I lol Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Kul spel fast jag bara spelat singleplayer ännu, kör en Audi TT men planerar att skaffa en Nissan 350z och sen någon form utav motorcykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Någon som vet vart man kan köpa nya MC-kläder? Är trött på dom röda, vill ha svarta Redigerad 29 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Någon som vet vart man kan köpa nya MC-kläder? Är trött på dom röda, vill ha svarta Finns några butiker. Rabbit något tror jag att dom heter. Finns en på östra sidan av ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Vadå, måste man besöka alla bilhandlare på ön för att kunna köpa motorcyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Vadå, måste man besöka alla bilhandlare på ön för att kunna köpa motorcyklar? Men ja, hur svårt ska det vara att fatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Men förlåt så mycket för man fråga då, tyckte bara de verka väl långt att åka för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Men förlåt så mycket för man fråga då, tyckte bara de verka väl långt att åka för det Det är inte så himla jobbigt att köra runt till alla om man har en rolig bil. ----- Kawasaki Ninja, Steg 3 vråååm http://ww2.beffo.se/upload/pic~/151552p79i.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Kawasaki Ninja, Steg 3 vråååm Så jag är inte den enda som älskar helsvart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Är betanycklarna och sånt slut nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Så jag är inte den enda som älskar helsvart Svart Kawasaki, Röda Ferraris och silvrig Shelby =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Måste köpa det här spelet när min dator är formaterad. IMO ett av dom bästa spelen någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Va fan, kan inte köra längre.. När man ska ut o åka så stängs spelet bara ner :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Svart Kawasaki, Röda Ferraris och silvrig Shelby =) I think i love you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Skulle lira lite med en polare innan. Så tog det sin tid men vi hittade varandra, efter det tryckte jag på kartan och när jag kom tillbaks var han borta. Hur funkar detta egentligen? Förstår ju att alla 1500 inte kan vara inne på samma bana men hur ska man göra för att kunna spela på samma som min polare? Min söta enzo. Redigerad 29 januari, 2007 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Kom på själv (hur man visar återförsäljare). Redigerad 29 januari, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Dom borde verkligen utveckla hur dom synchar multiplayer. Och friendslistan osv. Chatten behöver en makeover å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Hur får man såna grejer så man kan köpa kläder? Vill gärna ha nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Hur får man såna grejer så man kan köpa kläder? Vill gärna ha nya. Skjutsa "Top models" eller "Hitchhikers" så får du kuponger du kan använda i klädaffärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Edit: Det var inget kom på det! Var skaffar man ett Gamespy Id? och kostar det pengar? Tacksam för svar Redigerad 29 januari, 2007 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Var skaffar man ett Gamespy Id? och kostar det pengar? Tacksam för svar När du har laddat ner GameSpy så kommer det upp en ruta som frågar om du vill skapa ett gratis konto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts