VenoM Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Hittade lackfirman , *väntar på sceen* Edit: Ny sida... Redigerad 23 april, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Jippi! Jag har skaffat TDU nu! Men jag oroar mig lite för att installera GameSpy, det kan innehålla spyware eller t.o.m virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Hittade lackfirman , *väntar på sceen* Edit: Ny sida... Oj xD Nu får du dom. En mer inzomad. Redigerad 23 april, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Oj xD Nu får du dom. En mer inzomad. Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Går det bara att ha 4 radio kanaler har dock ej testat att lägga in fler. Vad händer om man lägger in typ 5-6 st?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Går det bara att ha 4 radio kanaler har dock ej testat att lägga in fler. Vad händer om man lägger in typ 5-6 st?. Japp, det går bara ha 4st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Japp, det går bara ha 4st. Nån som kan göra en karta med alla affärer där du kan köpa motorcykel-ställ? förresten, vart ligger porsche och Lexus handlare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Tror min nya dator kommer klara det här spelet galant, då blir det ett självklart inköp. Antar att endast lagliga versioner funkar online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Tror min nya dator kommer klara det här spelet galant, då blir det ett självklart inköp. Antar att endast lagliga versioner funkar online? Japp, vill du spela online måste du köpa lagligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Japp, vill du spela online måste du köpa lagligt.. Råger, detta spelet SKA spelas online imo så Körde ju betan, lite buggigt och laggigt, men ruskigt skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Nån som kan göra en karta med alla affärer där du kan köpa motorcykel-ställ? förresten, vart ligger porsche och Lexus handlare? Finns bara en affär som säljer motorcykelkläder. En Redrabbit i staden. Porsche finns inte. Ligger en Lexushandlare nånstans i ingenmansland men den är inte aktiv. Kommer RUF (ombyggda Porschar) och Lexus i nedladdningsbara paket senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Finns bara en affär som säljer motorcykelkläder. En Redrabbit i staden. Porsche finns inte. Ligger en Lexushandlare nånstans i ingenmansland men den är inte aktiv. Kommer RUF (ombyggda Porschar) och Lexus i nedladdningsbara paket senare. K... Och det var RUF jag syftade på med Porsche.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Skaffade spelet idag, wunderbar grafik fast väldigt kantig nån mer som uplever det? sen går det inte att köra med ratt? nog för att det är svårt med tangentbordet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Skaffade spelet idag, wunderbar grafik fast väldigt kantig nån mer som uplever det? sen går det inte att köra med ratt? nog för att det är svårt med tangentbordet.. Ja, bilarna blir väldigt kantiga även om man har AA på i grafikinställningarna, och det går inte att aktivera det från grafikkortets kontrollpanel heller. Utvecklarna som klantat sig eller varit lata antar jag. Och ja, det går att köra med ratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Varför kan jag inte starta första uppdraget? jag väljer singelplayer sen kör sen händer det inget varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Nån som har en 100% save? Jag kör ju crackat.. skcika PM så tar vi resten över MSN tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Nån som har en 100% save? Jag kör ju crackat.. skcika PM så tar vi resten över MSN tror jag... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 ? Har redan kollat, inget av dom är 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Någon som vet var man får tag på Koenigsegg CCR? Läst att den ska finnas med men endast hittat CC8S. Eller finns den inte i PC-versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Finns det nån mod som gör att det blir dag och natt? lite jobbigt att åka runt när det är ljust hela tiden. Så jag undrar om det finns nån mod som gör så det blir dag och natt + med att det ska finnas den klocka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts