eminem33 Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 När jaag går in i "Gta San Andreas\models" så kan jag inte hitta filen gta3.dir vart kan man få tag på den eller kan nån skicka den år mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Tror du letar efter gta3.img och att dir antagligen är "GTA San Andreas\models" då man oftast brukar skriva "dir:(mapp)" då man ska visa vilken mapp en fil ligger i om jag har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 2 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Tror du letar efter gta3.img och att dir antagligen är "GTA San Andreas\models" då man oftast brukar skriva "dir:(mapp)" då man ska visa vilken mapp en fil ligger i om jag har rätt. nej jag vill öppna gta3.img men för att kunna öpnna den så måste man ha gta3.dir filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Tror man behöver imgtool och inte gta3.dir för att öppna gta3.img http://grandtheftauto.filefront.com/file/IMG_Tool;44920 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Använnd IMGTool 2.0 inte 1.x så funkar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 5 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Använnd IMGTool 2.0 inte 1.x så funkar det... jag använder IMGTOOL 2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 jag använder IMGTOOL 2.0 då ska det ju inte vara något problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts