VickeX Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Hej. Nu ska alla PC-Klumpar slita sig från sina datorer och kolla på "Hjälp" på Tv4. Gått någon minut och det är riktigt jävla bra. Svinbra tips. Ville bara ni skulle veta. --- Robert Gustafsson, Johan Rheborg, Felix Herngren, Sissela Kyle, Johan Glans och Anna Blomberg utgör en samling människor på gränsen till nervsammanbrott, som alla söker hjälp hos psykologen Jeanette, spelad av Stina Ekblad i Tv4's nya humorserie "Hjälp!". I TV4:s nya stora humorsatsning Hjälp! vänder sig en skruvad samling människor till den vänliga och ödmjuka psykologen Jeanette Placzcyk (Stina Ekblad) för att med sina minst sagt komplicerade - och vitt skilda - problem få just hjälp. Det enda de har gemensamt är att de alla lever i en värld som inte förstår dem - och att de själva skulle kunna tänkas ha någon del i det är inget som ens föresvävat dem. Jeanette är hjälpsam och mycket förstående. Vänligt leende lyssnar hon på patienternas problem och försöker varsamt att leda dem rätt, trots att de alltid misstolkar hennes råd och trots att de ofta blir avbrutna av Jeanettes förvirrade assistent Papa (Robert Gustafsson). Hjälp! är skapat av Anders S Nilsson och Gustaf Skördeman och sänds i tio avsnitt på fredagar klockan 21:30. Redigerad 26 januari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Nej du! Jag ska sitta här. njuta av min nyss rökta hövdning. äta goda mackor och juice! Tack för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Nej du! Jag ska sitta här. njuta av min nyss rökta hövdning. äta goda mackor och juice! Tack för mig Du missade någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Ska kolla på söndag om jag kommer ihåg, verkar kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 PC? Jag såg det, det var svinkul. Speciellt när han gick loss på fyraåringen som gjorde miner åt honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) PC? Jag såg det, det var svinkul. Speciellt när han gick loss på fyraåringen som gjorde miner åt honom. -Bajsklump, bajsklump, bajsklump, bajsklump, bajsklump. -HÅLL KÄFTEEEEEEEEEEN! EN GÅNG TILL OCH JAG KÖR UPP EN JÄVLA SCHORITZO I ANALEN PÅ DIG (Eller vad han sa) PC. Personall computer. Som i, klumpar som sitter framför sina personliga datorer. Nåja En annan sak som var riktigt kul var Robert Gustavsson. *Ring ring* *Plockar upp telefonen* -Ha-ha-g--ff---gg-aa--h-a-f-f-f-l--l---å--å.... *Tyst* *Lägger på* -Jä-vla tttt-t-t-tt-teeeeleeelffff-f-f-ff-fooon----j-j-j-jjäävv-v-v-v-la----a---a-a-rrrr-r--r Redigerad 26 januari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Såg det också nyss.. Verkar vara en rolig serie, fan vad jag skrattade åt Rheborg i slutet där när ungen retade upp han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Missade detta, trodde inte det gick 21:30 utan 22:00 BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Skulle aldrig komma på frågan att flytta mig från datorn för att kolla på ett tv-program. Min kära "farmor" tracker spelade ju in detta åt mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Såg på detta nyss. Helt värdelöst enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Såg det på reklam, verkar kul, dock missade jag de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 -Bajsklump, bajsklump, bajsklump, bajsklump, bajsklump. -HÅLL KÄFTEEEEEEEEEEN! EN GÅNG TILL OCH JAG KÖR UPP EN JÄVLA SCHORITZO I ANALEN PÅ DIG (Eller vad han sa) Fontanellerna - De områden på ett litet barns huvud som ännu inte täcks av kraniet. Stötar mot dessa ställen är direkt livsfarliga, då hjärnan endast är några millimeter bort. Hur vet jag detta? Jo, en vän var snäll nog att berätta om "Fontanellsex", där mannen penetr... Ja, ni förstår. Och ja, barnet avlider. Nej, jag vet inte om det har hänt på riktigt. Ja, det är sjukt. ...och "Hjälp!" var stundvis väldigt kul; rekommenderar alla som vill ha sig ett gott skratt att se på reprisen, som, om jag förstått det rätt, går nu på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Såg på detta nyss. Helt värdelöst enligt mig. Mmmm det vart ingen höjdare, hoppas det blir lite bättre.... BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Satt och gapflabbade åt det här programet! Bästa humorserien på TV4! -Hur mycket är klockan? Bor du här? JA!! DET STÅR JU ÖRJAN PÅ DÖRREN FÖR HELVETE! NICKLAS! VART FAN ÄR NICKLAS!? HAN SKA TILL KASSAN FÖR I HELVETE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Det var som sagt bara Johan Rheborg som var rolig i detta avsnittet. Får hoppas att det blir bättre, annars är jag en som inte kommer fortsätta kolla på denna serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Det var som sagt bara Johan Rheborg som var rolig i detta avsnittet. Får hoppas att det blir bättre, annars är jag en som inte kommer fortsätta kolla på denna serien. Robert Gustavsson som stammande assistent var också rolig. Och hon som läste hela Bibeln på inandning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Robert Gustavsson som stammande assistent var också rolig. Och hon som läste hela Bibeln på inandning. -Jag vill sätta rekord! Och om det är gjort vill jag sätta rekord i att sätta rekord. Men är det gjort vill jag sätta rekord i att sätta rekord i att sätta rekord, förstår du? - Ehh. Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Haha.. Dagens avsnitt var helt underbart. Hållde på dö i soffan av skratt där i slutet där med Sissela Kyle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Haha, så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Haha.. Dagens avsnitt var helt underbart. Hållde på dö i soffan av skratt där i slutet där med Sissela Kyle. Var ju as kul med han som skulle ta självmord med kablar och han som fick 40utlösningar per dag, annars var det inte så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts