hell_boy Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) Jag har gjort nåra krimminela saker jag har stulit/snattat samt en massa Ps1 demo-skivor från en kompis :'( . Och juste för 2 årsen innan en av polarna flyttade till finland (Hans föräldrar dog i Tsunamin) Lekte vi med bensin och tändare i skogen och "råkade" hälla ut lite och "råkade" tända på, man som tur han vi släcka Redigerad 12 mars, 2007 av hell_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Det är konstigt hur det dummaste du har gjort kan innehålla 20 olika saker. Det absolut dummaste kan onekligen bara vara en sak, om man nu inte gör just den saken flera gånger. Dummaste saken jag gjort just nu är att inte låsa denna skittråden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Dummaste saken jag gjort just nu är att inte låsa denna skittråden.. Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Indeed. Håll käft, annars får du en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Och juste för 2 årsen innan en av polarna flyttade till finland (Hans föräldrar dog i Tsunamin) Relevansen är slående. Jag tror att 3 av alla medlemmarna bryr sig om vem som dog då. Plus, den där historien är förmodligen falsk ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Det dummaste jag har gjort var antingen att börja snusa igen, då jag hade klarat mig 29 dagar utan snus eller nikotin över huvud taget. Grejen var den att jag och en kompis skulle kicka igång en mopppe, men den hade stått inne hela vintern och batteriet var dött, så vi stog i över 20 minuter. Efter det fick jag en snus, och det var då jag började igen typ. Om inte det var det dummaste, så var nog det dummaste av allt allt snatteri jag har gjort. Jag började redan i tvåan, gjorde ett stort uppehåll mellan trean och sexan när jag var nära på att bli tagen, men jag lyckades springa iväg, och sen började jag typ i sjuan, men slutade igen när jag blev tagen ><. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 (redigerad) Fan vilka ligister vi har/haft här på forumet. här inte stulit nått och nästan inge vandalisering, inga stora saker. Redigerad 14 mars, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Fan vilka ligister vi har/haft här på forumet. här typ inge stulit nått och nästan inge vandalisering, inga stora saker. Du verkar ju inte bättre själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Fan vilka ligister vi har/haft här på forumet. här typ inge stulit nått och nästan inge vandalisering, inga stora saker. Ingen här är väl precis grovt kriminell. Mest typiskt ungdomsbus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Polisen Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Själv har jag snattat för över 100+, min polare kanske tog för 200-300, det ångrar jag, men sista gången var väll när jag inte följde med ut, jag skulle åka till min kusin, och precis den gången så blev han tagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Själv har jag snattat för över 100+, min polare kanske tog för 200-300, det ångrar jag, men sista gången var väll när jag inte följde med ut, jag skulle åka till min kusin, och precis den gången så blev han tagen Passande namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts