Sniper Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 YAY Me got Beta-Key Ska tanka spelet nu Eller om 25 min rättare sagt...Kö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 YAY Me got Beta-Key Ska tanka spelet nu Eller om 25 min rättare sagt...Kö Säg till på MSN sen om du har lust att köra Kör runt med min Saturn . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Säg till på MSN sen om du har lust att köra Kör runt med min Saturn . Okelidokeli... Systemkrav, förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Operating System : Windows 2000/XP/Vista CPU : Intel P4 @ 2.4Ghz or AMD Athlon 2800+. GPU (Video Cards) : ATI Radeon 9800 256MB VRAM or Nvidia 6600 GT with 256 MB of VRAM. Video Cards with vertex/pixel shaders 2.x and above are recommended. SPU (Sound Cards) : DirectX 9.0 compatible Sound Card. System Memory : 512 MB, 1 GB recommended Hard Disk free space: 8 GB DVD drive: 8x minimum DirectX 9.0C (included) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Kan man fortfarade bli beta testare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Kan man fortfarade bli beta testare? Tror det. Annars kan du väl fråga sniper om du kan få hans nyckel, tror inte han orkade tanka det. Redigerad 27 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Tror det. Annars kan du väl fråga sniper om du kan få hans nyckel, tror inte han orkade tanka det. inte Online på MSN =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Jag tror att det fortfarande går men det är för jävla lång kö. Men registrera dig på sidan så går det nog att bli betatestare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 SKa spela det sen, när jag tankat det, efter att jag har kommit hem från tandådalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 JAVOHL! Registrerad på 2 konton.. (ett till brorsan också) Dessvärre står jag i kö 708 av 766.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Hej Kan nån posta länken till Beta versionen?. Och hur får man beta nyckel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Hej Kan nån posta länken till Beta versionen?. Och hur får man beta nyckel? Läs förra sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Nån som är med och räjsar lite sén? Vid 22 tiden typ?(om jag fått ner det då) Redigerad 27 januari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Fan orka vänta nu. Får vänta 24min på min Download=( 741/775 Nån som vill lira Online sen med mig? Redigerad 27 januari, 2007 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) GPU (Video Cards) : ATI Radeon 9800 256MB VRAM or Nvidia 6600 GT with 256 MB of VRAM. Hmm, är det det bästa 9800 som finns? För jag har för mig att mitt är/var det bästa. Jävligt glada nyheter för mig isåfall! Jag blev riktigt glad nu Redigerad 27 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Ni som sitter och väntar i köer kan nästan glömma att spela idag. I alla fall känns det så för mig, ställde mig i en 25 minuters kö för 3 timmar sedan och nu blev det min tur att ladda ner betan och det tar också sin lilla stund så det kommer som sagt att ta tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Ja jag märkte det,aja datorn får vara på inatt då(är på 402 plats) -- Nån som vill lira imorgon då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Men ffs, Använder Download Manager från Fileplanet. När den var på 0 så kommer det 25min extra vad fan är felet, Börjar blie arg snart @chucky.swe Vi kan lira imorn om jag får ner detta! EDIT: Vad är för fel nu, Nu står den på 25min hela tiden nu? vad fan är för fel Redigerad 27 januari, 2007 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Min "klocka" stod på 25 minuter under hela tiden men platsen i kön ändrades och efter ca 3 timmar så kunde jag börja ladda ner och det var nu en timma sedan och jag har inte riktigt fått ner betan än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Såja. Nu har jag köpt en Audi TT, Ferrari F450, Ducati 999r, Triumph "komemr inte ihåg vad den heter men vem fan bryr sig" och en Kawasaki Ninja Jävla Edd som förstörde bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts