I lol Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 kommer de här komma te ps3 me eller?? finns ju bara motor storm nu som duger te ps3 Cappuccino, Kaffe och Expresso är mycket bättre än te. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Cappuccino, Kaffe och Expresso är mycket bättre än te. Klaga aldrig på felskrivningar om du inte kan stava själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Cappuccino, Kaffe och Expresso är mycket bättre än te. har en jävla sjukdom som heter dyslexi om du vet va de e så om man råkar stava fel så klaga inte om du inte vet någe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 kommer de här komma te ps3 me eller?? finns ju bara motor storm nu som duger te ps3Nej det kommer inte till PS3 tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Nej det kommer inte till PS3 tyvärr. okej hade hört rykte om de men då stämde de inte då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Jag tycker spelet har blivit lite tråkigt. Har klarat 37 % och är en bra bit från Champion-nivån. Jag har knappt några race kvar, mest såna här liftar-uppdrag Ska försöka bli Champion innan jag lägger spelet på hyllan i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Jag tycker spelet har blivit lite tråkigt. Har klarat 37 % och är en bra bit från Champion-nivån. Jag har knappt några race kvar, mest såna här liftar-uppdrag Ska försöka bli Champion innan jag lägger spelet på hyllan i alla fall. Kommer ju nya race i och med ny nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Klaga aldrig på felskrivningar om du inte kan stava själv. Det där var inte en felskrivning, somliga brukar säga "en te mig å en te dig". Ofta man skriver sån slang över internet. Så jag klagar inte på felskrivningar, jag klagar på slanganvänding över internet. Klart alla kan skriva till och därför skall det användas, skulle han ha skrivit til så skulle jag inte klagat för då är det en felstavning dock. Och alla klagar på mina felstavningar och särskrivningar. Så.. Fuck you mr_tobbe har en jävla sjukdom som heter dyslexi om du vet va de e så om man råkar stava fel så klaga inte om du inte vet någe Well.. Sorry då Trodde du var någon vanlig jävla fjortis som använde slang för att leka cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Kommer ju nya race i och med ny nivå. hehe lugnt fjortis åldern har ja kommit ur för ett ta sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Kommer ju nya race i och med ny nivå. Jo jag vet, men det känns så drygt att ta sig till Champion. Sitter på 360 poäng, och man behöver 450 Men visst får man poäng för kurir- och "lämna bilar"-uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Jo jag vet, men det känns så drygt att ta sig till Champion. Sitter på 360 poäng, och man behöver 450 Men visst får man poäng för kurir- och "lämna bilar"-uppdrag? Ja, så länge man gör tillräckligt många. Du får väl ta och kolla på "statsen" och se vilka poäng som är lättast att ta, så gjorde jag i alla fall, gav mig fan på att jag skulle upp till champion sen körde (och köpte) jag tills jag blev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Det där var inte en felskrivning, somliga brukar säga "en te mig å en te dig". Ofta man skriver sån slang över internet. Så jag klagar inte på felskrivningar, jag klagar på slanganvänding över internet. Klart alla kan skriva till och därför skall det användas, skulle han ha skrivit til så skulle jag inte klagat för då är det en felstavning dock. Och alla klagar på mina felstavningar och särskrivningar. Så.. Fuck you mr_tobbe Well.. Sorry då Trodde du var någon vanlig jävla fjortis som använde slang för att leka cool. Expresso? Intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Det där var inte en felskrivning, somliga brukar säga "en te mig å en te dig". Ofta man skriver sån slang över internet. Så jag klagar inte på felskrivningar, jag klagar på slanganvänding över internet. Klart alla kan skriva till och därför skall det användas, skulle han ha skrivit til så skulle jag inte klagat för då är det en felstavning dock. Och alla klagar på mina felstavningar och särskrivningar. Så.. Fuck you mr_tobbe Konstigt, jag har då alltid haft för mig att det heter Espresso. kan vara fel dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Espresso heter de --- Vad finns det för olika uppdrag i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Espresso heter de --- Vad finns det för olika uppdrag i spelet? Det finns det mesta. Vanliga race, speciall race, transport av lådor, skjusa folk, köra så fort du kan förbi fartkameror, köra en vis sträcka på tid osv. Redigerad 10 april, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 JAAAA!! ÄNTLIGEN CHAMPION Nu kan jag lägga spelet på hyllan, med gott samvete. Men först ska jag ut och dra alla slöa McLaren's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Det där var inte en felskrivning, somliga brukar säga "en te mig å en te dig". Ofta man skriver sån slang över internet. Så jag klagar inte på felskrivningar, jag klagar på slanganvänding över internet. Klart alla kan skriva till och därför skall det användas, skulle han ha skrivit til så skulle jag inte klagat för då är det en felstavning dock. Och alla klagar på mina felstavningar och särskrivningar. Så.. Fuck you mr_tobbe Men ditt nickname innehåller ju ett fakking jävla slanguttryck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Expresso? Intressant. Jag har sagt att jag är dålig att stava din jävla träskalle. Och vad jag vet så används också Expresso. Redigerad 12 april, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Och vad jag vet så används också Expresso. Nej, det är produktnamnet från den tillverkaren. Compact but powerful, our favorite espresso Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 När får onoff in detta spel? asså till PC. Har kollat på deras hemsida de har bara det till Xbox 360. Och vi beställer sällan spel över internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts