KvaddadPadda Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Ingen som har något bra förslag? Hoppa runt bland alla bilaffärer, till slut hittar du din älskade Redigerad 2 april, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Drift yay Hur kommer man in i driftingläget? måste veta NUU!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Hur kommer man in i driftingläget? måste veta NUU!! Driftingläge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Driftingläge? -- Ja, eller hur får man upp den där mätaren till höger, som visar hur mkt bilen belastas på just det däcket!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 -- Ja, eller hur får man upp den där mätaren till höger, som visar hur mkt bilen belastas på just det däcket!? Hardcore mode, du låser upp det när du har kommit till Champion nivån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Hardcore mode, du låser upp det när du har kommit till Champion nivån Okej! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jaa... fotoläge? Hittar inte i controls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jaa... fotoläge? Hittar inte i controls. Pause - Photo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Tack. http://img221.imageshack.us/img221/1272/45023020dd6.jpg http://img216.imageshack.us/img216/3895/28299570hb9.jpg Det är trevligt att lira på högsta inställningarna utan hack, Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 (redigerad) När jag läst recensionen av de här spelet i PCgamer så stod det att man kan styla bilarna, och eftersom det hänger fälgar och kjolpacket på väggarna inne i vissa trimaffärer så undrar jag, är det möjligt? Jag har själv bara hittat att man kan lacka om den, och oftast välja mellan olika fälgar när man håller på att köpa bilen. -- Bara jag som inte kan hitta nån Lexus affär? Redigerad 5 april, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 När jag läst recensionen av de här spelet i PCgamer så stod det att man kan styla bilarna, och eftersom det hänger fälgar och kjolpacket på väggarna inne i vissa trimaffärer så undrar jag, är det möjligt? Jag har själv bara hittat att man kan lacka om den, och oftast välja mellan olika fälgar när man håller på att köpa bilen. -- Bara jag som inte kan hitta nån Lexus affär? Det enda man kan "styla" är färgerna och att byta fälgar på vissa bilar. Mustangen kan man dock ändra lite mera på om man uppgraderar den till en Saleen. Lexus IS350 kom som nedladdningsbart material till Xbox 360, med lite tur kommer det även snart till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Det är trevligt att lira på högsta inställningarna utan hack, Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Måste ju ut och lufta sig på banan ibland också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Tack. Det är trevligt att lira på högsta inställningarna utan hack, Kebab. Har du förminskat bilderna eller spelar du på 1024x768? Och ja, det är helt klart trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Har du förminskat bilderna eller spelar du på 1024x768? Och ja, det är helt klart trevligt! Jag lirar på 1024x768. Hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Jag lirar på 1024x768. Hurså? Bara undrade om du maxade upplösningen också, helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) Bara undrade om du maxade upplösningen också, helt enkelt. Maxa upplösingen? Om man har något annat på SA än 1024x768 så hoppar bilden ut ur skärmen? Jaha, nej nu har jag maxat och el fottos blev ju sämmre? http://img86.imageshack.us/img86/793/gdswvf4.jpg Fel bild... lol. http://img86.imageshack.us/img86/61/sdafee8.jpg <- Rätt. Redigerad 6 april, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Hardcore mode, du låser upp det när du har kommit till Champion nivån Hur vet man när man kommit till chamion-nivån? jag har klarat ca 43% av spelet, är det långt kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Hur vet man när man kommit till chamion-nivån? jag har klarat ca 43% av spelet, är det långt kvar?Men hallå =O Du går in i ditt hus och sedan info så ser du om du är champion. Krävs 450 poäng för att bli champion har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 kommer de här komma te ps3 me eller?? finns ju bara motor storm nu som duger te ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts