Panimala Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Fy fan va grymt spelet var! Just nu äger jag en Kawasaki Ninja, nån värsting ducati och en pagani zonda Men har en fråga, när man fått 2st "polisbrickor" efter sig, hur fan blir man av med snuten då? eller hur blir man av med snuten på bästa sätt överhuvudtaget? När man har 2 och övre är den enda chansen man har att bara ha gasen i botten hela tiden, byt vägar och så. Enklaste är väl att ge upp då. 1,5 stjärna kan man få bort hyffsat enkelt, men sen så blir det för svårt tycker jag. Körde nåt 200km-race med min coolingmercedes, som jag trimmat till max. Snacka om att jag fick köra samma race om och om igen för att få råd till bilen och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Drift yay Ser ut som om du tappat vänstra framhjulet ---- Jag fattar inte hur ni kan köra med så kass grafik. Första Test Drive har bäst grafik. http://testdrive.istheshit.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Någon som har någon klubb man kan få vara med i? Känner mig helt ensam ute på den stora stora ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Någon som har någon klubb man kan få vara med i? Känner mig helt ensam ute på den stora stora ön. Jag, en dansk och en svensk har en. Med tanke på namnet - 400 km/h-club så är det ett litet krav att du har en bil som går uppåt 400 km/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Jag har ingen 400 km bil just nu, för min förra profil blev knas när jag ändrade i den. Har bara en sketen Audi just nu. Men ge mig nån dag eller två så har jag tillbaka min Enzo med steg 3. Rätt drygt att börja med ett nytt spel, men vad kan man göra. Jag har iaf samlat ihop runt 300 000, Enzon kostar väl 550 000 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Köpte precis en ny bil. Körde de där racet man får 1.000.000$ för att vinna, och jag vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Jag har ingen 400 km bil just nu, för min förra profil blev knas när jag ändrade i den. Har bara en sketen Audi just nu. Men ge mig nån dag eller två så har jag tillbaka min Enzo med steg 3. Rätt drygt att börja med ett nytt spel, men vad kan man göra. Jag har iaf samlat ihop runt 300 000, Enzon kostar väl 550 000 tror jag. $650 000 för bilen och $290 000 för steg 3. FoxtroT: $20 000/minut (om man klarar på 50 minuter) är inte helt fel. Riktigt slappt lopp, tar bara lite tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) FoxtroT: $20 000/minut (om man klarar på 50 minuter) är inte helt fel. Riktigt slappt lopp, tar bara lite tid. Jodu, tid tog det allt. men lyckades under 45minuter iaf -- Min fordonslista: Mclaren GTR Pagani zonda Alfa romeo 8c competizione Kawasaki Ninja Nån som vet vart man kan köpa stage 3 till mclaren GTR? Redigerad 18 mars, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 hur byter man till manuellväxlat? går det att köpa motorcyklar redan vid 3%? har nämligen inte funnit någon handlare som har det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Sucks to be me. Köpte spelet idag, laggar sönder på sämsta grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 hur byter man till manuellväxlat? går det att köpa motorcyklar redan vid 3%? har nämligen inte funnit någon handlare som har det..I kontrollermenyn kan du ändra till manuell växellåda. Du kan köpa motorcyklar när du besökt alla bilaffärer på ön (man behöver bara köra förbi dem). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 hur byter man till manuellväxlat? går det att köpa motorcyklar redan vid 3%? har nämligen inte funnit någon handlare som har det.. Du måste upptäcka alla bilaffärer först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 I kontrollermenyn kan du ändra till manuell växellåda. Du kan köpa motorcyklar när du besökt alla bilaffärer på ön (man behöver bara köra förbi dem). har kikat under options - controls - configuration, men där går det inte att välja någonting. kollar jag på fel ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rubber Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 (redigerad) Har precis åkt runt till alla bilaffärer men hittar inga mc. Tar det ett tag eller får man meddelande om det? Ska de finnas mc i samma lokaler som bilar? Redigerad 20 mars, 2007 av Rubber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 (redigerad) Sucks to be me. Köpte spelet idag, laggar sönder på sämsta grafiken. Sucks to be me. Kan knappt spela nått nytt spel :'( Redigerad 20 mars, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Jag har ingen 400 km bil just nu, för min förra profil blev knas när jag ändrade i den. Har bara en sketen Audi just nu. Men ge mig nån dag eller två så har jag tillbaka min Enzo med steg 3. Rätt drygt att börja med ett nytt spel, men vad kan man göra. Jag har iaf samlat ihop runt 300 000, Enzon kostar väl 550 000 tror jag. Ett tips är att köpa en Kawasaki Ninja, trimma den till fullt och sedan köra "Around the island", där du vinner 1.000.000 om du klarar det på mindre än en timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 (redigerad) har kikat under options - controls - configuration, men där går det inte att välja någonting. kollar jag på fel ställe? Se bifogad bild. Har precis åkt runt till alla bilaffärer men hittar inga mc. Tar det ett tag eller får man meddelande om det? Ska de finnas mc i samma lokaler som bilar? Man får meddelande. Det finns inga motorcyklar i någon bilaffär. Alla affärer finns på kartan i spelet, det är bara att filtrera och kolla vilka du besökt. Edit: Lade just upp detta på traden: McLaren F1 GTR steg 3 för $1 650 000 ($150 000 rabatt) McLaren F1 steg 3 för $1 150 000 (~$100 000 rabatt) Knappt använda om någon nu bryr sig i sånt. Redigerad 20 mars, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Se bifogad bild. har just konstaterat att ps2-versionen suger i jämförelse med pc/x360.. i min ps2-version kan jag nämligen bara ha automat och det finns tydligen inga motorcyklar, jippi. för nu har jag åkt runt till alla bilaffärer men inte har jag fått något meddelande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Lade just upp detta på traden: McLaren F1 GTR steg 3 för $1 650 000 ($150 000 rabatt) McLaren F1 steg 3 för $1 150 000 (~$100 000 rabatt) Knappt använda om någon nu bryr sig i sånt. Får man fråga varför du säljer de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 har just konstaterat att ps2-versionen suger i jämförelse med pc/x360.. i min ps2-version kan jag nämligen bara ha automat och det finns tydligen inga motorcyklar, jippi. för nu har jag åkt runt till alla bilaffärer men inte har jag fått något meddelande inte. Har sökt runt lite på nätet och jag hittade ingenting om att det inte finns MCs i PS2 versionen, däremot manual växling finns inte Men är spelet kul till PS2 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts