Curly Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Får man fråga varför du säljer de? Uppfyller inget syfte som jag ser det. Accelerationen finns i Saleenen, toppfarten finns i Koenigseggen och handlingen finns i Enzon. Försökte köra en bana som jag kan som min egen bakhand med F1 GTR, hamnade 10-15 sekunder efter min tid med Saleenen. Tycker inte någon av dem var särskilt roliga. F1 GTR är såld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Uppfyller inget syfte som jag ser det. Accelerationen finns i Saleenen, toppfarten finns i Koenigseggen och handlingen finns i Enzon. Försökte köra en bana som jag kan som min egen bakhand med F1 GTR, hamnade 10-15 sekunder efter min tid med Saleenen. Tycker inte någon av dem var särskilt roliga. F1 GTR är såld. Okej! -- nån som vet nått sätt att skaffa pengar snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Har sökt runt lite på nätet och jag hittade ingenting om att det inte finns MCs i PS2 versionen, däremot manual växling finns inte (:!!! Men är spelet kul till PS2 eller? jag hittade iofs heller inte någon information om att det inte ska finnas, men jag antog det då det fortfarande inte dykt upp någon trots att jag besökt samtliga bilhandlare. bortsett från att de gjort en av bilspelvärldens största missar (glömt manuell växellåda) och att det inte verkar gå att sälja sina bilar? så är det ett rätt skoj ps2-spel tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 bortsett från att de gjort en av bilspelvärldens största missar (glömt manuell växellåda) och att det inte verkar gå att sälja sina bilar? så är det ett rätt skoj ps2-spel tycker jag. Okej, kan man köra online eller? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 jag hittade iofs heller inte någon information om att det inte ska finnas, men jag antog det då det fortfarande inte dykt upp någon trots att jag besökt samtliga bilhandlare. bortsett från att de gjort en av bilspelvärldens största missar (glömt manuell växellåda) och att det inte verkar gå att sälja sina bilar? så är det ett rätt skoj ps2-spel tycker jag. Det går sälja dem. Välj "trade" när du är i ditt hus så kan du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Okej, kan man köra online eller? (:!!! japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Uppfyller inget syfte som jag ser det. Accelerationen finns i Saleenen, toppfarten finns i Koenigseggen och handlingen finns i Enzon. Försökte köra en bana som jag kan som min egen bakhand med F1 GTR, hamnade 10-15 sekunder efter min tid med Saleenen. Tycker inte någon av dem var särskilt roliga. (:!!! F1 GTR är såld. Är väl kul att ha många bilar? (:!!! Fast iofs, McLaren-bilarna var skittråkiga jämfört med de andra A-klassbilarna. Dyra dessutom, man får ju ett stort hus för samma pris. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Kör ni med ratt/handkontroll/piltangenter, samt är det någon månadskostnad för onlineläget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Kör ni med ratt/handkontroll/piltangenter, samt är det någon månadskostnad för onlineläget? Kör med tangentbordet. Nej det är ingen månadskostnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Det går sälja dem. Välj "trade" när du är i ditt hus så kan du! i ps2-versionen? när jag är i huset så finns bara news, statistics, garage och drive out i menyn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Är väl kul att ha många bilar? (:!!! Fast iofs, McLaren-bilarna var skittråkiga jämfört med de andra A-klassbilarna. Dyra dessutom, man får ju ett stort hus för samma pris. (:!!! Precis så jag tänkte, tråkbilar. Annars är det kul att ha många, har $3 000 000 så jag lär väl spendera lite på något skoj. Jäkligt skönt att man kan sälja bilarna och nästan få tillbaka pengarna (ibland mer, men jag är inte så girig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 i ps2-versionen? när jag är i huset så finns bara news, statistics, garage och drive out i menyn.. Jag vet inte! Testa gå in och kolla om det finns 'Trade' i garaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jag vet inte! Testa gå in och kolla om det finns 'Trade' i garaget! Rätta mig om jag har fel, men han nämde nyss dom sakerna som fanns i garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Rätta mig om jag har fel, men han nämde nyss dom sakerna som fanns i garaget. Nej, huset. PS2-versionen skiljer sig uppenbarligen. Det verkar inte finnas någon trade, då borde den vara direkt i huset och inte garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Hittade en intressant lite karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Hittade en intressant lite karta Vad sägs om denna då? http://img44.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-...u_122_204lo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Vad sägs om denna då? http://img44.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-...u_122_204lo.jpg ... Fin? 'Not Found' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Spelade i 10 minuter sen slängde jag skiten. Sämsta spel på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Spelade i 10 minuter sen slängde jag skiten. Sämsta spel på länge. På 10 minuter hinner du i princip välja karaktär. Ge spelet en chans. Antingen så är din dator från den industriella revolutionen eller så hade du inget tålamod alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Spelade i 10 minuter sen slängde jag skiten. Sämsta spel på länge.Testat med ratt? Helt annan känsla med. Och om du bara spelat 10 min har du ju knappast fått testa alla coola bilar och motorcyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts