BigBear Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Du måste göra ett nytt acc som är kopplat till Internet Inte enligt http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=52133 , har dock testat detta men det blir problem eftersom namnet jag använder offline är upptaget online. Men det borde gå att lösa på något annat sätt. *edit nvm, problem solved Redigerad 8 juli, 2007 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 finns det något enkelt uppdrag som man för ganska mycket pengar för på level expert?? och vart kan man trimma sin mclaren F1?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Kan man köra spelet på min maskin? AMD Athlon 64 processor 3500+ 2.20 GHz 1.00Gig Ram PAE ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 (redigerad) Kan man köra spelet på min maskin? AMD Athlon 64 processor 3500+ 2.20 GHz 1.00Gig Ram PAE ? Du anger inte vilket grafikkort du har, så det går inte riktigt att avgöra. Processorn och minnesmängden klarar spelet, även om det inte blir vidare höga inställningar. Såhär kollar du vad du har för grafikkort: Högerklicka på Den här datorn -> Egenskaper -> Fliken Maskinvara -> Enhetshanteraren -> Plustecknet vid Bildskärmskort Edit: Någon som skulle kunna tänka sig ett par vänskapliga race på banan vid Honulu Airport? Bara testa med lika olika fordon och så. PC som gäller för mig. Redigerad 8 november, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Du anger inte vilket grafikkort du har, så det går inte riktigt att avgöra. Processorn och minnesmängden klarar spelet, även om det inte blir vidare höga inställningar. Såhär kollar du vad du har för grafikkort: Högerklicka på Den här datorn -> Egenskaper -> Fliken Maskinvara -> Enhetshanteraren -> Plustecknet vid Bildskärmskort Edit: Någon som skulle kunna tänka sig ett par vänskapliga race på banan vid Honulu Airport? Bara testa med lika olika fordon och så. PC som gäller för mig. Du menar på race-tracken typ? Vad måste man vara för att komma in där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 (redigerad) Du menar på race-tracken typ? Vad måste man vara för att komma in där? Yes, den jag menar. Jag vet inte vad man behöver vara, fick tillgång till den för längesen. Redigerad 8 november, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Usch, vid det laget jag har en tillräckligt bra dator för att kunna spela det här spelet så kommer det inte finnas några att spela mot. Är det många som spelar online nu för tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Usch, vid det laget jag har en tillräckligt bra dator för att kunna spela det här spelet så kommer det inte finnas några att spela mot. Är det många som spelar online nu för tiden? Ja, men det är så otroligt dåligt synkat så är skitsvårt att försöka åka runt tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Är det många som spelar online nu för tiden? Man önskar att det kunde vara fler men det verkar vara en del ändå då man verkar hitta nån var man än placerar sig. Ja, men det är så otroligt dåligt synkat så är skitsvårt att försöka åka runt tillsammans. Njaa, när man väl fått tag på personen så tappar man den inte, så länge man inte kollar kartan eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 (redigerad) Du anger inte vilket grafikkort du har, så det går inte riktigt att avgöra. Processorn och minnesmängden klarar spelet, även om det inte blir vidare höga inställningar. Såhär kollar du vad du har för grafikkort: Högerklicka på Den här datorn -> Egenskaper -> Fliken Maskinvara -> Enhetshanteraren -> Plustecknet vid Bildskärmskort Jag glömde säga det, har ett NVIDIA GeForce 7600 GS... Duger det? Redigerad 8 november, 2007 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 (redigerad) Usch, vid det laget jag har en tillräckligt bra dator för att kunna spela det här spelet så kommer det inte finnas några att spela mot. Är det många som spelar online nu för tiden? Jag lovar att jag väntar på dig. Jag glömde säga det, har ett NVIDIA GeForce 7600 GS... Duger det? Det kommer att funka, men det blir ju ingen jättefröjd för ögat. Till både Kebab och Illousion kan jag nämna att på en Athlon 64 3200+ med ATi 9800 pro och 512 eller 1024 mb minne så laggade spelet en hel del, inte min dator och jag såg det aldrig men det var vad en (före detta) kompis sa i alla fall. Redigerad 9 november, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Men Hell! Startade spelet och när jag kommer till första scenen (där man väljer vilken snubbe man ska vara) Går det föran i 1 FPS! Fan, är det grafikkortet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Jag lovar att jag väntar på dig. Nämen.. Till både Kebab och Illousion kan jag nämna att på en Athlon 64 3200+ med ATi 9800 pro och 512 eller 1024 mb minne så laggade spelet en hel del, inte min dator och jag såg det aldrig men det var vad en (före detta) kompis sa i alla fall. Mjo, jag har just ett 9800 pro. Jag testade demot men det var i princip ospelbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Jag hade gärna lirat med någon om jag hade haft en giltlig cd-key. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Men Hell! Startade spelet och när jag kommer till första scenen (där man väljer vilken snubbe man ska vara) Går det föran i 1 FPS! Fan, är det grafikkortet eller? Om det laggar så testa tryck alt + tab så fälls det ner och sen fäller du upp igen. Gjorde så när det laggade för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Om det laggar så testa tryck alt + tab så fälls det ner och sen fäller du upp igen. Gjorde så när det laggade för mig. Nope, laggar fortfarande. Har precis hyrt en bil, men efter det fryser spelet. Vad göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Jag hade gärna lirat med någon om jag hade haft en giltlig cd-key. Det är inte så dyrt. http://prisjakt.se/produkt.php?p=105880 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Nope, laggar fortfarande. Har precis hyrt en bil, men efter det fryser spelet. Vad göra? Vad kör du med för inställningar då? 7600GS är enligt vad jag förstått ofta passivt kylt och därmed kan det överhetta lättare än ett aktivt kylt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Vad kör du med för inställningar då? 7600GS är enligt vad jag förstått ofta passivt kylt och därmed kan det överhetta lättare än ett aktivt kylt. Lägsta möjliga, då laggar det inte, men spelet fryser när jag ska hyra en bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Vart kan man trimma sina bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts