I lol Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Finns det nån mod som gör att det blir dag och natt? lite jobbigt att åka runt när det är ljust hela tiden. Så jag undrar om det finns nån mod som gör så det blir dag och natt + med att det ska finnas den klocka med. http://tdu.gameprophets.com/downloads,id94.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Någon som vet var man får tag på Koenigsegg CCR? Läst att den ska finnas med men endast hittat CC8S. Eller finns den inte i PC-versionen? Finns inte från början. Ladda ner i paket sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Galna hastigheter med en trimmad CC8S (missade screen på 428) Finns det kanske någon annan bil man kan få upp i högre hastighet? Redigerad 20 maj, 2007 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) http://tdu.gameprophets.com/downloads,id94.html Moden är ju på tyska. Ändras ej spelet då? EDIT: Det är ju till betan. EDIT 2: Märker inge skiljnad finns ju ingen klocka med. La in den i X:\Program\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\FX Redigerad 20 maj, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Moden är ju på tyska. Ändras ej spelet då? EDIT: Det är ju till betan. EDIT 2: Märker inge skiljnad finns ju ingen klocka med. La in den i X:\Program\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\FX Borde det väl inte eftersom filen innehåller inställningar inte text? @EDIT: Okej då vet jag det? @EDIT 2: okej? Det är inte jag som har gjort modden och jag har inte provat den, så det är inte mig du ska gå och klaga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Borde det väl inte eftersom filen innehåller inställningar inte text? @EDIT: Okej då vet jag det? @EDIT 2: okej? Det är inte jag som har gjort modden och jag har inte provat den, så det är inte mig du ska gå och klaga till. Sry. Trodde du visste eftersom du länkade till moden. Så då trodde jag att du visste hur den funkade. Kan du ej försöka hitta den moden fast på eng. eller har du några Mod sidor på eng till Test Drive Redigerad 20 maj, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Är det här spelet värt att köpa till PS2? Finns det motorcyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Galna hastigheter med en trimmad CC8S (missade screen på 428) Finns det kanske någon annan bil man kan få upp i högre hastighet? Du kan ju piska upp den där i uppåt 440 km/h. McLaren F1 kan man få upp i liknande hastigheter. Ja, jag vet att inlägget är gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Är det här spelet värt att köpa till PS2? Finns det motorcyklar? JA DETTA ÄR VÄRT ATT KÖPA!!!!!!. Ja man kan ha motorcyckel på detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 JA DETTA ÄR VÄRT ATT KÖPA!!!!!!. Ja man kan ha motorcyckel på detta Okej Jag vet att det finns MCs, men jag undrar om det finns på PS2 versionen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) Okej Jag vet att det finns MCs, men jag undrar om det finns på PS2 versionen också Det vet jag inte. det jag menade att det var värt att köpa Test Drive. Men om det finns på PS2 det vette fan. EDIT: Det finns på PS2 för 299kr TDU PS2 Redigerad 26 maj, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Det vet jag inte. det jag menade att det var värt att köpa Test Drive. Men om det finns på PS2 det vette fan. EDIT: Det finns på PS2 för 299kr TDU PS2 Han menade om det fanns motorcyklar på ps2 -.- inte om själva spelet fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Nej, motorcyklar finns ej med till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) Det vet jag inte. det jag menade att det var värt att köpa Test Drive. Men om det finns på PS2 det vette fan. EDIT: Det finns på PS2 för 299kr TDU PS2 OMG Men tack iallfall^^ Nej, motorcyklar finns ej med till PS2 Okej, kanske skippar dehär spelet då Redigerad 26 maj, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 OMG Men tack iallfall^^ Okej, kanske skippar dehär spelet då Varför då? du kan skaffa detta till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Varför då? du kan skaffa detta till PC? Alla har inte datorer som klarar av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Alla har inte datorer som klarar av spelet. Min dator pallar det iaf. Fast den är ej så bra. Enda felen är att jag har 2.80 i CPU Speed och man måste ha 3CPU speed. Och sen har jag dåligt grafik kort.. Om det laggar behöver jag bara göra en sak att trycka alt + tab så funkar det fintfint. Jo du har rätt med att Alla har inte datorer som klarar av spelet. Men det kan finnas andra anledningar till varför han vill ha det till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Min dator pallar det iaf. Fast den är ej så bra. Enda felen är att jag har 2.80 i CPU Speed och man måste ha 3CPU speed. Och sen har jag dåligt grafik kort.. Om det laggar behöver jag bara göra en sak att trycka alt + tab så funkar det fintfint. Jo du har rätt med att Alla har inte datorer som klarar av spelet. Men det kan finnas andra anledningar till varför han vill ha det till PS2 Jag sa inte att det behövde vara den anledningen, jag bara påpekade att det kunde vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Okej, kanske skippar dehär spelet då Jag tröttnade rätt tidigt på TDU till PS2. Dels för att det inte finns mc men också pga att möjligheten att sälja sina bilar saknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Jag sa inte att det behövde vara den anledningen, jag bara påpekade att det kunde vara det. Ja. Men jag sa ju att det kan vara andra anledningar Sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts