Tackleberry Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) EDIT: Sorry, men allt är borta. Redigerad 4 september, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Downloaded it, Watched it, Loved it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Oh, herrejävlar vad grym du är på att editera! Och filmen i sig.. Förbenat läcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Bambaclaat! Fakking gahhhlna stunts. O.O Gillade inte riktigt musiken men den passar och som vanligt pippar dina redigeringsfärdigheter allt och alla. 10/10. Edit: Du är kung på långa combos och grinds. Jag var på gång med den vid 6:13 fast på ett annorlunda sätt. Redigerad 26 januari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Finns inget mer att säga än: Otroligt. Ni gör det igen och igen och igen och igen och igen ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 un-f***ing-believable! 10/10 skit bra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Älskade introt.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Grym Film.. fin redigerat! 10/10 ____________________ Bara undra. tog det lång tid att rendera/exportera filmen (1280*960 415 mb)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Grym Film.. fin redigerat! 10/10 ____________________ Bara undra. tog det lång tid att rendera/exportera filmen (1280*960 415 mb)? Tog faktiskt längre tid att rendera den mindre varianten, som är i WMV. WMV går av någon anledning väldigt segt för mig och Xvid går istället otroligt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 :speechless: Fanns ett par stunt som var helt jävla totalt megaunderbara. Som ditt Tackleberry när du hoppar från bron vid Polisstationen (vid Malibu) och landar och sedan gör en liten "vägg 180" för att sen grinda. Riktigt snyggt. Satt som förstummad hela tiden. Ungufär såhär såg jag ut: /Vicke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Helt vansinnigt snygg väggklättring med infernusen, annars känns den inte lika makaber som Bamboocha. Musiken var lite dålig, dessvärre, men redigeringen var bra gjord! ...fast Bamboocha var bättre. Sjunger fortfarande på låten rätt ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Sweet! Den här ska jag ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Förresten.. "Interlocked" betyder typ "sammanfläta", va? Eller har jag fått det helt om bakfoten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Förresten.. "Interlocked" betyder typ "sammanfläta", va? Eller har jag fått det helt om bakfoten? Rätt. Jag vet inte om du uppfattade det, men trianglarna i loggon är "interlocked", alltså sammanflätade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Rätt. Jag vet inte om du uppfattade det, men trianglarna i loggon är "interlocked", alltså sammanflätade. Jo, kom på det med, tillslut. Efter att ha sett filmen så gick jag och funderade ett nedrans tag på vad ordet betydde, för jag visste att jag hade hört det förr. Sen satt den tillslut. Och då insåg jag även ordet och loggons betydelse. Jaja, nu ska jag ladda ner filmen i jätte-super-stort-och-högupplöst-format, bara för att se hur det ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Oh...fattade nu att det var den här filmen jag skickade några stunts till Den var....tja sådär....inget jag inte skulle kunna utföra....Om ni trodde på det jag just sa så är ni helt hjärndöda allihopa Det var den bästa VC jag någonsin har sett ! Det blir en 10:på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Oh...fattade nu att det var den här filmen jag skickade några stunts till Den var....tja sådär....inget jag inte skulle kunna utföra....Om ni trodde på det jag just sa så är ni helt hjärndöda allihopa Det var den bästa VC jag någonsin har sett ! Det blir en 10:på allt. Bamboocha var bättre. Kolla och övertygas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Bamboocha var bättre. Kolla och övertygas. Det var den bästa VC jag någonsin har sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Magic, Bamboocha var VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Magic, Bamboocha var VC Aja, bamboocha är fortfarrande inte bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts