Jump to content

De dummaste du någonsin har gjort..

Helpiswhatiwant
 Share

Recommended Posts

Jag har gjort nåra krimminela saker jag har stulit/snattat samt en massa Ps1 demo-skivor från en kompis :'( . Och juste för 2 årsen innan en av polarna flyttade till finland (Hans föräldrar dog i Tsunamin) Lekte vi med bensin och tändare i skogen och "råkade" hälla ut lite och "råkade" tända på, man som tur han vi släcka :)

Redigerad av hell_boy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 210
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det dummaste jag har gjort var antingen att börja snusa igen, då jag hade klarat mig 29 dagar utan snus eller nikotin över huvud taget. Grejen var den att jag och en kompis skulle kicka igång en mopppe, men den hade stått inne hela vintern och batteriet var dött, så vi stog i över 20 minuter. Efter det fick jag en snus, och det var då jag började igen typ.

Om inte det var det dummaste, så var nog det dummaste av allt allt snatteri jag har gjort. Jag började redan i tvåan, gjorde ett stort uppehåll mellan trean och sexan när jag var nära på att bli tagen, men jag lyckades springa iväg, och sen började jag typ i sjuan, men slutade igen när jag blev tagen ><.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor