Jump to content

Test Drive Unlimited

JSHC
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 567
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker spelet har blivit lite tråkigt. Har klarat 37 % och är en bra bit från Champion-nivån. Jag har knappt några race kvar, mest såna här liftar-uppdrag :blink: Ska försöka bli Champion innan jag lägger spelet på hyllan i alla fall.

Kommer ju nya race i och med ny nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klaga aldrig på felskrivningar om du inte kan stava själv.

Det där var inte en felskrivning, somliga brukar säga "en te mig å en te dig". Ofta man skriver sån slang

över internet.

Så jag klagar inte på felskrivningar, jag klagar på slanganvänding över internet.

Klart alla kan skriva till och därför skall det användas, skulle han ha skrivit til så skulle jag inte klagat för då är det en felstavning dock. Och alla klagar på mina felstavningar och särskrivningar.

Så.. Fuck you mr_tobbe :blink:

har en jävla sjukdom som heter dyslexi om du vet va de e så om man råkar stava fel så klaga inte om du inte vet någe

Well.. Sorry då :P Trodde du var någon vanlig jävla fjortis som använde slang för att leka cool.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag vet, men det känns så drygt att ta sig till Champion. Sitter på 360 poäng, och man behöver 450 ^_^

Men visst får man poäng för kurir- och "lämna bilar"-uppdrag? :)

Ja, så länge man gör tillräckligt många. Du får väl ta och kolla på "statsen" och se vilka poäng som är lättast att ta, så gjorde jag i alla fall, gav mig fan på att jag skulle upp till champion sen körde (och köpte) jag tills jag blev det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där var inte en felskrivning, somliga brukar säga "en te mig å en te dig". Ofta man skriver sån slang

över internet.

Så jag klagar inte på felskrivningar, jag klagar på slanganvänding över internet.

Klart alla kan skriva till och därför skall det användas, skulle han ha skrivit til så skulle jag inte klagat för då är det en felstavning dock. Och alla klagar på mina felstavningar och särskrivningar.

Så.. Fuck you mr_tobbe ^_^

Well.. Sorry då :) Trodde du var någon vanlig jävla fjortis som använde slang för att leka cool.

Expresso? Intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

över internet.

Så.. Fuck you mr_tobbe ^_^

Konstigt, jag har då alltid haft för mig att det heter Espresso. kan vara fel dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

över internet.

Så.. Fuck you mr_tobbe :lol:

Men ditt nickname innehåller ju ett fakking jävla slanguttryck! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor