chucky.swe Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Är på plats 56 nu,kommer nog antagligen ta halva natten att ladda ner detta.. -- Dragwolf (or whatever your name is) mm det kan vi la göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Laddar också ner, men går spelet ut på att mest köra tillsammans, eller att tävla mot varandra? Redigerad 27 januari, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Laddar också ner, men går spelet ut på att mest köra tillsammans, eller att tävla mot varandra? Både och, multiplayern och singleplayern är i ett, så när du kör runt på ön så kan det komma en annan snubbe och susa förbi dig när som helst Någon som vet hur man kollar friendslistan? Redigerad 27 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Får vänta en stund till. Är på halva mätaren är 242/521. Denna beta får man spela hur länge som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Jag får ett felmedelande när jag ska installera betan. Någon som vet vad jag gör för fel? Jag packade upp .zip filen med winrar och sedan andvände jag autostart filen för att starta installationen. Är det något som jag har gjort fel eller något som ska göras anorlunda?? Tacksam för svar. Orka att inte få det att funka efter fyra timmar av väntan Redigerad 27 januari, 2007 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Både och, multiplayern och singleplayern är i ett, så när du kör runt på ön så kan det komma en annan snubbe och susa förbi dig när som helst Någon som vet hur man kollar friendslistan? Fan vad trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Fan vad trevligt! Jovars, körde runt hela ön så kommer det tre stycken ferarris och drar om mig i en grym fart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Jovars, körde runt hela ön så kommer det tre stycken ferarris och drar om mig i en grym fart Vi borde ju träffas några killar någongång och glida runt ön ... pimpish. GTRsajten riderS! Redigerad 27 januari, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Någon som vet systemkraven? För hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Har gjort ett account nu, men vart laddar man hem betan och kostar de nå?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Operating System : Windows 2000/XP/Vista CPU : Intel P4 @ 2.4Ghz or AMD Athlon 2800+. GPU (Video Cards) : ATI Radeon 9800 256MB VRAM or Nvidia 6600 GT with 256 MB of VRAM. Video Cards with vertex/pixel shaders 2.x and above are recommended. SPU (Sound Cards) : DirectX 9.0 compatible Sound Card. System Memory : 512 MB, 1 GB recommended Hard Disk free space: 8 GB DVD drive: 8x minimum DirectX 9.0C (included) -- Vi spelar imorgon! (efter att jag laddat ner mina resterande 90% -- Toralf,läs 1 posten.. Redigerad 27 januari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 -- Vi spelar imorgon! (efter att jag laddat ner mina resterande 90% -- Toralf,läs 1 posten.. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) 30% av skiten nu hadde på datorn över natten men den stannade på halva. Så stängde jag av och satt på igen så funkar det nu. NU BLIR JAG FAN ARG. Här sitter jag och laddar ner skiten nu i flera timmar, När jag ska packa upp detta så får jag fel medelande. Är det bara ladda om da? Redigerad 28 januari, 2007 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Laddar hem betan nu Bara 4 timmar kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Klantade lite när jag försökte ställa in ShutDownPro ... om du redan har laddat ner 97%, fortsätter clienten att hämta ner de kvarstående 3% eller börjar den om? Jaha. Nu la jag märke till darkwolfs post ... nvm, tidigt. Redigerad 28 januari, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Mitt spel är dumt . När man startar det så blir det svart ett tag och sen så stänger det av sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Laddar hem betan nu Bara 4 timmar kvar En timme kvar för mig nu. Laddar om det på nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Vart är det man ska registrera sig för att kunna spela online? Jag får bara singelplayer att fungera. Det står något med stil "invalid key" så det måste vara något fel med mitt konto på gamespy. Så om någon kunde länka till registreringen på gamespy skulle det vara kanon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Vart är det man ska registrera sig för att kunna spela online? Jag får bara singelplayer att fungera. Det står något med stil "invalid key" så det måste vara något fel med mitt konto på gamespy. Så om någon kunde länka till registreringen på gamespy skulle det vara kanon. Läs på första sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Läs på första sidan. Men det är inte det kontot man ska andvända eller? Det fungerar inte för mig i alla fall. Det ska tydligen vara något gamespy konto för att kunna spela online. Betanyckeln som krävs för att låsa upp spelaet fungerar utan problem. Redigerad 28 januari, 2007 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts