Pixiegnom Skrivet 19 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2011 Tur att jag inte köpte skiten trots allt då såg nu att de hade stoppat försäljningen för TDU2 Källa? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2011 Han snackar definitivt i nattmössan. Ingen information på officiella hemsidan, atari.com, fz.se, Wikipedia eller officiella Twitter och Facebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2011 My bad såfall tyckte jag läste på FZ förra veckan att det stog nåt att spelet var så buggigt att dem stoppade försäljningen av PC versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Tur att jag inte köpte skiten trots allt då såg nu att de hade stoppat försäljningen för TDU2 Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Jag nickar Love. Någon som spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2011 Någon mer än jag som kört en ljusblå Audi R8 4.2 FSI/V8 (finns modellen ens i spelet?) i ett convoy-uppdrag på Ibiza? Så fort man drar på bromsen så halkar den som tvål på is, helt okontrollerbar. Beter sig inte alls som den bör göra, eller som sin storebror med V10. En annan sak när jag körde ett bortglömt mästerskap (A5 High); jag var okoncentrerad och glömde bromsa vid en kurva i ett tvåvarvs-race och åkte en bra bit ut i bushen. Fick lov att backa tillbaka till checkpointen och var efter med 18 sekunder. Slutade med att jag vann med 5 sekunders marginal. Ibland undrar jag vad fan bottarna håller på med. Och Bugattin, suck vad överlägsen den är allt annat, slitsamt om man vill köra nåt i A1-mästerskapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Och Bugattin, suck vad överlägsen den är allt annat, slitsamt om man vill köra nåt i A1-mästerskapen. Borde inte koeningseggen vara snäppet snabbare/bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Borde inte koeningseggen vara snäppet snabbare/bättre? Bättre är den inte, Bugattin går att pressa hårt ut ur kurvorna tack vare mycket bättre grepp (4WD). Koenigseggens 1000 hästar på bakhjulen tillåter inte sådant, i alla fall inte som jag upplever det i lägena sport eller hardcore. Så länge det är en bot som kör Bugattin hänger Koenigseggen med, jag skulle dock få svårt att hänga med mig själv. Skall testa Könsägget mot Bugattin sen igen för att se så jag inte överdriver här ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts