power_psychic Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Själv har jag allihopa, inklusive GTA:London Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 inte london och inte vc (än) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Jag har alla spelen, och i original förpackning på alla (Inte nåt Total-GTA), jag köpte dom då dom släpptes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 4 st, GTA, GTA London, GTA2 och GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 GTA, GTA2 och GTA3 har jag. Dock bara GTA3 i originalaförpackning. Självklart kommer jag även köpa Vice när det kommer till PC!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 jag har gta2 och gta3 och har haft gta1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 jag har gta3,gta vice city och gta 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 jag har alla. i orginal förpakning och till psx och ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts