Jump to content

Test Drive Unlimited

JSHC
 Share

Recommended Posts

Du måste göra ett nytt acc som är kopplat till Internet

Inte enligt http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=52133 , har dock testat detta men det blir problem eftersom namnet jag använder offline är upptaget online. Men det borde gå att lösa på något annat sätt.

*edit

nvm, problem solved

Redigerad av BigBear
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 months later...
  • Inlägg 567
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 1 month later...
Kan man köra spelet på min maskin? :naughty:

AMD Athlon 64 processor

3500+

2.20 GHz 1.00Gig Ram

PAE

?

Du anger inte vilket grafikkort du har, så det går inte riktigt att avgöra. Processorn och minnesmängden klarar spelet, även om det inte blir vidare höga inställningar.

Såhär kollar du vad du har för grafikkort:

Högerklicka på Den här datorn -> Egenskaper -> Fliken Maskinvara -> Enhetshanteraren -> Plustecknet vid Bildskärmskort

Edit:

Någon som skulle kunna tänka sig ett par vänskapliga race på banan vid Honulu Airport?

Bara testa med lika olika fordon och så. PC som gäller för mig.

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du anger inte vilket grafikkort du har, så det går inte riktigt att avgöra. Processorn och minnesmängden klarar spelet, även om det inte blir vidare höga inställningar.

Högerklicka på Den här datorn -> Egenskaper -> Fliken Maskinvara -> Enhetshanteraren -> Plustecknet vid Bildskärmskort

Edit:

Någon som skulle kunna tänka sig ett par vänskapliga race på banan vid Honulu Airport?

Bara testa med lika olika fordon och så. PC som gäller för mig.

Du menar på race-tracken typ? Vad måste man vara för att komma in där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch, vid det laget jag har en tillräckligt bra dator för att kunna spela det här spelet så kommer det inte finnas några att spela mot. :naughty:

Är det många som spelar online nu för tiden?

Ja, men det är så otroligt dåligt synkat så är skitsvårt att försöka åka runt tillsammans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man önskar att det kunde vara fler men det verkar vara en del ändå då man verkar hitta nån var man än placerar sig.

Ja, men det är så otroligt dåligt synkat så är skitsvårt att försöka åka runt tillsammans.

Njaa, när man väl fått tag på personen så tappar man den inte, så länge man inte kollar kartan eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag glömde säga det, har ett NVIDIA GeForce 7600 GS... Duger det?

Redigerad av Illousion
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch, vid det laget jag har en tillräckligt bra dator för att kunna spela det här spelet så kommer det inte finnas några att spela mot. :huh:

Jag lovar att jag väntar på dig. (w00t)

Jag glömde säga det, har ett NVIDIA GeForce 7600 GS... Duger det?

Det kommer att funka, men det blir ju ingen jättefröjd för ögat.

Till både Kebab och Illousion kan jag nämna att på en Athlon 64 3200+ med ATi 9800 pro och 512 eller 1024 mb minne så laggade spelet en hel del, inte min dator och jag såg det aldrig men det var vad en (före detta) kompis sa i alla fall.

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lovar att jag väntar på dig. :huh:

Nämen.. (w00t)>_<

Till både Kebab och Illousion kan jag nämna att på en Athlon 64 3200+ med ATi 9800 pro och 512 eller 1024 mb minne så laggade spelet en hel del, inte min dator och jag såg det aldrig men det var vad en (före detta) kompis sa i alla fall.

Mjo, jag har just ett 9800 pro. Jag testade demot men det var i princip ospelbart. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor