SilentViper Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Nu har ja nästan fått suget om att börja med detta spel än är det nån som vill vara med och spela med mig bara dra runt staden lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Sådär nu har man börjat lira detta igen. Ni som vill lira mig kan skicka ett PM eller skriva här i tråden, har även skapat en klubb för er som vill gå med Om ni ser nån där ute på gatan med Firetrance92 som namn så är det jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 jodå lira vill jag allt, dock så hänger det sig av nån anledning efter kanske 5 minutes speltid. förrut så funkade det fin fint, nu när jag installerat det igen så blir de såhär. nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 jodå lira vill jag allt, dock så hänger det sig av nån anledning efter kanske 5 minutes speltid. förrut så funkade det fin fint, nu när jag installerat det igen så blir de såhär. nån som vet varför? Har du senaste drivrutiner till din kort? Är du säker på att du inte har nåt skit i bakgrunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Har du senaste drivrutiner till din kort? Är du säker på att du inte har nåt skit i bakgrunden? borde ha de senaste. och inget skit i bakrunden D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 För mig funkar det inte att gå online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Fick ju 2 GB ram minne i jul klapp(har 3GB totalt nu ) så jag beställde det här spelet på cdon för 99 kronor. Jag har Nvidia Geforce 7600 tror jag (sitter hos morsan nu så kan inte kolla). Min fråga är kommer kortet att klara av spelet eller kommer det att skita sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Fick ju 2 GB ram minne i jul klapp(har 3GB totalt nu ) så jag beställde det här spelet på cdon för 99 kronor. Jag har Nvidia Geforce 7600 tror jag (sitter hos morsan nu så kan inte kolla). Min fråga är kommer kortet att klara av spelet eller kommer det att skita sig? Jag har haft ett likadant kort och det funkade felfritt på min dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Jag har haft ett likadant kort och det funkade felfritt på min dator! Tack för så snabbt svar,Vi kanske kan lira sen när jag har fått hem det . Dock tar det nog ett tag efter som att det är jul och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 håller på att intallerar spelet nu igen, hoppas de funkar bättre nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Om det funkar så kan vi ta en sväng runt staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) Har lite frågor.. Hur kör man multiplayer? Är det gratis(multiplayer)? Redigerad 5 januari, 2009 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Installerade häromdagen, men pallar inte köpa det där paketet med en jävla massa bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Har lite frågor.. Hur kör man multiplayer? Är det gratis(multiplayer)? Alltså när du har köpt spelet och skrivit in din serial key så skapar du ett account för online läget du kan dock köra utan online men räkna med att du inte kommer klara vissa saker då du kommer inte kunna nå till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Så står det ska jag kryssa i gamespy rutan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) Ja om du vill ha ett online account du bör tänka på att om du formaterar datorn eller tarbort spelet du kan inte få tillbaks din save fil eller använda den. Du lär ta en backup på den vid senare tillfälle. Redigerad 5 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Ja om du vill ha ett online account du bör tänka på att om du formaterar datorn eller tarbort spelet du kan inte få tillbaks din save fil eller använda den. Du lär ta en backup på den vid senare tillfälle. Ok,tack för att du svara nu funkar det bra mitt nick är SweMarkus1993. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Kul kanske ser dig nångång på vägen heter Firetrance92 har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Nu funkar det felfritt. har dock inte förstått mig helt på online läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Tvåan kommer tydligen snart, och det verkar vara stora förändringar på gång... Snygg trailer: http://www.gametrailers.com/video/exclusiv...est-drive/65329 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts