inte jag blev "offret" i händelsen.

Du kan inte ge mer detaljer om vad allting handlade om? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor