I lol Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Me downloads too. Tog det via torrent eftersom jag inte orkar med väntetiden eller installera någon rutten client. Anyway.. 7 timmar kvar. Men nu skall man åka ut med några vänner. Redigerad 28 januari, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Är det någon som vet var man kan ta reda på vilket portnummer som Test drive Unlimited får. Jag kan nämligen inte få min beta version att ansluta till internet. Jag funderar på om det är routern som blokerar spelet och då måste jag ha portnummret för att kunna öppna den. Men som sagt har jag inte portnummret. Någon som vet vart det finns? Eller något annat förslag på vad jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Är det någon som vet var man kan ta reda på vilket portnummer som Test drive Unlimited får. Jag kan nämligen inte få min beta version att ansluta till internet. Jag funderar på om det är routern som blokerar spelet och då måste jag ha portnummret för att kunna öppna den. Men som sagt har jag inte portnummret. Någon som vet vart det finns? Eller något annat förslag på vad jag ska göra? Har samma problem. Fullt registrerad GameSpy ID, eftersom jag kan logga in på GameSpy, men inte på servern ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Nån som kan ge mig dll? Behöver en nyckel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Håller på att extracta Test Drive Unlimited nu . Fan... det verkar som om min datorn inte klarar av spelet , det laggar när jag spelar och jag kan inte sänka grafiken mer... Det verkar ju fan som om spelet kräver 4,0 GHZ med bästa Grafikkortet eller nåt Redigerad 28 januari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Håller på att extracta Test Drive Unlimited nu . Fan... det verkar som om min datorn inte klarar av spelet , det laggar när jag spelar och jag kan inte sänka grafiken mer... Det verkar ju fan som om spelet kräver 4,0 GHZ med bästa Grafikkortet eller nåt 2ghz, 1024ram, 7600gt. Flyter med 1280x1024 och allt på max förutom AA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Varför funkar ej detta VA. Har fan laddat ner det fan sju gånger utan att det funkar NU GER JAG UPP! Går fan ej packa upp zip filen får fel medleande hela jävla tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Funkar inte att installera för mig :'( Står att en fil fattas Ir inte kan hittas... Läre man ladda hem de igen då Ir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 2ghz, 1024ram, 7600gt. Flyter med 1280x1024 och allt på max förutom AA Varför laggar det för min kompis då? Han har 3.2 ghz, 1 gb RAM och ett Radeon 9800 PRO, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Varför laggar det för min kompis då? Han har 3.2 ghz, 1 gb RAM och ett Radeon 9800 PRO, 9800 Pro är helt outdated. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Jag har AMD Athlon 3500+, 1024 Ram och nVidia GF6200SE TC 256mb och det laggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 9800 Pro är helt outdated. Damnit, jag som hade tänkt skaffa det här spelet sen. ..fast enligt systemkraven så ska det väl funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Varför är fan inte Test Drive Unlimited med hos www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 9800 Pro är helt outdated. Står ju ändå att det klarar av det i kraven BARA FÖR ATT DU HAR 8800!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Står ju ändå att det klarar av det i kraven Det står att det ska klara det ja, det står inte att det kommer att vara laggfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Har installerat det och kör nu Men hur köper man motorcyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Har installerat det och kör nu Men hur köper man motorcyklar? Du måste besöka alla bilaffärer, sen går det Nån som vet hur mycke en Kawasaki Ninja kostar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Du måste besöka alla bilaffärer, sen går det Nån som vet hur mycke en Kawasaki Ninja kostar? 13 000 $ om jag inte minns fel. Och nej, 9800 Pro är inte alls "helt outdated", då det presterar tillräckligt för medium @ 1024x768 i de flesta spelen. Redigerad 28 januari, 2007 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 13 000 $ om jag inte minns fel. Bara 13 000 ? En bra bil kostar ju upp mot 150 000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Bara 13 000 ? En bra bil kostar ju upp mot 150 000. Köpte då min för 17 000 idag.. Ska dock sälja min fulltrimmade Golf om någon är intresserad att köpa. För er som inte får internet att funka, pröva att starta om spelet några gånger. Kan även vara så att servern är full. Redigerad 28 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts