JSHC Skrivet 2 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Hoppas han hinner fo det att funka ca 10 minuter innan betan er slut. Skulle vart fint.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Häh..Det där var inte menat att bli en burnout det går att komma igenom väggar om man gör sådär,har själv gjort det.. ' Jaha ok .. Annars är det bara använda frambromsen och gasa .. (Har det på 360'n). Helt ok film annars Redigerad 3 februari, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 När betan är slut kan man fortsätta spela SP?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 När betan är slut kan man fortsätta spela SP?. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 finns det något fastställt datum för PS2-versionen? står lite olika releasedatum här och där.. Megastore skriver "Levereras till kund 2007-03-02", Webhallen skriver "releasedatum: 2007-03-16.", Discshop samma som Webhallen och CDON "preliminärt releasedatum: 2007-03-02" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Atari är allmänt elaka och uttalar sig aldrig om någonting, ingen vet säkert releasedatum till PC/PS2/PSP. 2 och 16 mars är de "populäraste" datumen. Vissa säger 16 mars för USA och 2 mars för UK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Alltid kul med dubbelpost. Atari har via de officiella forumen bekräftat datumet 16 mars för britterna. Spelet verkar vara ute i butiker i Holland. De övriga Beneluxländerna får sina 2 mars. En svensk butik har bekräftat release den 2 mars till en kund, så på fredag kan vi förvänta oss att spelet är ute i butikerna. Edit: Detta gäller alltså PC-versionen. För PS2 ser det ut som 16 mars och PSP 30 mars. DimpZ under mig: Nej. Redigerad 28 februari, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Blir det nån trevlig månadskostnad på detta eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Krävande jävla skitspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Krävande jävla skitspel. Håller med JAG VILL KUNNA SPELA! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Krävande jävla skitspel. Tssh, en annan lirar det maxat utan problem. Någon fånig liten bild jag tog när jag äntligen hittade foto-läget: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Tssh, en annan lirar det maxat utan problem. Någon fånig liten bild jag tog när jag äntligen hittade foto-läget: Var det inte du som hade ett likadant grafikkort som mig?* Time's changed, huh? :'( (Ja, inte för min del alltså) *9800 pro Redigerad 2 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Har ett 9800 Pro jag också.. Laggade något såpass på betan, satt nästan och grät. Behöver verkligen en ny, stabil dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Har ett 9800 Pro jag också.. Laggade något såpass på betan, satt nästan och grät. Behöver verkligen en ny, stabil dator. Jo, det var aningens hjärtskärande. :'( ..Det ser ju så nedrans kul ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Var det inte du som hade ett likadant grafikkort som mig?* Time's changed, huh? :'( (Ja, inte för min del alltså) *9800 pro Jo, hade ett sånt fram tills januari, då köpte jag ett X1950Pro istället, ett schysst AGP-kort som inte kostar hur mycket som helst. Och enligt mig är detta spel vad NFS borde ha blivit, en lagom balans mellan arkad och realism... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Själv har man ett GeForce 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Tssh, en annan lirar det maxat utan problem. Någon fånig liten bild jag tog när jag äntligen hittade foto-läget: Aha, vi får mötas ute på vägarna någon gång. Jag har också X1950Pro, wiie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Jo, hade ett sånt fram tills januari, då köpte jag ett X1950Pro istället, ett schysst AGP-kort som inte kostar hur mycket som helst. Hmm.. där ser man. Om jag skaffar mig ett sånt kort, skulle jag då kunna spela de senaste spelen i några år till? Har P4 2,8 GHz, 1024 mb RAM.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Ska fråga farsan om vi ska köpa detta. Han gillar nämligen rally spel. Om dte ej går får jag ta saken med mina egna händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Ska fråga farsan om vi ska köpa detta. Han gillar nämligen rally spel. Om dte ej går får jag ta saken med mina egna händer. Tror inte det här klassas som rallyspel, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts