VenoM Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Vart kan man trimma sina bilar? Beror såklart på vilka bilar du har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Beror såklart på vilka bilar du har? En Audi TT Just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 (redigerad) Vart kan man trimma sina bilar? Duppe, detta är samtliga "High End Tuners". Auditunern ligger nog bredvid (den nedre) den jag har markerad. Redigerad 12 november, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Tack för Info Curly! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Nån som vet var jag kan trimma den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Chevrolet kan man trimma i staden, eller den till öster om staden. --- MIHIHIHIHIHI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 (redigerad) Kör folk detta fortförande . Hatar det där online systemet. När ja och en från england skulle köra så gick det inte om man såg på våra Xfire så såg man att vi böt IP vart 5sec Redigerad 12 november, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 (redigerad) Chevrolet kan man trimma i staden, eller den till öster om staden. --- MIHIHIHIHIHI! Wow Tog ett tag va? Redigerad 15 november, 2007 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 (redigerad) Jag har ett problem... Jag är i mitt hus, men när jag trycker på garage och väljer en bil så fryser spelet vid Bilden som kommer upp när man laddar spelet. Vad ska jag göra? Btw har kunnat spela förut utan större lagg Redigerad 15 november, 2007 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Förlåt om jag drar upp en gammal tråd, men spelar någon fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Härligt spel, flimmrar sönder för att sedan ge mig min första BSoD på den här datorn när jag försökte stänga av spelet. Läst att andra har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 *BUMP* Sry för ja drar upp tråden. Äre nån som spelar har precis börjat med detta igen undrar om nån vill lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 *BUMP* Sry för ja drar upp tråden. Äre nån som spelar har precis börjat med detta igen undrar om nån vill lira? Har lirat SP men inte MP så jag kan inget men visst är jag på nångång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Nån som vet vart man kan trimma sin Corvette Z06? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Nån som vet vart man kan trimma sin Corvette Z06? På firman som trimmar Chevor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 På firman som trimmar Chevor Ja. Men var hittar ja den firman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Ja. Men var hittar ja den firman? Kolla kartan och och markera en firma så står det vilka bilar dom trimmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Dags att dra upp den här tråden. Atari har nyligen släppt ett Mega Pack till TDU med ett flertal galet trevliga grejjer. Alfa Brera Kawasaki Ninja ZX-12R Audi RS4 quattro Saloon Koenigsegg CCR Audi S6 Lamborghini Countach 25th anniversary Chrysler Crossfire® SRT-6 coupe Lamborghini Gallardo Coupe Chrysler Crossfire® SRT-6 Roadster Lamborghini Murciélago Roadster Dino 246 GT Lexus GS 450h Dodge Challenger RT Lexus IS 350 Dodge Charger Super Bee Lexus LS 460 L Dodge Viper SRT-10 coupe Lexus LS 600h L Edonis Lexus SC 430 Ferrari 250 GTO McLaren F1 GT Ferrari 308 GTS Quattrovalvole McLaren F1 LM Ferrari 512 TR Mercedes CL CLK GTR Ferrari 612 Scaglietti Nissan Skyline GTR R34 Ferrari Challenge Stradale Noble M400 Ferrari F40 Pagani Zonda C12S Roadster GM (Cadillac®) Cien™ Concept RUF RGT GM (Cadillac®) CTS-V™ RUF RK Spyder GM (Chevrolet®) Corvette® C1 1957 RUF Rt 12 GM (Chevrolet®) Corvette® C6™ Convertible RUF Rturbo GM (Chevrolet®) Corvette® Stingray™ Convertible 1971 Spyker C8 Spyder GM (Saturn™) Curve™ Concept Spyker C8 Spyder T Holden Efigy Concept TVR T440R Finns att beställa på sidan för runt 140 spänn. Ska själv göra det, sen får man se om det är nått att hänga i julgranen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Åhhhh måste man betala också Trodde det var gratis Btw Har nån hört nåt nytt om Test Drive unlimited 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Kan ju tipsa er om en svensk TDU community också, är mest inriktad på PC-versionen men verkar vara riktigt trevligt folk. www.tdus.se Verkar vara en del problem med servrarna just nu. (På TDU) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts