Solidsnake Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Tror inte det här klassas som rallyspel, tyvärr. Vad klassas det som da ?. Men det är väl en del av Rally??. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Vad klassas det som da ?. Men det är väl en del av Rally??. Klassas som ett MMORG (Massivly multiplayer online racing game) tror jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Spelat ganska mycket på PSP, jääävligt juste för att vara bärbart måste jag ändå säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Klassas som ett MMORG (Massivly multiplayer online racing game) tror jag? Mer som ett MOOR (tror jag,detfinns i min tråd.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Lite bilder från dagen. Blev kär i Corvette Z06 i betan så jag var tvungen att köpa en nu också. Otroligt prisvärd bil, $70 000 + Stage 3 för $110 000 = 0-100 km/h på ~3-3,5 sek och 347 km/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Lite bilder från dagen. Blev kär i Corvette Z06 i betan så jag var tvungen att köpa en nu också. Otroligt prisvärd bil, $70 000 + Stage 3 för $110 000 = 0-100 km/h på ~3-3,5 sek och 347 km/h. Snälla! Sluta göra mig så avundsjuk på er som kan spela :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Snygga bilder Curly, äre kul? Recensionerna säger ganska olika om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Snygga bilder Curly, äre kul? Recensionerna säger ganska olika om spelet. Nog finner jag det underhållande. Man blir lite fast och vill hela tiden köpa nya bilar, större hus, skaffa mer pengar och så vidare. Samtidigt som det är kul att köra lopp och se de ibland vackra omgivningarna. Sen kan man ju även starta klubbar med kompisar, åka med dem och köra lopp mot andra klubbar. Finns också många olika vägar, slingriga bergsvägar, stadsgator och motorvägar. Allt det där står säkert i recensionerna, men vill bara påpeka att spelet inte är begränsande på något sätt, finns nog alltid saker att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Lite bilder från dagen. Blev kär i Corvette Z06 i betan så jag var tvungen att köpa en nu också. Otroligt prisvärd bil, $70 000 + Stage 3 för $110 000 = 0-100 km/h på ~3-3,5 sek och 347 km/h. OMG! Vill kunna spela! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Nog finner jag det underhållande. Man blir lite fast och vill hela tiden köpa nya bilar, större hus, skaffa mer pengar och så vidare. Samtidigt som det är kul att köra lopp och se de ibland vackra omgivningarna. Sen kan man ju även starta klubbar med kompisar, åka med dem och köra lopp mot andra klubbar. Finns också många olika vägar, slingriga bergsvägar, stadsgator och motorvägar. Allt det där står säkert i recensionerna, men vill bara påpeka att spelet inte är begränsande på något sätt, finns nog alltid saker att göra. Okej, ballt. Älskar free roaming. Att kunna strunta i alla race och bara glida runt en ö i Hawaii låter inte dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Jag har det rekomenderade systemkraven(!) men en fråga... funkar spelet med Geforce 7800 GS? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzie Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Var köpte ni era spel? Webbhallen har de iaf inte inne, jag har beställt därifrpn nu men de lär ta ett tag. Ni kanske hade bokat redan innan? Vill hitta nån butik där de redan finns inne så man bara kan in å köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Jag har det rekomenderade systemkraven(!) men en fråga... funkar spelet med Geforce 7800 GS? :'( Ur officiella readme-filen. IV. Supported Video cards ... Nvidia GeForce 6600 Nvidia GeForce 6800 Nvidia GeForce 7300 Nvidia GeForce 7600 Nvidia GeForce 7800 Nvidia GeForce 7900 Nvidia GeForce 8800 Var köpte ni era spel? Webbhallen har de iaf inte inne, jag har beställt därifrpn nu men de lär ta ett tag. Ni kanske hade bokat redan innan? Vill hitta nån butik där de redan finns inne så man bara kan in å köpa! Jag förbokade i oktober -06 från Webhallen. Förmodligen är det väldigt få butiker som har det inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Var köpte ni era spel? Webbhallen har de iaf inte inne, jag har beställt därifrpn nu men de lär ta ett tag. Ni kanske hade bokat redan innan? Vill hitta nån butik där de redan finns inne så man bara kan in å köpa! De kanske ej ens beställde det. Det kanske får tag i det på ett annat sät Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Jag har det rekomenderade systemkraven(!) men en fråga... funkar spelet med Geforce 7800 GS? :'( Har ett sådant jag, och det flyter på som glidmedel i en mus! Återkommer med dumpar. Ok, här kommer lite semesterbilder från Hawaii... Redigerad 4 mars, 2007 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Har ett sådant jag, och det flyter på som glidmedel i en mus! Återkommer med dumpar. Ja! Va glad jag blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Har ett sådant jag, och det flyter på som glidmedel i en mus! Återkommer med dumpar. Ok, här kommer lite semesterbilder från Hawaii... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Kan man gå ut från bilarna?. Typ som i GTA o gå runt?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Shit! Vafan kom den från? Solid: Nej, man kan inte gå ur bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Shit! Vafan kom den från? Solid: Nej, man kan inte gå ur bilen. Ok tack. Jävla vilcken äcklig musik på installationen kan man ej stänga av den?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts