Helpiswhatiwant Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Vad är det dummaste du någonsin gjort? berätta.. Okej.. mitt är när man klippte mig själv i 8 års åldern Redigerad 26 januari, 2007 av Helpiswhatiwant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Why don't you start? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Inte åka in på sjukhuset när jag började se konstigt. Det resulterade till ungefär två dagar ifrån blindhet. Hade sån oersättlig tur att jag åkte in i sista stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Inte åka in på sjukhuset när jag började se konstigt. Det resulterade till ungefär två dagar ifrån blindhet. Hade sån oersättlig tur att jag åkte in i sista stund. Vad var felet på dina ögon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Sovit på soffan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Vad var felet på dina ögon? Näthinneavlossning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Näthinneavlossning.. Låter gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Låter gott! Med lite salt är det underbart. 10minuter på 200grader. Smaskens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Att spela hockey fast jag hade feber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Att äta Merkkys Näthinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Uhm, att bli kär i en tjej som inte gillade mig.. Eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Något jag inte känner för att berätta här. Strax därefter kommer att ha lekt med en sån där leksaksloppa (man vränger den, ställer ner den och så hoppar den upp) på taket på en Volvo. Ledde till en trasig armbåge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Låter gott! Jätte. Förstörde mitt sommarlov samt hela hösten. Med lite salt är det underbart. 10minuter på 200grader. Smaskens. Jummy, näthinnekaka. Att äta Merkkys Näthinner. Jag som trodde att dom satt kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Jag som trodde att dom satt kvar. Det tror du bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Att spela hockey fast jag hade feber. Spela en fotbollsmatch med feber, låg till sängs en vecka efter det nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Idrotta när jag var redigt förkyld. Resulterade i 1 veckas sängliggande + uppsvulnande runt trumhinnan vilket gjorde den skev -> Tinnitus och andra konstiga ljud. Dett var för 2 årsen. Tinnitusen har jag vant mig vid och hör den knapt längre. Det andra fenomenet som uppstod hör jag vid låg-frekventa ljud och går att gämföra med ett 10 ggr förstärt eko av ljudet. (Svårt att förklara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Idrotta när jag var redigt förkyld. Resulterade i 1 veckas sängliggande + uppsvulnande runt trumhinnan vilket gjorde den skev -> Tinnitus och andra konstiga ljud. Dett var för 2 årsen. Tinnitusen har jag vant mig vid och hör den knapt längre. Det andra fenomenet som uppstod hör jag vid låg-frekventa ljud och går att gämföra med ett 10 ggr förstärt eko av ljudet. (Svårt att förklara) Vill bara upplysa om att tinnitus kan vara vilka ljud som helst och alltså inte bara ett högt pipande som många tror att det är. Har det själv och mitt blir ibland till ett lågt brummande ljud... Men mest när det är riktigt lugnt omkring mig vilket det aldrig är så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Besökt "Vidrigaste du har sett?"-tråden på Flashback. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Idrotta när jag var redigt förkyld. Resulterade i 1 veckas sängliggande + uppsvulnande runt trumhinnan vilket gjorde den skev -> Tinnitus och andra konstiga ljud. Dett var för 2 årsen. Tinnitusen har jag vant mig vid och hör den knapt längre. Det andra fenomenet som uppstod hör jag vid låg-frekventa ljud och går att gämföra med ett 10 ggr förstärt eko av ljudet. (Svårt att förklara) Så har det hänt för mig med. Fast jag idrottade inte, jag bara fick de. Riktigt jobbigt är de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Ja, vart ska jag börja? Jag är rätt puckad i huvudet. Som en gång när jag kammade mig (hade långt hår) så öppnade jag toa locket och kasta i kammen när jag var klar med den, eller när jag ställde in glasögonfodralet i kylskåpet, kallat läraren för mamma. Ja listan är enorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts