Mordos Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Sånt där är så jäkla onödigt bara.. Kul för den som äger bilen liksom. Det är normalt att folk lämnar bilar som är trasiga i Orsa. Tja, vanligt och vanligt. Det händer. Trodde det var en sån bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Det är normalt att folk lämnar bilar som är trasiga i Orsa. Tja, vanligt och vanligt. Det händer. Trodde det var en sån bil. yeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Jaja skitsamma Föresten SiXxe du är inte den enda som har snott en båt I Sommras var jag och några kompisar ute och fiskade typ dygnet runt i ungefär 3 veckors tid. Där vi var låg det alltid båtar, dom flesta var låsta, en del var olåsta. vi fick för oss att försöka bryta upp ett utav låsen till båtarna och på nått sätt lyckades vi, vi var ut med båten runt 1 timme, när vi kom tillbaka till land och hade dragit upp båten på land en bit så kom dom som ägde båten, jag och den andra drog iväg till andra sidan av bron vi var vid på direkten, sen när vi såg att dom som hade ägt båten hade dragit drog vi fram igen. Dom andra vi var med var ju så snälla att dom sa att det var vi också och att dom som ägde båtfan skulle polisanmäla etc etc Vi klarade oss också utan anmälan ^^ Varför tog ni inte en av de olåsta båtarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Varför tog ni inte en av de olåsta båtarna? Ja eller hur? Borde ha vart lite smartare...ska jag säga förresten, mina grejer som jag har sagt får jag ju inte precis nobelpriset för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Varför tog ni inte en av de olåsta båtarna? För att..... Vi ville använda våra pick lock skills =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Är det någon här som ALDRIG har stulit något och/eller vandaliserat? Tänkte att det är ju faktiskt jävligt vanligt, nästan som en "rite of passage" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Är det någon här som ALDRIG har stulit något och/eller vandaliserat? Tänkte att det är ju faktiskt jävligt vanligt, nästan som en "rite of passage" Nope, har aldrig stulit något. Eller, kanske något tuggummi av nån kompis nån gång. Vandaliserat. Hmm. Nej, förutom på skolväggen med sån där vit "ritsten" för många år sedan. Blev tvungen att tvätta bort det sen. Tror inte att allt försvann, sitter säkerligen kvar lite fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Är det någon här som ALDRIG har stulit något och/eller vandaliserat? Tänkte att det är ju faktiskt jävligt vanligt, nästan som en "rite of passage" Har stulit ciggaretter och lite småpengar från kompisar men aldrig snattat eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Är det någon här som ALDRIG har stulit något och/eller vandaliserat? Tänkte att det är ju faktiskt jävligt vanligt, nästan som en "rite of passage" En jävla massa godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 En jävla massa godis. Hmm, om man tänker på Gratisgodis.se så har vi ju "stulit" därifrån. Vi tjänade ju inte till oss poängen på ärligt vis, så på ett sätt är ju det en stöld. Vi=Forumiterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Hmm, om man tänker på Gratisgodis.se så har vi ju "stulit" därifrån. Vi tjänade ju inte till oss poängen på ärligt vis, så på ett sätt är ju det en stöld. Vi=Forumiterna. Tipsa, please Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Snattar inte längre. Men har gjort. Snattade hela tiden i sjuan men så var jag nära att åka fast en gång och då slutade jag. Skadegörelse höll jag också på med lite innan. Men har slutat med det också. Är en snäll pojke nu, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Är det någon här som ALDRIG har stulit något och/eller vandaliserat? Tänkte att det är ju faktiskt jävligt vanligt, nästan som en "rite of passage" Har slutat med allt dumt och kriminellt men jag gjorde en massa dumma saker för inte så längesen. Snattade i 2 år. Skadegörelse/Vandalisering. Stöld. Förfalskning av urkund. Inbrott :'( Brott mot knivlagen (Enda gången som jag åkt fast, har en prick i registret för de).... får väl inte ta körkört förän jag är 20 :'( Ångrar allt, utom förfalskning av urkund Förutom "RavenE" som är jesus har nog alla gjort något kriminellt eller åtminstone något som man inte får göra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Är det någon här som ALDRIG har stulit något och/eller vandaliserat? Tänkte att det är ju faktiskt jävligt vanligt, nästan som en "rite of passage" Snattat/stulit har jag aldrig gjort, och skulle antagligen heller aldrig göra. Dels för att jag vet att jag kommer få jävla mycket skit för det, och dels för att jag är rädd för att åka fast. Vandaliserat har man väl kanske gjort.. någon gång. Kommer ihåg att jag och en kompis eldade en papperskorg vid vår gamla skola. Dock kom någon slags vakt i en bil dit, och spärrade in oss mellan husen och hade ett litet förhör. Han skrockade elakt, sa att vi aldrig skulle göra om det och stack sedan. Puh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 En annan dum grej jag gjort är att vara uppe på skoltaket med mina kompisar. Väl där uppe såg en av mina kompisars förälder oss och vi blev tagna. Men vi gav oss inte för de. 2 veckor senare var vi uppe igen och denna gången gjorde vi intrång. Vi tog oss in på vinden, men snodde ingenting. Den gången blev vi dock inte tagna, tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 En annan dum grej jag gjort är att vara uppe på skoltaket med mina kompisar. Väl där uppe såg en av mina kompisars förälder oss och vi blev tagna. Men vi gav oss inte för de. 2 veckor senare var vi uppe igen och denna gången gjorde vi intrång. Vi tog oss in på vinden, men snodde ingenting. Den gången blev vi dock inte tagna, tur! Brukar också vara på skoltaket, och ingen ser något fel med det. Eller så har vi aldrig blivit upptäckta, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Brukar också vara på skoltaket, och ingen ser något fel med det. Eller så har vi aldrig blivit upptäckta, haha. Vårt skoltak är grymt högt. Det kanske inte gjorde saken bättre för våra föräldrar när dom kände att vi hade rökt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Vårt skoltak är grymt högt. Det kanske inte gjorde saken bättre för våra föräldrar när dom kände att vi hade rökt också Rökte och klättrade upp på skoltaket! Vad händer nästa vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Förutom "RavenE" som är jesus har nog alla gjort något kriminellt eller åtminstone något som man inte får göra.... Jag är inte jesus. Jag är gud. Nejdå. Jag skrev att jag inte gjort något av snatteri eller vandalisering, men jag har gjort många saker som man inte får göra. Vad tänker jag inte gå in på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Är det någon här som ALDRIG har stulit något och/eller vandaliserat? Tänkte att det är ju faktiskt jävligt vanligt, nästan som en "rite of passage" För någon månad sedan snodde jag en Paradisask ur en övergiven väska vi hittade på nattbussen. Annars tror jag inte jag har stulit något. Eller jo. I kafeterian i skolan så lät dom en idiot stå i kassan. Jag köpte en macka för en femma och betalade med en hundring. Fick en 50-lapp, fem 20-lappar, en tia och en femma tillbaka. Insåg ju redan direkt att jag fick alldeles för mycket, men jag bara stoppade det i fickan och gick därifrån. Det borde väl anses som stöld, antar jag. Vandaliserat har jag inte gjort så mycket heller. Jag är en snäll kille. Men på nyår för några år sedan slängde jag ner två "crackling balls" i skolans brevlåda. Det visade sig dock att den var full med tidningar som tog eld. Eftersom locket var stängt så brann det väldigt sakta. När vi kom tillbaka ett antal timmar senare så brann det fortfarande. När vi kom tillbaks till skolan efter lovet så såg vi att brevlådan var helt sönderbränd. Dagen efteråt satte dom dit en ny. Hmm, om man tänker på Gratisgodis.se så har vi ju "stulit" därifrån. Vi tjänade ju inte till oss poängen på ärligt vis, så på ett sätt är ju det en stöld. Vi=Forumiterna. Jag fick aldrig nåt godis! :'( Tipsa, please Funkar inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts