chucky.swe Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Det är inte olagligt än,bara betan är ute.. Iaf,om du använder winrar så fungerar inte det,prova winzip.. ( www.winzip.com ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 För mig fungerade det att packa upp genom att ladda ner nyaste WinRAR (3.70 Beta), dock så fick jag annat felmeddelande och jag laddade ner "torrentversionen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 För mig fungerade det att packa upp genom att ladda ner nyaste WinRAR (3.70 Beta), dock så fick jag annat felmeddelande och jag laddade ner "torrentversionen". Funkade perfekt med winrar för mig å. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Nu är det så här att jag har registrerat ett konto, tror jag.. Man kan väl använda det kontot som man använde för att ladda ner betan va? Men när jag skriver in mina uppgifter i spelet så kommer det upp att Nickname matchar inte emailen osv. Skulle behöva ha någon som förklarar hur man ska göra, då blir jag evigt tacksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Nu är det så här att jag har registrerat ett konto, tror jag.. Man kan väl använda det kontot som man använde för att ladda ner betan va? Men när jag skriver in mina uppgifter i spelet så kommer det upp att Nickname matchar inte emailen osv. Skulle behöva ha någon som förklarar hur man ska göra, då blir jag evigt tacksam Jag hade samma problem, jag gick helt enkelt in på gamespyarcade.com och reggade ett nytt konto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Satt och kollade på en TDU film nyss på youtube och en sak som jag verkligen störde mig på var att när föraren krockade med en bil i hög hastighet ramlade han inte. Allting blev bara vitt och han fick börja om på sidan av vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Satt och kollade på en TDU film nyss på youtube och en sak som jag verkligen störde mig på var att när föraren krockade med en bil i hög hastighet ramlade han inte. Allting blev bara vitt och han fick börja om på sidan av vägen. Det är ett MMOG, det skulle inte funka att dom flög flera meter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Vilcka är med och spelar imorn? Om jag har fått detta o funka? Bårde vi ej göra upp en gäng. För GTAsajtare och åka runt på ön eller? och träffas. Skulle vara coolt om vi åkte runt på ön faktist ju. Redigerad 30 januari, 2007 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Meh. 800x600 var verkligen inget vidare. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 (redigerad) Jaha. Funkade ej har både laddat från Torrent och FilePlanet. Men samma vissa varje gång Hur fan ska jag göra. Är det nån som kan skicka sin Winrar/rar fil och testa med eran? Redigerad 31 januari, 2007 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Någon som vet hur jag ska kunna spela online? Varje gång jag spelar står det server invalid. Vad kan jag göra? Det fungerar inte att starta om det blir samma resultat. Är det kanske någon inställning som jag glömt eller måste jag fixa något i routern? Tacksam för förslag. Vill verkligen spela online :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Jag hade samma problem, jag gick helt enkelt in på gamespyarcade.com och reggade ett nytt konto Tack! Nu funkar det äntligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Jaha. Funkade ej har både laddat från Torrent och FilePlanet. Men samma vissa varje gång Hur fan ska jag göra. Är det nån som kan skicka sin Winrar/rar fil och testa med eran? Ingen vet hur jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Häh! Har precis gjort en stuntfilm!! Se den hier,maestro! Tdu är faktiskt ruggigt roligt,lite långtråkigt och en hel del dc's men det får man väl leva med (förutom när det var 0,4 miles kvar på ett transport job som jag hade perfect på ) EDiT Länken fungerar antagligen inte nu men isåfall kommer det fungera senare.. Redigerad 1 februari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Häh! Har precis gjort en stuntfilm!! Se den hier,maestro! Tdu är faktiskt ruggigt roligt,lite långtråkigt och en hel del dc's men det får man väl leva med (förutom när det var 0,4 miles kvar på ett transport job som jag hade perfect på ) EDiT Länken fungerar antagligen inte nu men isåfall kommer det fungera senare.. Patetiskt, du kan inte ens göra riktiga burnouts, jag menar stå mot en vägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Patetiskt, du kan inte ens göra riktiga burnouts, jag menar stå mot en vägg? Och varför skulle det vara så förbannat patetiskt om man inte kunde göra riktiga burnouts? Fan, ibland kan man börja undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) Patetiskt, du kan inte ens göra riktiga burnouts, jag menar stå mot en vägg? Häh..Det där var inte menat att bli en burnout det går att komma igenom väggar om man gör sådär,har själv gjort det.. Redigerad 2 februari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Jaha. Funkade ej har både laddat från Torrent och FilePlanet. Men samma vissa varje gång Hur fan ska jag göra. Är det nån som kan skicka sin Winrar/rar fil och testa med eran? Nähä ingen vet vad Problemet är. Aja bara tabort detta då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Nähä ingen vet vad Problemet är. Aja bara tabort detta då Betan är ändå slut om 2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Betan är ändå slut om 2 dagar. Hoppas han hinner fo det att funka ca 10 minuter innan betan er slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts